radar פורסם 2021 בפברואר 1 Share פורסם 2021 בפברואר 1 הי לכולם אני הולך לקנות בקרוב לפטופ, וכל הדגמים שהסתכלתי עליהם נמכרים גם בארץ וגם ב-Amazon.com. האם יש הבדל באחריות שאקבל אם אקנה לפטופ בארץ לעומת מ-Amazon.com? (צריך לציין שבמקרה של קנייה באמזון, אז אמזון היא גם האתר, וגם ה-Seller, אני לא אקנה מהמוכרים האחרים שמשתמשים באתר) מקווה שלמישהו יש נסיון תודה ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Moon-Mage פורסם 2021 בפברואר 1 Share פורסם 2021 בפברואר 1 זה תלוי בחברה, הרבה מאד חברות מציעות אחריות בינלאומית על הלפטופים שלהן. אם אין אחריות בינלאומית אז אחריי 30 יום מההזמנה שלך תצטרך לשלוח למרכז שירות בארה"ב על חשבונך ואז גם לשלם את כל המיסים שוב שזה נשלח חזרה. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
radar פורסם 2021 בפברואר 1 מחבר Share פורסם 2021 בפברואר 1 תודה רבה. אני אהיה יותר ספציפי: החברות שהסתכלתי עליהן הן Acer, Lenovo, HP האם ידוע לך משהו ספציפי לגבי האחרויות שלהן? ודרך אגב, בעמוד המוצר באמזון, כשהולכים לחלק של האחריות, הם לא כותבים שם הרבה - לא ממש מבינים מזה כמה שנים יש, והאם זה מקומי (ארה"ב) או בינלאומי.. אה יודע איך משיגים את המידע המלא במידה וזה נקנה מאמזון? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Moon-Mage פורסם 2021 בפברואר 1 Share פורסם 2021 בפברואר 1 תכנס לאתר החברה הספציפית שהדגם שייך לה. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
radar פורסם 2021 בפברואר 1 מחבר Share פורסם 2021 בפברואר 1 כלומר העמוד מוצר באמזון לא אמור לתת את המידע בצורה מדויקת וברורה? הממ, מוזר מצד אמזון.. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.