שדרוג מקלדת מכנית - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדרוג מקלדת מכנית


maya li
 Share

Recommended Posts

שלום לכולם

לאחרונה חשבתי לשדרג את המקלדת שלי, כרגע יש לי מקלדת סטנדרטית בעבודה (תכנות) ומקלדת מכנית זולה  (RK G87) בבית. 

ההבדל מן הסתם מורגש מאוד, אפילו שמדובר בסוויצ'ים חומים לא מוכרים. העניין הוא שרוב היום השימוש הוא במקלדת של העבודה וחשבתי לשדרג את העניין כדי שיהיה יותר נוח וכיף להשתמש :)

לא ניסיתי יותר מדי סוויצ'ים אז אין העדפה, אבל נראה לי שהכחולים יהיו לי רועשים מדי (או לחברי הצוות, אם וכאשר נחזור למשרדים)

אין מגבלת תקציב, אבל לא בא לי להוציא סכום רציני אם אפשר להשיג את אותה התחושה בחצי מחיר ורק יחידי סגולה יחושו בהבדל, לא נראה לי שאני שם (עדיין, אולי בהמשך)

 

במצד אידיאלי הייתי קונה את drop shift רק בגלל הnumpad שחסר לי לפעמים, בעיקר כשמשתמשים במחשבון או מתעסקים הרבה עם מספרים, אבל שוב, אולי יש משהו דומה בפחות כסף (בכל זאת להשתדרג ממשהו סיני ל drop זו חתיכת קפיצה), אבל ההיצע של נרחב הרבה יותר ואולי בהמשך אקנה numpad נפרד

המועמדת הבאה היא drop entr אבל נראה לי שהתחושה תהיה דומה ל RK ואז מצפה לי אכזבה קלה, גם אין בה שום ריגוש... קצת קשה להסביר אבל היא פשוט לא עושה לי את זה

RGB זה נחמד אבל לא קריטי

כנ"ל לגבי wireless 

 

מקווה שהצלחתי למקד קצת את החיפוש 

 

תודה מראש :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין בזה יותר מדי ואני אישית משתמש באיזו מקלדת סינית מכנית זולה, אבל הבנתי שההצעה של drop מאד מאד מוצלחת ביחס למחיר שלה ואולי כדאי לך להתחיל איתה ומקסימום להוסיף numpad בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה :)

 

באיזו מקלדת אתה משתמש? אתה לא מרגיש שהמקלדת של drop לא תהיה שדרוג גדול לעומת מה שיש לך? הרי היא די בסיסית ודווקא ה RK מרגישה די איכותית מבחינת הבנייה... אולי פשוט עדיין לא הרגשתי מה זו מקלדת איכותית באמת

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש את הקישקוש הזה ואני לא מרגיש צורך לשדרג, המקלדת עובדת ונוח לי להקליד עליה.
על המקלדת של דרופ שמעתי מאנשים שכביכול מבינים ואומרים שהיא טובה, לי אין באמת מושג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-RK87 זה צעצוע סיני והיא בדיוק כמו מיליון המכאניות שאפשר לקנות באלי אקספרס ב50 דולר. הדרופ ENTER הרבה יותר רצינית ואיכותית.

באמת שאין מה להשוות. 

 

ה-SHIFT במיוחד ה-high profile היא מכאנית ברמה מאוד גבוהה מבחינת קייס וכנראה האחרונה שתצטרכי. החסרון בה הם לחצנים שהם לא וואו באיכות למחיר ומבחר סוויצים לא מהאיכותיים שניתו למצוא. 

 

שילוב שהוא באמת יכול להיחשב ל-end-game בתחום בלי להיכנס לכל עולם הקאסטום שהוא ממילא מעל רמה מסויימת יותר עניין אסתטי מפרקטי, יהיה לקחת את ה-shift או ctrl בגרסת ה-high profile barebone המוזלת ולקנות את הסוויצים והלחצנים בנפרד. 

 

זה יוצא מעט יותר יקר אבל ההבדל הוא ענק ואת באמת סוגרת עניין פה, וכל מכאנית אחרת איכותית ככל שתיהיה תרגיש כמו sidegrade ולא שידרוג ברמה. 

 

 

נערך על-ידי Roy.T
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...