קניתי בפלונטר, התאכזבתי מהשירות ונשארתי עם פלונטר - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
adplus-dvertising
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

קניתי בפלונטר, התאכזבתי מהשירות ונשארתי עם פלונטר


Vashek
 Share

Recommended Posts

ציטוט של yoavke

...

אם אתה חושב שיש חנות בארץ שהייתה עושה מאמץ חריג במקרה כזה אתה טועה, תנמיך ציפיות

...

 

רמת השירות שנקבל תלוייה ברמת הציפיות שלנו.  אם אנחנו כולנו נסתפק בשירות באיכות ירודה, זה מה שנקבל.  אבל אם כולנו נדרוש שירות ברמה גבוהה ונמנע מלעשות עסקים אם נותני שירות גרוע, גם אם המחירים שלהם יותר נמוכים, יש סיכוי שהמצב יישתפר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה טרחן.

רכשת חלקים, לא מחשב עם הרכבה. יכול להיות שכולם עבורך, יכול להיות שכל אחד ללקוח צד שלישי בנפרד. קח את הכסף שנתנו לך בלי בעיות ותקנה במקום אחר. הפוסט שלך גובל בלשון הרע ומניסיון בתחום גם אם תיקח את זה לבית משפט, תיאלץ לשלם הוצאות משפט. 

נערך על-ידי User_Name
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, אתה באמת מגזים בציפיות שלך.

אפילו לא קנית מחשב, קנית רק כמה מהחלקים שיכולים להתחבר למחשב. האחריות היא אחריות יצרן.

אם זה היה אפילו מחשב שלם שהם הרכיבו, הייתי אומר שאפשר לצפות שיתנו אחריות וידאגו להחליף ללוח אם שווה ערך אם לא ניתן זהה.

אבל קנית רק חלקים. ועוד די חריג שמיועד למטרה ספציפית. אתה באמת לא יכול לצפות שיתנו לך אחרי חצי שנה אחריות ברמה כזו.

אני קניתי מהם קניה פרטית פעם אחת(היו עוד כמה הזמנות שעשיתי לחברה שעבדתי בה) - לפטופ של . לצערי היו לי עם הלפטופ בעיות שאסוס התנערו מהם ודווקא הוא באמת עשה את המקסימום לעזור מעבר למה שהוא חייב. אם הייתי קונה בKSP למשל היו נותנים לי את הטלפון של האחריות וזהו. כך כמעט בכל חנות מחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי קשר למה שעברת (לא שאתה צודק בהכל אבל לא התעכבתי לקרוא את כל המגילה)אבל גן, בלאגן אטומי שם. זה שהתקין לי את המחשב חצוף ושחצן  (שם מתחיל בע')- כרטיס גרפי לא מוברג, הראם במהירות 2133 במקום 3200, המחשב הגיע ל90 מעלות ובמשחקים אתחל אז פירקתי הקירור- מסתבר שפוצצו במשחה תרמית אז גם את זה הייתי צריך לסדר, מאווררים במארז במקום לחבר ללוח האם שתוכל לשלוט על המהירות חיברו ישירות לספק שיעבדו בפול מהירות. אני לפחות מבין קצת אז יכול לסדר, אבל מי שלא מבין? חבל שהבעלים שם לא עושה בדיקת שביעות רצון מדגמית כי יש לו עובדים ממש גרועים כנראה שלא איכפת לו יותר מדי.

נערך על-ידי אלבר
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של HelpSupport

מה היה מחיר המוצר בקניה וכמה כסף מציעים לך ?

מהתבוננות בגרף המחירים של המוצר בזאפ בחודש מאי מחירו היה 676 ש"ח היום אתה יכול להשיג את אותו לוח ב- 649 ש"ח - כאן.

 

בדוק אפשרות ללוח אלטרנטיבי - GA-B250-FinTech זול 415ש"ח בלבד ב- TMS .

 

תודה רבה, עזרת...

אגב, המחיר בזיגזג (זאפ) - הקישור שלך למעלה - 878 ש"ח

 

עדכון 26 בינואר:

הקישור לזאפ מודיע שהמוצר לא זמין יותר

המחיר ב- TMS יותר גבוה, 722 ש"ח או 617 ש"ח באילת

שריון מחשבים הודיעו שהלוח של לא במלאי והציעו כאלטרנטיבה את הלוח GA-B250-FinTech כמוך

נערך על-ידי Vashek
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Roy.T

...

עקרונית הוא עשה לך טובה שבדק בשבילך את מקור הבעיה, מבחינתו היה יכול לומר לך לשבור את הראש בזיהוי הרכיב הפגום ולהביא רק אותו לבדיקה. 

 

נראה לך שצנחתי עליהם מבלי לבדוק ולתאם?

 

בדקתי, עשיתי צילומי מסך ואחרי תיאום עם החנות הבאתי את כל החלקים כי בלעדיהם הם לא יכולים לבדוק ולאמת את הטענות שלי.

 

כל מה שנשאר להם לעשות זה לאמת את הממצאים שלי ולשלוח את הלוח לבדיקה אצל היבואן, מקסימום רבע שעה עבודה.

 

אם אתה חושב שהם עשו לי טובה, אז באמת מגיע לך לקבל שירות גרוע.  או, ייתכן ואתה בעצמך בעל עסק בתחום ולכן מנסה להגן עליהם.

נערך על-ידי Vashek
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Roy.T

...

זיכוי כספי מלא על הרכיב במידה ואין רכיב זהה או שווה ערך זה מעל ומעבר מבחינת החנות. 

...

זהו, יש רכיב שווה ערך אבל לחנות יותר קל לתת זיכוי כספי מאשר לטרוח ולחפש.

צריך קצת מודעות למתן שירות טוב, לחנות זו חסרה וכנראה גם לך.

גם לא היתה לי בעיה אם בשביל הרכיב שווה הערך היו מבקשים עוד קצת כסף.

נערך על-ידי Vashek
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, צריך להפריד בין שני הדברים. 

 

הפתרון של החנות עבורך היה תקין, והדרישה שלך הייתה שגויה. זה ברור וכמו שאתה רואה אני לא היחיד שציינתי זאת. 

 

מה זה משנה אם מחליפים לך, או נותנים לך החזר כספי מלא, שאיתו אתה רוכש שוב דרך חנות זו או אחרת לוח חלופי, או את אותו הלוח לצורך העניין. 

 

לגבי השירות, או חווית הקניה לצורך העניין, אל תצפה ליותר מידי בעסק הזה; ברוב המקרים תיתקל בחנונים שמבינים הרבה במחשבים אבל מעט מאוד ביחסי אנוש. בחנויות הקטנות המצב עוד טוב, ברשתות תיתקל לרוב בצעירים ממורמרים שתרגיש שעושים לך טובה שנותנים שירות. 

 

אני אישית לא זוכר מתי דרכתי פיזית בחנות מחשבים ומזמין הכל אונליין. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • 2 חודשים מאוחר יותר...

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר