אנדי פורסם 2021 בפברואר 26 Share פורסם 2021 בפברואר 26 (נערך) נערך - הבעיה נפתרה. מתברר שכתובת ה- IP של המחשב שהיתה רשומה בנתב (של 'הוט') היתה שגויה. לא ברור כיצד נוצרה השגיאה הזו. מה שכן, אשמח מאוד לדעת מדוע יש לי עדיין חיווי של פורט חסום (אור צהוב). משתמש ב'ביטקומט'. תודה מראש. נערך 2021 בפברואר 26 על-ידי אנדי ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.