למה אני לא אחזור לקנות בTMS אילת .. - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה אני לא אחזור לקנות בTMS אילת ..


אבירם אוחנה
 Share

Recommended Posts

אבירם, אני קניתי עכשיו מחשב מ-KSP ואתה יכול לראות שאחרי התייעצות בפורום כאן אאלץ להגיע פעם שלישית לסניף שלהם כאשר רק אתמול נלקח המחשב (פעם ראשונה לקחת את המחשב - אמרו שהכל נמצא באריזה. פעם שניה כדי לקחת כבל חשמל וקופסאות כשנציג שלהם מתווכח שלא נשארו שום ברגים שהם לא השתמשו והם לא מביאים את הקופסאות והנציג אמר שיש גם את הברגים של כונני . למזלי התעקשתי והוא הסכים רק להביא את הקופסה של הלוח אם. אתה יכול לנחש האם הבורג באמת היה בתוך המארז או לא. פעם שלישית לעוד כמה תיקונים קטנים כמו החוטים שהיו זוועתיים).

 

אני יכול לומר שבקטע הזה TMS היו בסדר.

לצערי הנפילה במשלוח לא באשמתם, אבל הטיפול אחרי הנפילה היה רע מאוד ואפילו לא מקובל. לסגור עם לקוח על החלפת מחשב לחדש (מחשב בן שבועיים שעבר נפילה) כשנציג אומר שהשיחה מוקלטת ואין מה לדאוג (ביקשתי שישלחו קודם מחשב חדש ואז יקחו את הישן כדי שלא ישימו לי חלקים שנפלו בלי שאדע) ובסוף לא לעמוד בזה ועוד למשוך אותי שבועיים על זה כשאמרתי באופן מפורש שלא אהיה מוכן לקבל חלקים שנפלו זה לא מקובל.

 

לכן, אני לא בטוח ש-KSP יותר טובים מ-TMS.

 

עריכה:

בזמנו רציתי לשוחח על זה עם קיריל כי בכל זאת לא רציתי לבטל את העסקה. אני מאמין שאולי הוא כן היה סוגר את הסיפור ל"שביעות רצוני" (עד כמה שאפשר לקרוא לזה שכמעט לא היה לי את המחשב במשך חודש כשביעות רצוני).

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי שזהיתי שזה מורן מאילת שצלצל אליי , להגיד לי שהוא חיבר אותם והם תקינים (תקין מבחינתו זה מסתובב )

אז אני מחכה למאוררים שיגיעו לנתניה עכשיו , כדי שהטכנאי שלהם , דביר יבדוק אותם ויראה את הבעיה . 

אחרי שיראה את הבעיה , מקווה שיזכה אותי ..

ואולי גם יבקש סליחה בשם החנות 

כי פעם אמרו לוח לא תואם 

פעם אמר הגדרה בביוס (מהה ? מה מה הקשר ? )

פעם אמר צריך בקר 

פעם אמר , צריך תוכנת פיוז'ן (חחחחחחחחח יש לי לוח לא והוא יודע את זה )

מה אני יעשה ? חוץ מלצחוק מהחוכמה והידע שלו , עלק אדון מנהל..

 

אני לא אוותר - אני אקבל את הזיכוי 150 שקל שלי , ואקנה עכבר M570 , וזהו זה , לא מתקרב יותר לחנות הזו .

(אלא אם כן יגידו לי , מורן עלק מנהל סניף אילת פוטר , מצטערים , היה טעות , טעויות קורות אין מה לעשות אנחנו בני אדם 

נשמח אם תמשיך לרכוש אצלינו )

כי או שיש באילת מעבדה והוא בודק את הסחורה , או שאין . אם יש , למה אני מחכה שזה יגיע לנתניה

אם אין , למה הוא בכלזאת בדק את זה פעם שעברה והחליט לשלוח לי את זה שוב לא תקין ?!?!

אולי כדי שיעבור היום ה14 ואז הוא יגלגל את זה הלאה לסניף נתניה בדיוק כמו שעשה .. ?!

 

סוכם שנחכה שדביר יקבל אותם , יבדוק אם הוא יצליח להפעיל אותם ..

לי פועל בלוח , כל סטריפ שאני מחבר , ARGB וגם , וגם מאוררים עובדים והכל ..

אני פריק , כל הבית שלי LEDים , הוא ילמד אותי מזה LED ? בטח שלא ..

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

LAW89 

 

KSP יותר טובים בשירות , כי שזה תקול , הם מחליפים מיד , בטח במסגרת 14 ימים !!!

שזה הבעיה הכי גדולה שלי .. מנהל סניף אילת טוען - הם נפתחו אי אפשר להחזיר .. 

נו איך אני אפתח אחבר ויראה שהם לא תקינים ? והם גם הגיעו אליי עם אריזה ''פתוחה'' ללא מדבקה או משהו 

אז מה הוא מקשקש ? 

הוא ניסה לטאטא את זה מתחת לשטיח , חשב שאין לי דרך להעביר לו את זה לאילת , שאני פראייר שלהם ..

אני לא אוותר , ואני יראה לו שלא רק שהוא טעה , הוא גם הפסיד לקוח טוב והתייחס אליי בגועליות (עזוב ששמעתי אותו מקלל אמר כוס אמק או משהו כזה אחרי שהוא חשב שניתק ולא ניתק את השיחה (כי אמרתי לו טוב טוב ביי ) והשיחה לא נותקה .

ושהמנהלים של TMS יראו את זה ויחליטו מה עושים עם עובד כזה .. 

שפעם לוקח את החוק לידים בודק כאילו יש לו מעבדה שמה ואין לו 

ופכם שנוח לו הוא לא בודק . 

אני גם שואל אותו - למה נתת לי בקר אם אתה אומר לי שזה עניין תוכנתי , שצריך תוכנת פיוזן (שזה תוכנה של בכלל ) ולי יש לוח ASUS

עם תוכנת AURA . אז למה בקר ? 

עזוב אני מריח מקילומטרים אנשים שלא מבינים בתחום הגדול הזה שנקרא מחשבים ..

אולי ברשתות ותוכנה הוא יודע משהו 

חומרה , לא נראה לי !! 

ואל תגיד לי שצריך בקר שיתפקד כספליטרר , כי מפצל לARGB זה סך הכל חוט , וגם , לא צריך אותו בכלל 

כי כל טיפש שחיבר אי פעם מאוררי ARGB יודע שניתן לשרשר אותם .. נקבה ללוח - זכר של אותו מאורר לנקבה של המאורר הבא וכן הלאה תשרשר 60 מאוררים (אם יש לך מספיק כוח בלוח להניע את כל הלדים (תלוי בסוג המאורר והיצרן ) 

עזוב , הוא מקשקש ..

 

לגבי אמירתך , אין כלכך דבר כזה שTMS יותר טובים מאייבורי או KSP יותר טובה משניהם ..

אני יביא לך לקוחות שיקללו את שלושת החנויות 

ויש לקוחות שיאהבו כל אחת מהן ..

תלוי בשירות .. (אני ברגע שמורן אמר לי , אתה לא משנה מה אני יעשה בשבילך אתה לא תהיה מרוצה )

שהוא סך הכל מכיר אותי מהטלפון , דיברנו בדיוק פעם ראשונה , אז הבנתי שהוא לא באמת מחפש לעזור 

הוא מחפש לדףדף.. ואותי לא ידפדפו !@ 

אני אגלה לך , הייתי מנהל סניף אייבורי , את סניף דיזינגוף של אייבורי אני פתחתי במו ידי 

סדרתי סחורה על המדפים .. אני יודע מזה שירות 

יש אנשים , שאחרכך הייתי מצלצל אליהם , נו מה קורה , מה עם המחשב ? הכל טוב (ואני יודע שהכל טוב , סתם להרגשה של הלקוח ) אני יודע מזה לתת שירות 

מזה היו עפפים עליי , אחרכך היו באים לקניון היו נכנסים להגיד לי שלום 

 

באים אומרים לי אבירם איזה מחשב אני סופר מרוצה חבל על הזמן (ואני בדיוק יושב עם הלקוח הבא ומוכר לו מחשב )

היו מרוצים עליי כאילו אני עיצבתי בניתי ויצקתי את הפלסטיק שאיתו הרכיבו את המחשב..

איזה טוב , איזה יפה , צדקת ,

 הוא מתאים לי , ועוד מליוני מחמאות כאלה ואחרות ..

אז שירות , אני עד היום עושה ללקוחות שהיו לי משמה - ואני היום אשקלוני כבר 10 שנים אחרי ..

אז מה הוא אומר לי ככה בכלל ? אתה מבין9 איפםה הליקוי הכי חמור בבן אדם הזה שעלק מנהל את הסניף שמה באילת ? גרוע ביותר וחבל שככה פשוט חבל , אבל זה חבל להם , לא לי , אז מה אכפת לי .. ? 

נערך על-ידי אבירם אוחנה
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אענה לך הפוך כי החלק הראשון יותר חשוב.

 

ציטוט

שזה הבעיה הכי גדולה שלי .. מנהל סניף אילת טוען - הם נפתחו אי אפשר להחזיר .. 

 

זה שזה נפתח לא אומר שאי אפשר להחזיר על פי חוק.

בדרך כלל החברות האלה נוטות לומר כי חיבור לחשמל נחשב כשימוש -  אך אם מדובר בעסקה מכר מרחוק, זה לא נכון (לא יודע איזו עסקה זו היתה).

 

ציטוט

KSP יותר טובים בשירות , כי שזה תקול , הם מחליפים מיד , בטח במסגרת 14 ימים !!!

 

ממש לא, ולא חסרות לי דוגמאות גם לחלק הראשון שרשמת על השירות וגם על ה-14 יום. אתן לי מקרה אחד. פלאפון שנרכש ונמסר למעבדה שלהם במסגרת ה-14 יום. אישרו תקלה ואמרו לי לבחור בין החזר כספי להחלפה. ביקשתי החלפה. עוד פעם נשלח במסגרת ה-14 יום מרגע שקיבלתי את המכשיר ועוד פעם אומתה במעבדה תקלה.

 

ביקשתי החזר כספי (החלטתי שאין טעם לבזבז את זמני על עוד ניסיון. לא הסכימו כי עברו 14 יום מרגע הרכישה של הפלאפון הראשון (וברור שעברו כי כל בדיקה לוקחת להם שבועיים). הסברתי להם שאם הייתי מבקש החזר וקונה פלאפון חדש לא היו עוברים 14 ימים וזה בדיוק כמו ביצוע החלפה.

לא עזר איתם והוציאו לי את הנשמה עם זה. רק איום בתביעה קטנה גרם להם להתאפס.

אני שונא חברות שמתנהגות בצורה הזו.

 

ציטוט

עם תוכנת AURA . אז למה בקר ? 

 

בנוגע לאורות - מעולם לא הבנתי את האהבה הגדולה אליהם.

מה שכן, ניסיתי להיכנס אל התוכנה וגם אצלי יש איזו בעיה (אם אזכור אעלה תמונה מחר)

 

עריכה:

וכמו שאמרתי, מנסיוני אייבורי היו טובים מאוד.

השאר הרבה פחות.

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי ידידי ..

 

כן זו הייתה עסקת מכר מרחוק , אבי הגיע לאסוף את החלקים שהזמנתי באתר .. 

 

בכל מקרה היום חזרו אליי מTMS יש עדכון

בחור נחמד ששמו 'דביר' מנהל המעבדה בנתניה חזר אליי ואמר לי את מה שחשבתי שאני אשמע 

המאוררים תקולים , כן בדקתי אותם , מצטער , באילת הם לא טכנאים הם לא יכלו לדעת את זה.. 

(אז למה מלכתכילה בדקו ? ) אולי רצו להיות נחמדים ? 

אותי לימדו , וזה כלכך נכון ... עם כוונות טובות אתה מגיע לגיהנום

ואימר לזכות שירן מנהל סניף אילת ש''פירגן'' לי בבקר משומש שהיה להם שמה .. 

אז הוא באמת ניסה .. אבל לפעמים , זה באמת לא קשור - המוצר באמת תקול 

ועוד פריק כמוני לא ישים לב לזה ? אין מצב .. נורה אחת במחשב אצלי תעשה בעיה אני יראה את הסוררת ואפול עליה עם מלחם מיד !! 

 

אז הוא אמר הם לא תקינים , הם ידיעו עכשיו שוב לסניף אילת , דיברתי עם סניף אילת , הם אמרו לי להכניס אתצ ההזמנה על העכבר שרציתי במקום לאתר שלהם , והם יזמינו אותו ורק כשהמאוררים יגיעו לסניף אילת , אחרי עוד יומיים עזקים , הם יוכלו לזכות אותי .. (שזה קצת מוזר ולא מה שרציתי )

ציפיתי שיזכו כבר עכשיו , שיעשה עכשיו את הזיכוי (שיגיעו אליו מתי שיגיעו מה אכפת לי אני ?

אבל יאאאלהההההההההההה נו , שיהיה , אחכה !!! למרות שאבא שלי בא אליי מאילת שבת הקרובה , ויכול להביא לי את העכבר כבר השבת ..

אני אחכה עד שבוע הבא , שיביא לי אותו כבר בחג ...... לא נורא .. יאאלה .. התפשרתי .. אין לי כח להתווכח גם.. (לא רוצה להיות הלקוח מסומן בעייתי אצלהם) מה שאני יכול לוותר במסגרת נורמלי , אני אוותר בחלק שלי..

אז ויתרתי (ואו איזה בוגרררר אני ) חחחחחחח

 

זהו , זה

מסקנה :

חבל שהוא לא שלח את זה ישר לדביר במעבדה היה פותר את הבעיה תוך כמה ימים ..

אך אני בטוחוח שהוא למד מטעות זו .. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים - מי שקונה מחשב + הרכבה - יכול לבוא בטענות לחנות. 

מי שקונה חלקים ומנסה להרכיב לבד וזה "לא עובד"- צריך לבצע את הניתוח בעצמו,  או לפחות להטריח את עצמו להגיע למעבדה ולקבל סיוע מהצוות. 

אין לי שום קשר ל-TMS, אבל את המחשב הנייח האחרון שלי קניתי מהם. 
קניתי מחשב מורכב, והם ביקשו ממנו אישור לשלוח אותו עם כרטיס מסך מפורק משיקולי שילוח. 

כשהמחשב הגיע - הוא לא עבד - ובשיחת טלפון של 5 דקות פתרו לי את כל הבעיות. 

 

כשאני קונה חלקים - הספק לא אמור לדעת מה יש לי , מה אין לי ומה הידע שלי בהרכבה שלהם. 

אם חסר לך חלק - והוא לא חלק מהקיט שקנית - אתה צריך לדעת את זה..... לקרוא את המפרטים של היצרן ולהבין איך לבצע את החיבור ואיזה חלקים נוספים אתה צריך. 

 

כשאתה שולח "שליח" למעבדה - אל תצפה להרבה - הוא לכל היותר לוקח ושם, ולא מעבר לזה - הטכנאי לא אמור לנחש מה לא עובד אצלך. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...