דל - בעיה במסך - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דל - בעיה במסך


law89
 Share

Recommended Posts

היי

 

זקוק לעצה. רכשתי מסך של לפני פחות מ-3 שבועות. ליד חלק מהאותיות שהיו רשומות היה מופיע צל (לדוגמה בוורד). שוחחתי איתם שלחתי וכו'. הם אמרו שישלחו טכנאי לבדוק. בינתיים התייעצתי כאן בפורום. רשמו לי שיתכן שזה נובע מהחיבור (היה VGA). התקשר אלי הטכנאי (שאני לא בטוח שהוא טכנאי. נראה לי היה מדובר רק בשליח). אמרתי לו שאמרו לי שאולי זה החיבור ואם הוא ירצה להמתין מספר ימים כדי שאבדוק אם זה קורה עם חיבור DP במחשב חדש שאמור להגיע. בהתחלה אמר לי שכן, אחר כך אמר לי שהוא יחליף את המסך וזהו.

 

החליפו לי את המסך ובחדש בעת גלילה באתרים מסוימים מופיעים לי פסי תכלת בעת שאני מגלגל את הגלגלת של העכבר.

דל מבחינתם טוענים שזאת תקלת חומרה. בדקתי את המסך בשני מחשבים שונים, באחד עם חיבור DP (עם שני כבלים שונים) ובאחד עם VGA ובכל אחת מהבדיקות זה קרה. בדקתי את שני המחשבים עם מסך של וזה לא קורה בו בשני המחשבים.

הם ניסו להתקים ולא עזר.

קשה לי מאוד לתפוס את זה בוידאו כי זה קורה רק בעת שמה שמופיע במסך הוא בתנועה. אשמח אם תוכלו להגיד אם אתה רואים את הפסי תכלת בוידאו הבא:

https://easyupload.io/8mv41q

זה מופיע ליד התגובה שהגיבה הבחורה בעת הגלילה.

בלית ברירה ניסיתי לתפוס את זה בעת צילום של תמונה ולא . אצרף למטה. האם אתם רואים בצילום את הפס תכלת?

 

דל אומרים שאולי זה קשור לקצב רענון וכל מיני רעיונות מוזרים למיניהם.

למרות שאמורה להיות אחריות עד לבית הם מסרבים לשלוח טכנאי לראות בעיניים את התקלה ומבחינתם אם הם לא רואים בסרטון את התקלה, אין מה לעשות. אמרו לי שינסו להעביר למנהל לראות מה עושים.

אציין שהיו לי מסכים דקים בסגנון עוד מלפני עשור ומעולם לא חוויתי שום תקלה עם מסך או פסים כאלה. מעולם לא יצא לי להתקשר לשירות לקוחות בנוגע למסך.

עם דל שיהיו בריאים בזבזתי כבר 5 שעות בטלפון. כל נציג בודק מחדש, וכל פעם צריך להעביר סרטונים מחדש. מאוד מתסכל החוסר תיעוד הזה שלהם (אין וואצאפ להעביר. כל דבר צריך לשלוח במייל)112.thumb.PNG.b9cde9e36f4808d4dbba239c365599e1.PNG

 

מה אפשר לעשות מולם במצב כזה?

האם מישהו מכיר פתרון לבעיה?

 

עריכה: שכחתי לציין שבמסך החדש אין בעיית הצל גם כשאני מחבר עם VGA.

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדגם הוא p2419h

כן, קורה רק בעת גלילה אבל זה קורה באזורים ספציפיים. לדוגמה באזור תגובות של או באזור שרואים פירוט של המוצר ב-TMS וכו'.

האם בתמונה אתה רואה פס תכלת?

אני אנסה תכף להחליף מסכים ולראות את הסרטון במסך השני. גם ככה קשה לראות בוידאו את הפסים אז אני לא יודע אם זו הסיבה או שבאמת במסכים אחרים לא רואים את זה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

בתמונה כן.

לכן אפשר להסיק מזה שזה נובע מקצב הפיקסלים של המסך.

תנסה להיכנס להגדרות בתפריט המסך ולשחק בפרופילים

 

איזה יופי. סוף סוף יש הוכחה שיש תקלה.

זה משהו שלדעתך פתיר? עם כל הניסיונות שלהם לא הצליחו לסדר את הבעיה והם לא מוכנים נכון לרגע זה להגיע אלי לתיקון בבית. שלחתי להם מוקדם יותר את התמונה. נראה אם זה ישנה את דעתם.

האם התעסקות בהגדרות יכולה לגרום נזק למסך?

 

נכסנתי כרגע לאתר שרכשתי ממנו את המסך והוא כבר לא מופיע שם (רציתי לראות מה רשום בנוגע לאחריות. אני זוכר בוודאות שמדובר באחריות עד הבית, אני רק לא זוכר אם זה הופיע באתר או שזה היה בבירור מול לפני הרכישה מהחנות הזאת. לא קיבלתי עם המסך תעודת אחריות). מה שכן אני רואה שמופיעים דגמי 2421. לא כל כך מכובד מצד החנות שהם יודעים שהם הולכים למכור דגם חדש יותר בכמעט אותו מחיר כמה ימים אחרי והם לא מציעים ללקוח לשקול את הדגם החדש יותר (ללא המבצע, הדגם החדש יותר אפילו זול ב-50 ש"ח).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

כמה זמן מפריע לך? זה סוג של ארטיפקט. כמו שבמסכים עם פאנל יש מריחה של שחור.

 

מהרגע שהמסך השני הגיע.

אני בטוח ב-95% שזה לא היה במסך הראשון. אחרת כאשר אמרתי להם על התקלה שהופיעה במסך הראשון, הייתי אומר להם גם על התקלה הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש משא ומתן כרגע מול החנות לביטול העסקה. אני באופן כללי לא מעוניין לקחת מסך שלישי מהדגם הזה למרות שדל נתנו אוקיי.

אחרי 7 שעות שיחות עם , הספיק לי עם הדגם הזה. אולי אפרט קצת בעתיד על מה הלך מולם. אני מאוד לא מרוצה מכל ההתנהלות שלהם. הם הכניסו אותי לבוץ רציני עם הביטול עסקה עקב כך שהם לא עדכנו את האחריות ולא יכלו לטפל בי במהלך ה-14 ימים מתאריך הרכישה (פניתי ביום ה-13 עם המסך השני). הם גם רשמו את המסך על מישהו אחר. הבלגן חוגג שם.

 

אשמח להמלצות על דגמים אחרים של או חברות אחרות.

איך באופן כללי נחשבת מבחינת רמת מסכים ומבחינת רמת שירות ואחריות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

תחליף ל:

Lenovo L24Q-30

יש אותו גם ב-KSP וגם באייבורי.

 

יש לך אותו? 

מה ההבדל בינו לבין הדל? אני רוצה לקנות שניים וזה יוצא קצת יקר (בטח אל מול הסמסונג שיש לי ועולה פחות מ-500 ש"ח).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של law89

יש לך אותו? 

אין לי אותו. הקישור שנתתי מראה 3 ביקורות בזאפ.

ציטוט של law89

מה ההבדל בינו לבין הדל?

השוני העיקרי שהרזולוציה יותר גבוה QHD ותמיכה יותר רחבה של צבעים. שווה את המחיר הנוסף.

ציטוט של law89

אני רוצה לקנות שניים וזה יוצא קצת יקר (בטח אל מול הסמסונג שיש לי ועולה פחות מ-500 ש"ח).

הבנתי. אם אתה רוצה אז את זה:

Samsung S24R350FHM

שים לב בביקורת אחת הוא מציין שעלה 540₪ ממחסני חשמל. המחיר באייבורי כרגע 615₪

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה.

 

אני אעדיף לרכוש מסך שמישהו התנסה איתו אחרי ההפתעות שהיו לי עם המסך הזה (אם יהיו כאלה תגובות כאלה).

אני לא יודע אם יש לי מה לעשות עם QHD. למעט אני אמור לראות הבדל?

במסך כזה קטן יהיה הבדל בין FHD לבין QHD?

 

הסמסונג שיש לי:

מסך PLS VGA S24F350FH 23.5" SAMSUNG

 

אני לא בטוח אם זה אותו מסך כמו שהבאת.

אני אתקן את עצמי הוא עלה יותר ממה שחשבתי, לא שמתי לב למע"מ. יש אותו כרגע ב:

https://www.tms.co.il/s24f350fh

בהנחה שהם זהים. לא היו לי שום תקלות איתו במשך שנתיים וחצי. חסרון אחד הוא שאין יציאת DP, מה שיקשה עלי בחיבור של שני מסכים כאלה למחשב החדש (אין לי בו יציאת VGA אז אצטרך גם איזה כבל).

 

אני שוקל אולי לנסות את הדל 2421 אבל כבר נמצא קצת בחשש מדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...