למה אני לא אחזור לקנות בTMS אילת .. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה אני לא אחזור לקנות בTMS אילת ..


אבירם אוחנה
 Share

Recommended Posts

אני אשקלוני , ואבי גר באילת ..

 

בנחמדותו הוא הציע , בוא נקנה לך מחש , מאילת , ככה זה יהיה 17 אחוז פחות אני ממילה תושב שם ..

 

ההצעה התקבלה ברוב קולות וקנינו , מעבד I9 10850K לוח אם Z490 E זכרונות דומיניטור 8X4 , וקירור למעבד D15 

עד כאן הכל בסדר , ופה מתחילה הבעיה ...

קניתי גם שלושה מאוררים של קולרמאסטר ARGB ..

אחרי שבאתר של קולרמאסטר רשום שהם עובדים עם AURA של ..

 

חיברתצי אותם והם לא עובדים - חיברתי אחרים , והם עובדים .. כנראה מאוררים תקולים ..

בשיחה עם החנות  , החילו ניחושים כמו 

''צריך הגדרה ביוס'' 

''צריך קונטרולר '' ועוד כל מני בצעות כמו ''תמכור אותם ביד שתים'' וכאלה .. 

תשובותץ מוזרות לחלוטין ..

החזרתי אותם לאילת בדרך לא דרך , והם הגיעו לחנות .. 

בחנות אמרו ''הם תקינים'' 

מה שעשו בחנות , חיברו מאורר אחד לקונטרולר (וזה עבד .. ) והשנים השניים , לא עובדים ...

מה עשו ? התקשרו לאבא שלי , בוא תיקח את זה , הנה זה עובד ... הראו לו סרטון , עם מאורר אחד ..

אבא שלי מה מבין בדברים האלה ?!?! הוא מורה נהיגה בכלל (לא אדם טיפש , אבל לא מבין בזה ) וסמך על מה שהחנות אמרו לו ..

על מה שאמר לו שירן 'מנהל'' החנות יותר נכון .. 

 

טוב , הוא בא אליי שבת , חיברתי את המאוררים , והפלא ופלא , שוב - לא עובדים .. 

או עובדים למחצה .. 

אני לא מכיר אפקט של לדים , בו נדלק רק לד אחד מתוך ה9 , ולא משנה איזה כפתור אני לוחץ , כלום לא עוזר , והםלא פועלים ..

עכשיו שוב , לחכות ליום ראשון , לשלוח את המאוררים לאילת .. שיגיעו .. ואז שוב ... נראה איזה תירוץ יש להם הפעם למה הם לא עובדים ...

 

אעדכן בהתפתחויות .. ככל שיהיו ..

בריאות לכולם - אבירם 

(דעתי היא תמיד לקנות באייבורי או KSP , כי שמה תמיד מחזירים במקום במידה ואתה לא רוצה את המוצר , קל וחומר אם הוא לא תקין במסגרת 14 ימים .. )

וחבל שככה חנות מתייחסת ללקוחות , ומפסידה אותם .. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

TMS ידועה בתור חנות שמפתה ע"י מחירים נמוכים על חשבון שירות מזעזע.
לא קונה אצלהם יותר בחיים.
העדפתי לשלם 300 שקל יותר ולא לקנות מהם.

שיהיה בהצלחה.
אגב, טיפ קטן...
לי לא רצו להחזיר את הכסף (שהגיע לי כחוק) ורק אחרי איומים בתביעה הם הסכימו לבצע החזר לאשראי.
אז אם אתה בטוח שהמוצר תקול והם מתחמקים ממך, תעמוד על שלך ותדרוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לך

בחרת לרשום פה + בזאפ - במקום להתקשר למכזיה לבחור "מעבדה" או לשלוח מייל ל - support@tms.co.il

ולהבין שמה שחסר לך

זה מוצר הבא

https://www.tms.co.il/index.php?route=product/product&product_id=103495&search=coolerm

 

תודה שמחתי לעזור. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

שלום לך

בחרת לרשום פה + בזאפ - במקום להתקשר למכזיה לבחור "מעבדה" או לשלוח מייל ל - support@tms.co.il

ולהבין שמה שחסר לך

זה מוצר הבא

https://www.tms.co.il/index.php?route=product/product&product_id=103495&search=coolerm

 

תודה שמחתי לעזור. 

 

 

לדעתי אתה מסתכל על זה מנקודת מבט הפוכה לגמרי...

אתם בחרתם לתת לסיטואציה הזאת להתגלגל בצורה הזאת כדי לגרום ללקוח לפנות למקומות אחרים (פורומים, קבוצות , זאפ... זה ממש לא משנה). 

אם אכפת לכם מהשירות שהלקוחות שלכם מקבלים, אתם צריכים להיות מקצועיים ולזהות את המקרים האלה. 

אתם בעלי המקצוע. אתם אמורים לדעת אם חסר חלק או חלק לא תואם במפרט.

אם הלקוח היה קונה לוח של ומעבד של הייתם מוכרים לו? כנראה שלא, נכון? כי זה אי-תאימות יותר מידי גדולה.

אז מה ההבדל פה? 

 

הלקוח בחר לפנות למקומות אחרים כי כנראה לא קיבל מכם מענה או אפילו מענה מזלזל. 

קחו את זה לתשומת ליבכם כדי לשפר את השירות המזעזע שלכם במקום להעלות לפייסבוק עוד כמה של יוטיוברים שמקבלים את הבילדים שלהם על חשבון אחרים שמחכים....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט

(דעתי היא תמיד לקנות באייבורי או KSP , כי שמה תמיד מחזירים במקום במידה ואתה לא רוצה את המוצר , קל וחומר אם הוא לא תקין במסגרת 14 ימים .. )

 

יצא לי לקנות מכל השלושה מחשבים ומאייבורי ו-KSP גם חלקים.

 

אייבורי - מבחינתי מקבלים ציון טוב מאוד על השירות.

KSP - מקבלים ציון לא טוב. על כל דבר עושים בעיות והשירות לא מקצועי.

TMS - היה לי איתם סיפור שלא באשמתם (מחשב שנפל במשלוח שנשלח אליהם במסגרת 14 ימים). סגרו איתי על החלפה למחשב חדש ולא ביצעו זאת אלא החליפו רק חלקים מסוימים וכאן זה אשמתם. אם סוגרים משהו מולי, אני מצפה שיעמדו בזה ואם לא חברי הפורום שאמרו לי לשמור סיריאלים אפילו לא הייתי יודע. ביקשתי להחליף את שאר החלקים לחדשים והם אמרו או שאשאר עם המחשב ואם תהיה בעיה יחליפו בעתיד או שאקבל החזר. הלכתי על ההחזר ורכשתי מ-KSP (החלטתי שאני מעדיף לקנות מחנות קרובה לבית ולא לקחת סיכון לנפילה עתידית נוספת של המחשב במשלוח).

בפך החיובי - היו מאוד נחמדים ובסוף נתנו החזר (תוך כמה זמן אני אמור לקבל אותו?)

בפן השלילי - האמינות שלהם נפגמה מבחינתי והסיפור הזה לקח הרבה יותר מדי זמן.

בשורה התחתונה לא הייתי פוסל אותם לרכישה עתידית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של jackhammer

לדעתי אתה מסתכל על זה מנקודת מבט הפוכה לגמרי...

אתם בחרתם לתת לסיטואציה הזאת להתגלגל בצורה הזאת כדי לגרום ללקוח לפנות למקומות אחרים (פורומים, קבוצות פייסבוק, זאפ... זה ממש לא משנה). 

אם אכפת לכם מהשירות שהלקוחות שלכם מקבלים, אתם צריכים להיות מקצועיים ולזהות את המקרים האלה. 

אתם בעלי המקצוע. אתם אמורים לדעת אם חסר חלק או חלק לא תואם במפרט.

אם הלקוח היה קונה לוח של AMD ומעבד של אינטל הייתם מוכרים לו? כנראה שלא, נכון? כי זה אי-תאימות יותר מידי גדולה.

אז מה ההבדל פה? 

 

הלקוח בחר לפנות למקומות אחרים כי כנראה לא קיבל מכם מענה או אפילו מענה מזלזל. 

קחו את זה לתשומת ליבכם כדי לשפר את השירות המזעזע שלכם במקום להעלות לפייסבוק עוד כמה תמונות של יוטיוברים שמקבלים את הבילדים שלהם על חשבון אחרים שמחכים....

 

 

לדעתי לא ואסביר לך למה

לאתר נכנסות במהלך היום XXX הזמנות

לקוחות מתחקלים ל2 קבוצות 

אחד - בא שואל דברים רוצה ייעץ. 

שני - עושה הזמנה בדוק כמו שאתה עושה באתר הבחול.  

 

אם יש תקלה במוצר שקיבלת יוצרים קשר עם? שרות לקוחות או מעבדה - ממה שאני יודע לעולם לא פנה לשם. 

 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של law89

קיריל, הוא רשם שהמחשב הגיע אליכם לחנות. אם זה אכן הגיע לחנות אז היו צריכים לשים לב לזה שם.

 א. אילת הרכבה לתושבי אילת בלבד ככה שלא אנחנו הרכבו את המערכב - אם הרכבה שלנו ומשהו לא עובד אז כמובן אחריות שלנו

ב באילת אין מעבד - כל משמגיע תקול לאילת נשלוח לבדיקה לנתניה/חולון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

 

 

לדעתי לא ואסביר לך למה

לאתר נכנסות במהלך היום XXX הזמנות

לקוחות מתחקלים ל2 קבוצות 

אחד - בא שואל דברים רוצה ייעץ. 

שני - עושה הזמנה בדוק כמו שאתה עושה באתר הבחול.  

 

אם יש תקלה במוצר שקיבלת יוצרים קשר עם? שרות לקוחות או מעבדה - ממה שאני יודע לעולם לא פנה לשם. 

 

 

 

 

 

 

ציטוט של Kirill-TMS

 א. אילת הרכבה לתושבי אילת בלבד ככה שלא אנחנו הרכבו את המערכב - אם הרכבה שלנו ומשהו לא עובד אז כמובן אחריות שלנו

ב באילת אין מעבד - כל משמגיע תקול לאילת נשלוח לבדיקה לנתניה/חולון.

 

 

אתה יכול לספר סיפורים. יכול להיות שהם נכונים ויכול להיות שלא.

שורה תחתונה, אתה לא יכול באותה נשימה לספר סיפורים וגם לצפות מהלקוח שלא ינסה לפנות למקומות אחרים.

 

הבחור פנה לפורום כי (בשורה התחתונה) המוצר שהוא קנה לא עבד.

ברור שיש תקלות ודברים לפעמים לא עובדים. אבל שירות נמדד בזמן התקלות ולא בזמנים שהכל מתקתק ועובר חלק.

 

אז כמו שאמרתי, ואמרו אחרים ברחבי הפורום הזה, המחירים שלכם יותר נמוכים וזאת נקודה לזכותכם. אבל השירות שלכם בשעות הצורך, מזעזע.

אתה כמובן יכול להתווכח איתי ולציין עובדות אחרות וסיבות למה מה שאני אומר לא נכון (כמו התירוצים שהעליתם בפייסבוק שיש לכם עומס מטורף בגלל הבלאק פריידי). אבל העובדות בשטח אומרות אחרת.

זה לא לקוח אחד ולא 2...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיריל אתה טועה טעות מרה , כשללחו לי את הבקר של קולרמאסטר עם המאוריים

 

הגיע איתו

מתאם כזה - בדיוק כמו שציינת , שהוא ספליטר של 1 ל3 במקום אחד ל1 ל5 כמו אצלך בתמונה 

הגיע כבר מיקרו לחיבור הבקר למחשב ושליטה ע''י תוכנה 

הגיע הבקר עצמו

והגיעו סט שיניים קטנות (מתאמי זכר נקבה של הבקר )

 

אז איך אתה מציע לי ספליטר כזה , שזה ממש ממש לא הבעיה .

 

ראה ידידי , אני יצאתי מתוך נקודת הנחה פשוטה , והיא :

 

אם חיברתי את שלושת המאוררים לבקר , לחיבור המאוררים מספר 1-2-3- אחד עובד צבעוני - שניים אחרים לא עובדים , או שנדלק בהם לד אחד .. (מתוך ה9 )

 

אז בוא נבדוק אם היציאה שלהם לא טובה , יציאה 1 בטוח עובדת כי הנה הוא נדלק בARGB מחליף צבעים ..

אוקי בוא נעביר את המאורר שאני יודע שהוא פועל ליציאה 2 - והוא גם עבד

אוקי בוא נעביר את המאוררים מחיבורים 2 וגם 3 לחיבור 1 נראה אם נדלקים ? לא , לא נדלקו ..

אוקי , חבר הכל כמו שהיה שוב , 1-2-3 , ושוב פעם , אחד עובד , שניים האחרים לא ... 

 

בבקר של קולרמאסטר - אין סיכוי שאחד מהם או שנים מהם לא יעבדו אותו הדבר , כל המאוררים צריכים לעבוד באותה צורה , לכולם חייב להיות אותו אפקט תאורה בדיוק . וזה לא עניין של תוכנה , זה לא עניין של כלום . זה פשוט לא תקין . 

 

ואז , חיברתי את המאוררים שיש לי בבית לבקר , עובדים מעולה .. 

חיברתי סטריפ ARGB לכל אחת מיציאות הבקר , עובד מעולה 

יש לי 4 מאוררי ARGB וסטריפ לדים , במחשב שלי כרגע , שעובדים מעולה ..

 

יש לי סט כזה במחשב בסלון של שלושה מאוררי 120 , עובדים מעולה (האפקט שלהם תמיד מתחלף באופן זהה )

אם אני מכבה אחד , כולם יכבו , אם אחד יהיה חצי ירוק , גם השניים חצי ירוק ..

 

חשוב לציין - המאוררים מסתובבים , רק אורות הRGB לא עובדים .. 

(אני חושד - או שמישהו פתח אותם כבר אי פעם , והם חוברו ל 12V במקום ל5V כי הקונרטור נורא דומה .. או לא יודע מה כבר )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וגם , זה בכלל כבל , שאם אין לך מספיק יציאות ARGB על הבקר , אתה מחבר אותו ..

למרות שאפשר לשרשר מכל מאורר , כי לכל מאורר יש זכר לבקר ונקבה פנויה ואז לה אתה דוחף את הזכר של המאורר הבא וכן הלאה ,

אז למה בכלל כבל כזה ?!

 

חברי צודקים , השירות גרוע , וגם במחירים לא כאלה טובים..

לא יודע מה הלכתי לקנות שמה טיפש שכמוני ..

 

את הRTX3090 STRIX , כבר הזמנתי בKSP , זה מה שבטוח .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שהכי הזוי , זה שמורן מצלצל אליי עכשיו מסניף אילת , בהתחלה לא מזדהה , ואמר לי : אבירם המאוררים תקינים

חיברתי אותם והם פועלים ..

אמרתי לו הם פועלים ? אוקי שלח לי סרטון שאני יראה מה עשית ..

אז הוא אומר , לא אין לי פה מעבדה , ומחשב עם וינדוס , אבל הם מסתובבים חיברתי אותם וראיתי (כשהוא יודע שהבעיה היא בתאורה וממש לא במאורר שלא מסתובב )

אז מה בדקת בדיוק ? לא הבנתי 

ואז הוא אומר :

אה וגם תמחק את התגובה שלך בWARZONE , לא HWZONE .. כי זה ממש לא נכון קיבלת שירות מעולה ..

לך תתוכח עם לקוח שמרגיש , שהשירות לא טוב ..

אז למה התקשרת מלכתכילה ? 

וזה שזה במסגרת 14 ימים כבר אמרתי ? זה אפילו לא עבר יום מאז שגיליתי את זה .. ורק ביום ה13 זה הגיע לאילת שוב 

ואז נשלח אליי שוב , וכן הלאה ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...