גלישה עם דפדפן ללא תמונות - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גלישה עם דפדפן ללא תמונות


law89
 Share

Recommended Posts

היי

 

אשמח לדפדפן שניתן לגלוש בו ללא תמונות. כרגע משתמש בדפדפן ברירת המחדל של אבל הוא עושה קצת בעיות. הקליטה בבית בעת גלישה לא טובה ולכן אני מתקשה מאוד לגלוש עם (גם בלי הגלישה איטית אבל לפחות אפשר לגלוש).

אציין שזו לא בעיה בפלאפון או בחברת (יצא לי לבדוק בשתיים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למצבים שבהם צריך מינימום תעבורה מכל מיני סיבות, הייתי  ממליץ לסלולר את opera mini. הייתי מגדיר את הdata saving על automatic, אבל אפשר לנסות גם על high או .  אפשר להגדיר שם דחיסה לאיכות ממש נמוכה את התמונות. בנוסף יש להם גם חוסם פרסומות מובנה.

הדחיסה כאן היא יותר קשוחה מאשר רק לכבות את התמונות.

בתיאוריה יכול להיות שבמצבים מסוימים puffin גם יתאים, והוא יהיה יותר מלא בתכונות. כל אופן שניהם מעבירים את כל המידע דרך השרתים שלהם ודוחסים אותם. גבי puffin אז הוא מעבד את כל הקבצי javascript דרך השרתים שלהם ורק מציג את התצוגה.

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שחשוב לי זה התמונות בלבד. עם אני לא מסוגל כמעט בכלל לגלוש.

בלי זה כבר סביל.

אני לא רוצה שבדפדפן יתחיל לשנות לי את התצוגה של האתר וכו' בשביל לחסוך עוד שניה-שתים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדפדפנים שהמלצתי לך עליהם הם לא דפדפנים סטנדרטים. הם מיועדים לשימוש במצבים שבהם האינטרנט איטית או יקרה לשימוש (puffin עובד אחרת, זה סיפור אחר). הדפדפן אופרה מיני דוחס את התמונות ועוד אלמנטים לרמה שבה תעבורת האינטרנט נמוכה בהרבה. שווה לנסות.

בכל אופן בדפדפנים כגון אתה יכול להתקין את החוסם פרסומות ublock ובו יש עוד אופציות בדף ההגדרות שלו של נטרול טעינת פונטים אינטרנטים (טוען רק פונטי מערכת במקום פונטים מעוצבים שהם ממש איטיים בטעינה שלהם בחלק מהמקרים) וגם חסימה של אלמנטים של מדיה (תמונות, , קול וכו..) מעל לגודל שתבחר, לדוגמא כל תמונה מעל 50 קילובייט לא תטען. ניתן לשחק עם הנתון הזה ולהפחית עוד יותר את הגודל עד שזה לא יטען בכלל ואובייקטים של מדיה. בנוסף דרך אותו חוסם פרסומות הייתי מבטל pre-fetching שלמעשה מונע מהדפדפן לעשות אופטימיזציה של מהירות ולנסות לנחש מה אתה תטען בעתיד. כשמדליקים את הביטול הזה, אז הדפדפן יוצר פחות חיבורים מיותרים לכל הלינקים בדף. שיהיה בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

עשיתי לך צילומי מסך עם ההגדרות שאני ממליץ עליהם. בmedia elements אתה מגדיר שכל מה שמעל ככה וככה KB שהוא לא יטען. יכול להיות גם נמוך מ50 קילובייט. אפשר גם לחסום את הפונטים אינטרנטים שגם מאיטים בדרך כלל.

Screenshot_20210330-054246_Firefox.jpg

Screenshot_20210330-054305_Firefox.jpg

Screenshot_20210330-054318_Firefox.jpg

Screenshot_20210330-054334_Firefox.jpg

Screenshot_20210330-054421_Firefox.jpg

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהתחלה אתה לוחץ על add-ons ומוסיף בפלוס את הublock .

אחר כך אתה לוחץ על הublock ויש לו עוד הגדרות פנימיות.

בתיאוריה בפיירפוקס יש עוד הגדרות שיכלו גם לתרום כגון הtracking protection שאתה יכול להגדיר או לשים על strict או להגדיר ידנית.

אבל זה כבר משהו אחר. חלק מזה חופף גם עם הublock.

@law89

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של N.R

בהתחלה אתה לוחץ על add-ons ומוסיף בפלוס את הublock Origin.

אחר כך אתה לוחץ על הublock Origin ויש לו עוד הגדרות פנימיות.

בתיאוריה בפיירפוקס יש עוד הגדרות שיכלו גם לתרום כגון הtracking protection שאתה יכול להגדיר או לשים על strict או להגדיר ידנית.

אבל זה כבר משהו אחר. חלק מזה חופף גם עם הublock.

@law89

 

תודה רבה. עדכנתי בהתאם להמלצות שלך. נראה איך זה יהיה.

בסך הכל אני מאוד מרוצה מהדפדפן המובנה של אבל בגרסה האחרונה שלו יש שני באגים מאוד מעצבנים:

 

1. כל ריסטרט או כיבוי שלו, הדפדפן נעלם וצריך להיכנס לגוגל פליי/סטור כדי להחזיר אותו

2. חלר מהמלל מופיע הפוך (כלומר במקום שיהיה רשום מימין לשמאל, האותיות מופיעות במהופך, משמאל לימין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אני כבר שנים משתמש בפיירפוקס כדפדפן הראשי שלי. מלבד מקרים שאני צריך 2 דפדפנים נפרדים בcache שלהם וכדומה.

אני מאוד מרוצה ממנו ופייפורקס תמיד משתפר ונותן דגש על דברים שחשובים לי. אני גם תורם להם על בסיס קבוע כסף כארגון ללא מטרות רווח.

ארצה לציין שאני משתמש בפיירפוקס גם במחשב שבו אני נוטה להגדיר גם דברים מתחת למנוע, וגם במובייל (כרגע הורידו משם אופציה להגדיר דברים יותר מורכבים אמנם קיים בערוץ הבטא שלהם וזה יחזור בעתיד). במובייל אני משתמש גם בfirefox focus שזה עוד גרסה קצת שונה מהרשמית אבל עדיין של Mozilla.

דפדפנים מבוססי כרומיום תמיד אכזבו אותי. בפיירפוקס במחשב (בעבר גם במובייל, בקרוב זה יחזור) יש לי אופציה לדוגמא להגדיר שהדפדפן לא ישמור cache על המחשב ויעבוד רק מהראם. כך שכל טעינה של אתר כשאני נכנס לדפדפן תהיה נקייה ועדכנית. לעומת זאת דפדפנים מבוססים כרומיום תמיד רימו בקטע הזה וגם אחרי שמחקתי את כל ההיסטוריה והגדרתי להם למחוק הכל - עדיין הם שומרים משהו על המחשב ולא מעדכנים דברים מסוימים שלדוגמא עשיתי אפילו באתר שלי (כך שיש לי בקרה לבדוק). יש עוד הרבה דוגמאות אחרות. בכללי כל הדפדפנים נותנים לך לגלוש באינטרנט ולספוג תוכן. לכל אחד גישה קצת שונה. @law89

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי את הפיירפוקס. הוא חוסם בערך 70% מהתמונות (הדפדפן של חוסם 99%).

 

הבעיה העיקרית היא שהדף נטען קודם ואז התמונות (לפחות זה לא נתקע כמו אצל שעד שלא כל הדף נטען, אי אפשר להיכנס אליו), ובגלל שהאינטרנט זוחל, כל פעם הדף קופץ בגלל שנטענת תמונה כך שאני צריך לחפש לאן הגעתי. אני אולי אנסה את האופרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה... אולי לא הייתי ברור. יש לך שם אופציה לשנות שהוא יחסום דברים שגם קטנים מ50 קילובייט. מוזמן לעשות אותם על 5KB וכדומה ואולי פחות.

אז תגדיר שיחסום מדיה ותגדיר גודל קטן יותר. בנוסף תחסום את הremote fonts שזה אחד מהדברים שיותר מאיטים יחסית לגודל שלהם. @law89

Screenshot_20210330-054421_Firefox.thumb.jpg.0c3420c3ad1edc6bc034d0a30e323adb.jpg

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמתי על 1 למיטב זכרוני (שלחתי היום את הפלאפון לתיקון, יש לי שבר במסך, כך שרק לקראת רביעי-חמישי כשהוא יחזור, אוכל לבדוק בוודאות).

אני לא חושב שמהפיירפוקס תבוא הישועה.

אני כנראה אבדוק את האופרה שהמלצת.

 

נכון לכרגע, הדפדפן של לוקח בגדול (אני משתמש בו כבר למעלה משנתיים, למרות שיש לי קצת חששות להשתמש בדפדפן של חברה סינית כי אולי הם אוספים מידע רגיש כמו סיסמאות למייל וכו') ואלמלא הבאגים בגרסה החדשה הייתי נשאר איתו (גם עם האגים הוא עדיף כרגע על הפיירפוקס באזורים עם גלישה איטית).

 

אדווח אחרי שאבדוק את האופרה.

 

עריכה: שכחתי לציין שיש בשיאומי אופציה לחסום ג'אווה סקריפט, שהיא מאוד נחמדה באתרים שיש בהם הרבה תגובות לכתבות כך שזה חוסך כמה שניות (אם כי יש אתרים כמו ג'ימייל שחייבים להפעיל בהם).

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, דבר ראשון יש אופציה לכבות גם javascript בaddon שדיברתי עליו בפיירפוקס, אני פחות ממליץ לכבות javascript באופן מוחלט כי יש הרבה אתרים שמבוססים על java לחלוטין (כגון wix ועוד הרבה אחרים).

בכל אופן אולי משהו כמו הדפדפן puffin יהיה מתאים לך ואולי אפילו יותר מאשר כל האחרים.

מדובר בדפדפן שכל החישובים הוא עושה בשרתים חזקים ורק מעביר לך אותם באופן ויזואלי ודחוס מאוד בלי כל הכבדות של הjs והcss והתמונות ושאר המדיה.

אפשר לדחוס שם את התמונות, הוידאו והכל או לבטל את התמונות בכלל. כך שהוא יהיה אופציה מתאימה לאתרים שכבדים בלי קשר לתמונות.

אפשר דרכו לקבל את התמונות ממש דחוסות או להעיף אותם לגמרי.

הוא נחשב בליגה שלו לאופציה מועדפת בעיקר לטלפונים חלשים עם אינטרנט איטי, אפילו שגם הרבה משתמשים בו בלי קשר (לדוגמא יש גם גרסה למחשב). בגלל הצורה שהוא עובד אז הוא טוען מאוד מהר במקרים שבהם דפדפנים אחרים היו מוותרים (הכל מעובד בשרתים שלהם). @law89

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...