קליטת wifi גרועה במחשב של DELL - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
adplus-dvertising
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

קליטת wifi גרועה במחשב של DELL


THELAD
 Share

Recommended Posts

שלום רב, 

 

ברשותי מחשב נייד של DELL במשך קרוב לשנה, מדגם: Dell Inspiron 3493 i5 1035G1 1.0GHZ 512GB 14.0 HD MX230 8GB (3493-1035G18G51GWOS)

 

מאז רכישתו, קיימת בעיה של חוסר קליטת wifi. הבעיה קיימת במחשב מכיוון שיש קליטת wifi מעולה בחדר, כאשר משתמשים במחשבים אחרים וטלפונים חכמים אין שום בעיה כלל וכלל. 

ישנה קליטת wifi סבירה כאשר מקרבים את המחשב לנתב האלחוטי או משתמשים בנק' חמה בטלפון כשהוא נמצא בסמיכות למחשב הנייד. 

 

חשבתי להחליף את כרטיס הרשת בכרטיס אחר בעל ביצועים יותר טובים, אך אינני יודע באילו תקנים הכרטיס צריך לעמוד בכדי להתאים ללוח האם שמותקן בחשב והאם החלפתו צפוויה לפתור את הבעיה?

 

אשמח להתייחסות

 

תודה 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי

 

הדרך הטובה ביותר, לדעתי, זה פשוט ללכת על מתאם .

יש כמה וכמה סוגים, החל מ - NANO שבקושי בולטים וכלה בגדולים יותר.

הכל בהתאם לראוטר שיש לך.

 

הבעיה העיקרית עם החלפת כרטיס WIFI פנימי

היא שלא בטוח שהביוס של הנייד יאפשר עבודה עם דגם / סוג / יצרן אחר

ממה שמותקן כרגע, ולעיתים הנייד פשוט בנוי לא הכי טוב בהיבט של WIFI.

כך שגם עם החלפת הכרטיס אפשרית, לא מובטח שיפור משמעותי בביצועים.

נערך על-ידי A-10
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה! 

 

רכשתי מתאם USB חיצוני כזה. אין שיפור בביצועים. האם ישנם יותר מומלצים? 

 

אם ישנו פתרון בדמות החלפת כרטיס פנימי, אני אעדיף אותו בעשרות מונים. לכן אני שואל אם קיים כרטיס ברמה גבוהה יותר שיתאים פיזית למחשב וכמו כן ש- של המחשב יסתדר איתו. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מציע לך לפנות לתמיכה של Dell ולפתוח על זה קריאה: 

1809444693

 

יבקשו ממך את קוד ה-Service Tag (נמצא בדרך כלל בתחתית הלפטופ).

הם יבדקו אם המחשב עדיין באחריות ואם צריך אולי גם יחליפו רכיב (בהתאם לבדיקה שלהם).

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, בהחלט יש מצב ש ...

ציטוט של ag43

אם אתה באותו חדר בלי קירות וכדו' והקליטה לא טובה תפנה לאחריות. סיכוי לא רע שהאנטנה הפנימית מנותקת\בעייתית.

ואז שום כרטיס פנימי לא יעזור.

לכן, גם כדאי לבדוק אצלך או מול דל ( כמו שהוצע לעיל ), מה מצב האחריות ואם זה אקטואלי, לשלוח לתיקון.

 

בנוסף, מתאם  מיצרן עלום שם ... המממ קצת בעייתי.

שוב, תלוי בראוטר שאצלך בבית, תבחר אחד מאלה או דומים

להם ( מבחינת היצרן )  בחנות אחרת  -

https://www.ivory.co.il/catalog.php?act=cat&id=5582&f=1524.3016.5948.6359

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פנינו לשירות של בארץ, המחשב באחריות. הבעיה היא שלא חוזרים אלינו ואין כלל התייחסות מצדם. 

 

פניתי לדל העולמית לראות אם יש להם פתרון. 

 

כיצד אני יכול בעצמי לבדוק האם האנטנה הפנימית מנותקת \ בעייתית? מבחינתי להחליף אותה ואת הכרטיס wifi, העיקר שהבעיה תפתר. 

פנינו לשירות של בארץ, המחשב באחריות. הבעיה היא שלא חוזרים אלינו ואין כלל התייחסות מצדם. 

 

פניתי לדל העולמית לראות אם יש להם פתרון. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מציע לך להמתין למענה של , בין אם בארץ בין אם בחו"ל.

רגע שתפתח את הנייד, האחריות יכולה להתבטל, או לחילופין לשמש

תירוץ שלא לטפל בנייד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רשאי לפתוח את הכיסוי התחתון. ( בשביל לבדוק שהאנטנות מחוברות )

https://www.youtube.com/watch?v=crDJCsYyFMY

 

ובכל מקרה, לא קיימת בעיה מוכרת  ( ברמת תלונות לקוחות ברחבי הרשת ) בדגם הזה לגבי קליטה בעייתית אז צא מנק' הנחה שזאת תקלה וכדאי לממש אחריות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לבדוק אנטנה מחוברת זה תמיד טוב,

גם מה כבר יש להפסיד ?

לפחות אני התכוונתי שאחד מכבלי האנטנה

שנכנס למסגרת המסך "נלעס" או נהיה לא תקין

בגלל פתיחת וסגירת המסך או כל בעיה אחרת שנוצרה בככבל

מסיבה כזו או אחרת.

היות וזה מצריך יותר מהסרת מכסה תחתון, לא כדאי

להתעסק מעבר לזה.

 

נערך על-ידי A-10
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיית הקליטה של ה-wifi קיימת מרגע רכישת המחשב. המחשב של חברה שלי, היא הניחה "שככה זה" ולא פנתה כדי לממש אחריות. 

 

במחשב יש גם תקלה בשקע ההטענה, כרגע המחשב לא מצליח להיטען. כשפניתי לדל , התקלה לטענתם לא מכוסה באחריות כיוון שהיא "תקלה מקרית" (זאת בדיוק הייתה ההגדרה של הנציג), נציג אחר טען שלדעתו הבעיה צריכה להיות מכוסה באחריות ושהוא יחזור אליי. נחשו מה? הוא לא חזר. 

 

לבסוף החלטתי לפנות לדל העולמית, המענה שלהם הרבה יותר רציני ותומך והם הביטחו לשלוח נציג מטעמם אליי שיקח את המחשב ויחזיר אותו מתוקן לשביעות רצוני. 

 

נחכה ונראה מה יקרה... 

 

תודה לכולם על העזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר