מוצר מאייבי לא הגיע. הגיוני? - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
adplus-dvertising
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

מוצר מאייבי לא הגיע. הגיוני?


Shlomi Liber
 Share

Recommended Posts

  

ציטוט של jackhammer

 

פעם בכמה זמן דואר ישראל עושה מכירה פומבית של כל החבילות האלה.

בתאוריה הם אמורים לפרסם את זה כדי שאנשים ידעו מתי זה קורה ויוכלו להגיע.

בפועל? הם מפרסמים את זה באיזה עיתון סוג ג' שאף אחד לא קורא וככה יוצא שרק מי שמכיר את הפרטים מגיע למכירה הזאת.

אני אתן לכם לנחש לבד מי אלה אותם אנשים שמכירים את פרטי המכירה (לא צריך יותר מניחוש 1)....

 

אז אתה אומר - דואר לוקח חבילה שמיועדת לנמען X (שכתובתו רשומה בצורה ברורה ותקינה) ומחליט שבמקום להעביר את החבילה, הוא "יאבד" אותה, ואחרי זמן מה ימכור למרבה במחיר במכרז תפור?

 

או שאתה מדבר רק על חבילות שהן UNDELIVERABLE כי הכתובת לא תקינה? ואז הם פשוט משאירים את זה בישראל במקום לשלוח חזרה לחו"ל (אפילו אם יש כתובת לחזרה)?

 

מעניין מה החוק אומר לגבי זה...

  

ציטוט של Shlomi Liber

אני לא אמרתי להם את זה והם רשמו את הכתובת ומספר הטלפון שלי תמיד בכל השנים שהזמנתי באייבי בלי לבקש. הם לוקחים את הפרטים שהזנת כשפתחת את החשבון אייבי שלך

זה נכון שהטלפון מופיע בפרטי הנמען. חלק גדול מהמוכרים אכן רושם גם אם לא מבקשים, אבל לא כולם. אם אני מבקש, זה מגדיל את הסיכויים.

נערך על-ידי QttP
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של QttP

  

 

אז אתה אומר - דואר ישראל לוקח חבילה שמיועדת לנמען X (שכתובתו רשומה בצורה ברורה ותקינה) ומחליט שבמקום להעביר את החבילה, הוא "יאבד" אותה, ואחרי זמן מה ימכור למרבה במחיר במכרז תפור?

 

או שאתה מדבר רק על חבילות שהן UNDELIVERABLE כי הכתובת לא תקינה? ואז הם פשוט משאירים את זה בישראל במקום לשלוח חזרה לחו"ל (אפילו אם יש כתובת לחזרה)?

 

מעניין מה החוק אומר לגבי זה...

  

זה נכון שהטלפון מופיע בפרטי הנמען. חלק גדול מהמוכרים אכן רושם גם אם לא מבקשים, אבל לא כולם. אם אני מבקש, זה מגדיל את הסיכויים.

 

אתה צודק ולא צודק.

הם לוקחים את כל החבילות שהן UNDELIVERABLE ומרכזים אותם פעם בכמה זמן למכרז.

מי מחליט מה נכנס לקטגוריה של UNDELIVERABLE? לא ממש ברור.

ברוב המקרים זה חבילות שניזוקו, נקרעו, נרטבו, נהרסו ואי אפשר למסור אותן.

בחלק אחר מהמקרים אי אפשר לאתר את הלקוח (בין אם הכתובת לא קריאה, לא ברורה, לא נכונה ובין אם הלקוח פשוט לא הגיע לאסוף, לא מצליחים למצוא אותו וכו...)

ובחלק אחר מהמקרים (אני רוצה להאמין שבאמת מדובר על מקרים מועטים - אבל קרו ותועדו ואפילו היתה כתבה בYNET בנושא) מדובר על חבילות תקינות לגמרי שפשוט נעלמו מה GRID ללא שום סיבה נראית לעין.

 

 

מנסיון אישי שלי, נתקלתי ב3 מקרים שדברים שהזמנתי (שהגיעו בקופסה גדולה שמכילה בתוכה כמה אריזות קטנות) חלק מהאריזות הקטנות היו פתוחות וחלק לא. בחלק מהאריזות הקטנות היו חסרים חלקים ובחלק לא (כלומר אם כל אריזה צריכה להכיל 5 חלקים, בחלקם היו 5 ובחלקם היו 3). כלומר מישהו כנראה פתח ולא בדיוק החזיר הכל לאריזה...

משיחה שלי עם הדואר הם אמרו שיש לדואר זכות לפתוח חבילות כדי לבדוק מה יש בהם בהסתמך על "בטחון לאומי" אז יש להם את היכולת בחוק.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט נתקלתי במצבים שבהם חבילות (ואפילו מכתבים) הראו סימני פתיחה. כן, אני די בטוח שיש חוק שקובע מתי ולמי מותר לעשות זאת.

 

עד היום לא הייתה חבילה שנשלחה אליי ואבדה (למעט אחת שכרגע בעיכוב, ואולי תגיע ואולי לא), ולא קרה שחבילה ששלחתי לא הגיעה. כן קרה פעם אחת ששלחתי חבילה מישראל לסין בדואר רשום (החזרה של מוצר שהגיע שבור). המוכר לא אסף אותה ואחרי 3 חודשים בערך היא חזרה אליי.

נערך על-ידי QttP
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של QttP

בהחלט נתקלתי במצבים שבהם חבילות (ואפילו מכתבים) הראו סימני פתיחה. כן, אני די בטוח שיש חוק שקובע מתי ולמי מותר לעשות זאת.

 

עד היום לא הייתה חבילה שנשלחה אליי ועבדה (למעט אחת שכרגע בעיכוב, ואולי תגיע ואולי לא), ולא קרה שחבילה ששלחתי לא הגיעה. כן קרה פעם אחת ששלחתי חבילה מישראל לסין בדואר רשום (החזרה של מוצר שהגיע שבור). המוכר לא אסף אותה ואחרי 3 חודשים בערך היא חזרה אליי.


אז כנראה שיש כאלה שפותחים לבדוק מה יש בחבילה ולא בא להם להחזיר...

עכשיו עם הפס5 יש מלא מקרים שהשליחים מבינים שזה פס5, אז הם פשוט מפלחים את החבילה (לא מדבר ספציפית על דואר ישראל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Shlomi Liber

זה היה לי חשוד כי הבנתי שמשלוחים רגילים מסין באייבי מגיעים לארץ בספינות ולא בטיסות ובאתר ששלחתי של המעקב, כתוב שהמוצר נחת בארץ רק 3 ימים אחרי שעזב את סין. זה לא הגיוני 

הכל הגיוני עכשיו :-).

בסגר הראשון, כלומר ממש קצת לפניו, הזמנתי שני מוצרים קטנים (מסין).

הגיעו לפה בהפרש של שבוע בערך, אחד מהשני, לאחר 4 חודשים.

לפני הסגר השלישי הזמנתי עטים וסנדלים.

הסנדלים הגיעו שבוע שעבר, כמעט שלושה חודשים לאחר שהמוצר נשלח (ובמספר המעקב כתוב שהמוצר הגיע לארץ היעד, כלומר לישראל, שלושה ימים לאחר שנשלח - אגב הם נשלחו מגרמניה).

העטים טרם הגיעו, אבל מעריך שתוך חודש בערך גם הם יהיו פה.

 

מה שמצחיק בקטע של הסנדלים זה שממש לפני שהם הגיעו לכאן, שלחתי לדואר שאלה האם הם מזהים אצלם מה קורה עם המוצר הזה (נתתי להם את מספר המעקב).

לאחר מספר ימים שלחו לי תשובה שהם לא מזהים את המוצר הזה במערכת ואף סיפקו לי מכתב באנגלית עם סמל הדואר שאוכל לתת למוכר שממנו קניתי.

בסופו של דבר אחרי יום או יומיים, לאחר ששלחו לי את התגובה הזו, קיבלתי מייל שאומר ששילמתי 10 שקלים עבור שירות BOX2GO (ואכן שלחתי את הסנדלים לכתובת של השירות הזה).

עוד כמה ימים עברו עד שהוא הגיע לארון שממנו יכולתי לאסוף אותו.

ראוי לציין שבמייל הנ"ל היה כתוב מספר המעקב שהמוכר נתן לי אי אז כשהוא שלח את המוצר.

כלומר מספר המעקב "נעלם" לדואר לזמן ארוך ולפתע התגלה.

 

 

 

נערך על-ידי undav
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של undav

הכל הגיוני עכשיו :-).

בסגר הראשון, כלומר ממש קצת לפניו, הזמנתי שני מוצרים קטנים (מסין).

הגיעו לפה בהפרש של שבוע בערך, אחד מהשני, לאחר 4 חודשים.

לפני הסגר השלישי הזמנתי עטים וסנדלים.

הסנדלים הגיעו שבוע שעבר, כמעט שלושה חודשים לאחר שהמוצר נשלח (ובמספר המעקב כתוב שהמוצר הגיע לארץ היעד, כלומר לישראל, שלושה ימים לאחר שנשלח - אגב הם נשלחו מגרמניה).

העטים טרם הגיעו, אבל מעריך שתוך חודש בערך גם הם יהיו פה.

 

מה שמצחיק בקטע של הסנדלים זה שממש לפני שהם הגיעו לכאן, שלחתי לדואר ישראל שאלה האם הם מזהים אצלם מה קורה עם המוצר הזה (נתתי להם את מספר המעקב).

לאחר מספר ימים שלחו לי תשובה שהם לא מזהים את המוצר הזה במערכת ואף סיפקו לי מכתב באנגלית עם סמל הדואר שאוכל לתת למוכר שממנו קניתי.

בסופו של דבר אחרי יום או יומיים, לאחר ששלחו לי את התגובה הזו, קיבלתי מייל שאומר ששילמתי 10 שקלים עבור שירות BOX2GO (ואכן שלחתי את הסנדלים לכתובת של השירות הזה).

עוד כמה ימים עברו עד שהוא הגיע לארון שממנו יכולתי לאסוף אותו.

ראוי לציין שבמייל הנ"ל היה כתוב מספר המעקב שהמוכר נתן לי אי אז כשהוא שלח את המוצר.

כלומר מספר המעקב "נעלם" לדואר ישראל לזמן ארוך ולפתע התגלה.

 

 

 

אז אתה אומר לחכות עוד קצת עד שאפנה למוכר באייבי לבקש פיצוי? הזמנתי פריט קטן מסין ועברו כבר 72 ימים ולא הגיע..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Shlomi Liber

אז אתה אומר לחכות עוד קצת עד שאפנה למוכר באייבי לבקש פיצוי? הזמנתי פריט קטן מסין ועברו כבר 72 ימים ולא הגיע..

תפתח קייס כבר עכשיו. או שתקבל פיצוי או שלא. אין לך מה להפסיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של undav

הכל הגיוני עכשיו :-).

בסגר הראשון, כלומר ממש קצת לפניו, הזמנתי שני מוצרים קטנים (מסין).

הגיעו לפה בהפרש של שבוע בערך, אחד מהשני, לאחר 4 חודשים.

לפני הסגר השלישי הזמנתי עטים וסנדלים.

הסנדלים הגיעו שבוע שעבר, כמעט שלושה חודשים לאחר שהמוצר נשלח (ובמספר המעקב כתוב שהמוצר הגיע לארץ היעד, כלומר לישראל, שלושה ימים לאחר שנשלח - אגב הם נשלחו מגרמניה).

העטים טרם הגיעו, אבל מעריך שתוך חודש בערך גם הם יהיו פה.

 

מה שמצחיק בקטע של הסנדלים זה שממש לפני שהם הגיעו לכאן, שלחתי לדואר ישראל שאלה האם הם מזהים אצלם מה קורה עם המוצר הזה (נתתי להם את מספר המעקב).

לאחר מספר ימים שלחו לי תשובה שהם לא מזהים את המוצר הזה במערכת ואף סיפקו לי מכתב באנגלית עם סמל הדואר שאוכל לתת למוכר שממנו קניתי.

בסופו של דבר אחרי יום או יומיים, לאחר ששלחו לי את התגובה הזו, קיבלתי מייל שאומר ששילמתי 10 שקלים עבור שירות BOX2GO (ואכן שלחתי את הסנדלים לכתובת של השירות הזה).

עוד כמה ימים עברו עד שהוא הגיע לארון שממנו יכולתי לאסוף אותו.

ראוי לציין שבמייל הנ"ל היה כתוב מספר המעקב שהמוכר נתן לי אי אז כשהוא שלח את המוצר.

כלומר מספר המעקב "נעלם" לדואר ישראל לזמן ארוך ולפתע התגלה.

 

 

 

 

גם במקרים שלי נתקלתי באותה תופעה. אין טעם לפנות אליהם בשאלות של "מה קורה עם מספר מעקב XXXXX?"

אם זה לא מופיע באתר שלהם שאתה מחפש בעצמך, גם לכם זה לא יופיע.

 

קרה לי שהזמנתי כמה חבילות בו זמנים מספקים שונים ובכולם הסטאטוס נתקע על "הגיע למדינת יעד" כמו שאמרת, ובדואר אמרו לי שהבדיקה שלהם הכי אמינה ובגלל שמספר המעקב לא מופיע בנתונים שלהם אז החבילה לא הגיעה בארץ והמוכר משקר עליך.....

כן, זה מאוד הגיוני שכמה ספקים שנוים במקביל עשו קנוניה נגדי ושיקרו לי שהחבילה הגיעה לארץ כשלמעשה היא עדיין לא. מואהאהאה.

זה הרבה יותר הגיוני מהעובדה שאתם חבורה של חסרי תועלת שלא מסוגלים לבצע את העבודה שלהם בצורה נורמלית.

*FACEPALM*

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
ציטוט של Shlomi Liber

בתחילת השבוע קיבלתי מוצר דומה (קטן וזול) עם מספר מעקב דומה שרכשתי ב16 בדצמבר, והופיע במעקב שהגיע לישראל ב1 בינואר. אז אולי גם אצלך יש עוד סיכוי...

נערך על-ידי QttP
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של QttP

בתחילת השבוע קיבלתי מוצר דומה (קטן וזול) עם מספר מעקב דומה שרכשתי ב16 בדצמבר, והופיע במעקב שהגיע לישראל ב1 בינואר. אז אולי גם אצלך יד עוד סיכוי...

מקווה. או שבכלל גנבו לי את זה מהתיבה ואני בכלל לא יודע כי זאת חבילה קטנה שנכנסת לתיבה בבניין אז הדוור שם אותה שם ולא שולחים הודעה לאסוף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר