הבטחות לחוד, מציאות לחוד: GeForce RTX 3060 נוחת עם מחירים כפולים ומשולשים מהמומלץ - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הבטחות לחוד, מציאות לחוד: GeForce RTX 3060 נוחת עם מחירים כפולים ומשולשים מהמומלץ


yonatan.mendelson
 Share

Recommended Posts

כרטיס הביניים עם הגנות מפני כורי Ethereum שאפתנים נועד לנסות ולייצר את המחסור הקשה והמחירים המוגזמים בשוק - אבל נכון לעכשיו המציאות מציירת לנו תמונה שונה בתכלית

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד הכורים יעשו רווח מהכרטיסים אין סיבה שהם יפסיקו לקנות אותם.

ואני חייב לציין שהגבלת היכולות של הכרטיס , אם זה לנעול פיצ'רים מקצועיים, כרייה ואו כל סיבה אחרת היא צעד אנטי צרכני.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם צריכים להבין שה MSRP זה לא איזה ניחוש של חברה של מה יהיה המחיר של הכרטיסים שלהם. זה לא שהם "חשבו" שזה יעלה 330 דולר ו"טעו" זה השווי של המוצר לפי הצהרה רשמית של החברה. זה שבחנות מסויימת מוכרים כרטיסים של 500 דולר ב 1500 דולר זה לא כי נווידיה מכרו להם אותם ב 1500 דולר. יש כאן אנשים פרטיים שעושים עליכם את הרווח הזה, לא נווידיה. אז ההערה שלכם שהחברה "מנותקת באופן קומי מהנעשה בשטח" לא רלוונטית בכלל. המחיר המומלץ לצרכן לפי הכרזות החברה לא קשור למלאי.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מסכים איתך. אם נניח נווידיה הייתה מגבילה תוכנתית כרטיסים שכבר יצאו לשוק ונמכרו לכורים הייתי מסכים, ואפילו קורא לצעדים משפטיים נגדם. אבל להגיד שלהגביל מוצר חדש לנישה מסויימת (רק גיימינג במקרה הזה) זה אנטי צרכני זה כמו להגיד שהבחירה של פורשה להכניס רק 2 מושבים ב 911 זה צעד אנטי צרכני נגד משפחות עם ילדים. נווידיה רוצה לייצר את הכרטיסים האלה לגיימינג בלבד, והם הודיעו שהם הולכים לשווק כרטיסים שהם חסרי תועלת לגיימינג, ומוקדשים אך ורק למיינינג. בנובמבר בניתי לחבר מפרט מחשב לקנייה באילת וב TMS היה 3070 מאילת ב 2700 שקל. היום בניתי מפרט נוסף, וב TMS אותו הכרטיס באילת עולה 4500 שקל. אני בתור צרכן נפגע הרבה יותר מזה מאשר הבחירה של נווידיה להוציא שני מוצרים נפרדים לשווקים שונים.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...