law89 פורסם 2021 בינואר 27 Share פורסם 2021 בינואר 27 היי איך אני יכול לדעת אם מדובר ב-bright pixel? על רקע לבן הוא אדום על רקע שחור הוא ירוק ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoavke פורסם 2021 בינואר 27 Share פורסם 2021 בינואר 27 bright זה לבן כל הזמן. dead זה שחור כל הזמן. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2021 בינואר 27 מחבר Share פורסם 2021 בינואר 27 ממה שהבנתי באתר של דל, בהיר יכול להיות גם בצבעים אחרים: Bright Pixel defect: A subpixel remains permanently lit resulting in a white, or colored dot on a black background. Bright pixels can be white, red, blue, or green and can be identified on a black background. השאלה איך אני יכול לוודא שזה באמת פיקסל בהיר ולא משהו אחר? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoavke פורסם 2021 בינואר 27 Share פורסם 2021 בינואר 27 aida64 , יש שם אופציה לבדיקת מסך , מציג צבע אחיד על כל המסך ועובר בין הצבעים . AIDA תוכנה מורכבת ( אפשר להוריד חינמי ל 30 יום ) מניח שיש תוכנות יותר פשוטות למטרה הרלוונטית בלבד 1 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2021 בינואר 27 Share פורסם 2021 בינואר 27 DPB - Dead Pixel Buddy או שאפשר פשוט להציג מסך בצבע אחיד בPAINT או משהו. סה"כ זה נראה כמו מופע טיפוסי של פיסקל "תקוע" בהיר. ממש לא הולך לך עם מסכים של Dell... 1 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2021 בינואר 27 מחבר Share פורסם 2021 בינואר 27 ציטוט של QttP DPB - Dead Pixel Buddy או שאפשר פשוט להציג מסך בצבע אחיד בPAINT או משהו. סה"כ זה נראה כמו מופע טיפוסי של פיסקל "תקוע" בהיר. ממש לא הולך לך עם מסכים של Dell... יש להם אופציה מובנית להציג מסך בצבעים שונים וככה בדקנו (שמתי לב לזה כשגלשתי באתר עם רקע לבן ואז וידאתי איתם). וכן, 3 מסכים, 3 תקלות שונות. זה יותר טוב מהאחוז ניצול מצבים של ערן זהבי בליגה הישראלית מה שגם מעצבן, שיש סיכוי שהמחשב שלי לא היה נשלח לתיקון אלמלא הם לא היו טוענים שהבעיית פסים שמופיעים לי במסך זאת בעיית חומרה במחשב (היו לו עוד כמה תקלות קטנות כמו תקתוקים ובעיות עם החיבור של הכבל של החשמל אז אני לא יודע אם הוא היה נשלח או לא). אתמול נציג שלהם אמר לי שאוכל לבחור לקבל החזר או החלפה. סיכמתי איתו שיחזור אלי היום ואתן לו תשובה. היום הוא אומר לי שהוא דיבר עם המנהל שלהם והוא מסכים רק להחליף והם עושים לי טובה כי צריך 2 פיקסלים. מתוך האתר שלהם: https://www.dell.com/il/business/p/dell-p2421-monitor/pd "שירות Premium להחלפת צג של Dell מאפשר החלפת צג בחינם במהלך תקופת האחריות המוגבלת על החומרה6, אפילו אם יימצא רק פיקסל בהיר אחד." קצת חורה לי העניין הזה. אני התלבטתי אם להחזיר את המסך השני והמנהל אמר לי, תנסה עוד אחד, אם לא ילך אז תקבל החזר. מה גם שהוא אמר לי שאפשר להציג במסך ברזולוציה של 1920X1080 ומסתבר שאם אני שם את הרזולוציה הזו, יש לי פס שחור בחלק התחתון והעליון של המסך. אני מתלבט אם להחליף או להילחם איתם על ההחזר (ולו רק בגלל שהם לא עומדים בתנאי אחריות. היתה לי גם בעיה לממש את האחריות בפעם השניה כי התקשתי לתפוס את הפסים שהופיעו ונעלמו ומבחינתם אם אין תמונה אין תקלה) ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2021 בינואר 27 Share פורסם 2021 בינואר 27 ציטוט של law89 מה גם שהוא אמר לי שאפשר להציג במסך ברזולוציה של 1920X1080 ומסתבר שאם אני שם את הרזולוציה הזו, יש לי פס שחור בחלק התחתון והעליון של המסך. טוב, זה ברור. כדי לא למתוח לגובה ולעוות את התמונה, משאירים פסים שחורים למעלה ולמטה. זה יכול להיות פיצ'ר של המסך או של כרטיס המסך, אבל בכל מקרה אתה לא רוצה שזה יהיה אחרת. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.