הרכבת SSD מסוג nvme - עמוד 3 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הרכבת SSD מסוג nvme


law89
 Share

Recommended Posts

ציטוט של napoleon45

בלי להיכנס להיבטים צרכניים / משפטיים,

תנסה לשים את החתיכה שבשקית במקום 

מה שחסר מאחורה.

והיה וזה לא סוגר / מתאים, גם מסקינגטייפ

( נייר דבק ) יעשה את העבודה.

כאמור, חוץ מפגם אסטטי ( שאין לזלזל בחשיבותו ),

אין לזה השפעה על הביצועים / תפקוד המחשב.

כמובן נשאלת השאלה, למה דווקא המיקום שמתאים 

לכרטיס מסך חסר במארז .....

 

נפוליאון, מה שלומך ידידי?

אם אתה זוכר נעזרתי בך בנוגע לנייד. אחרי חודשיים של חיפושים התייאשתי וכמו שאתה רואה בסוף התפשרתי על נייח.

 

המחשב אמור להגיע מחר בחזרה אלי, אני אנסה זאת.

 

בנוגע לכרטיס מסך - כנראה יצאו מנקודת הנחה שיש כרטיס מסך בלי לבדוק ופירקו את החלק מהמארז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה.

גם במארזים "לא זולים"  היום יש את הסיפור הזה,

של "פסים" שאי אפשר להחזיר אם מוציאים אותם.

שוונג - לא שוונג, זה לא צריך לקרות.

 

בקיצור, לא נעים, לא נורא.

שאלה יהיו הצרות שלנו......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חזר המחשב וכנראה הוא חטף נפילה די רצינית בעיקר על הצד הימני העליון שלו. מן בורג נתלש. והוא התעוות קצת.

בתוך המארז ניתן לראות כי המאוורר שנמצא באמצע המארז נמצא בזווית (כנראה התעקם קצת מעוצמת הנפילה).

למחשב אין עדיין חודש מיום הרכישה. החנות אמרה שהיא תבדוק את מול חברת השליחויות.

לאור זה שמדובר ברכיבים רגישים וניתן לראות שהמכה השפיעה גם על פנים המארז, מה עושים במצב כזה?IMG_20210120_144249_1.thumb.jpg.0616c7c2d83b01b825158c49f994e973.jpgIMG_20210120_144249_1.thumb.jpg.0616c7c2d83b01b825158c49f994e973.jpgIMG_20210120_144124.thumb.jpg.fb81a4aa80540de0400891fec25fef4b.jpgIMG_20210120_145305.thumb.jpg.79b25f028d46b191c89a736f5345f116.jpg

 

IMG_20210120_144010_1.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לחנות היסטוריה ארוכה של עקומים

עקב משלוחים שהחנות מבצעת.

וכי מה יש כאן לבדוק ?

שיקחו ויחליפו לך את מארז והפעם גם

שלא יוציאו את את החתיכה מאחורה.

 

את הבדיקה עם חברת המשלוחים שיעשו

בזמנם החופשי.

נערך על-ידי napoleon45
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה שלא רק המארז חטף אלא גם שאר החלקים.

באלף אחוז המאוורר הלבן/כסוף באמצע המארז (תמונות 1 ו-2) לא היה בזווית כנשלח והוא כנראה התעקם מעוצמת המכה. יש לי גם תמונה חלקית שמראה אותו לפני:

http://www.up2me.co.il/imgs/46959879.jpg

גם הלוח אם מאחור (היכן שהמארז) נראה כאילו הוא נמצא בזווית - הצד הימני שלו נמצא יותר פנימה מאשר הצד השמאלי.

ואלה רק נזקים הנראים לעין של מישהו שלא מומחה לתחום וממבט קצר.

כלומר לפחות 3 מתוך 5 החלקים שהוזמנו כנראה ניזוקו. מדגיש כנראה כי אינני מומחה לתחום.

 

אני לא יודע אם נגרמו גם נזקים לרכיבים אשר לא רואים אותם פיזית.

 

עריכה:

נ.ב.

לא הייתי אמור לראות את הבורג שנתלש בצד ימין של המארז בתוך קופסת הקרטון?

 

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאיזה חנות המחשב הזה נקנה?

יש לי שם בראש אבל לא רוצה סתם להאשים....

איזה מקרה הזוי. 

כמו שנפולאיון אמר, שיטפלו בך קודם כל ואחר כך ידאגו לשבור את הראש מול חברת השליחויות. אותך זה לא מעניין. מבחינתך עד שהמחשב אצלך, החנות אחראית על הכל. זה שהיא מפעילה קבלני משנה למשימה מסויימת זה סוגיה שלה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מזל ביש.

משתתף בצערך. 

אל תבקש - דרוש, שהחברה תטפל במחשב בכללותו ומיד ללא קשר לבעיה שלה מול חברת השליחויות.

הבעיה של החברה וחברת השליחויות איננה מעינינך.

אקצין ואומר - דרוש מהחברה שיכינו מחשב חדש לפי מפרט ההזמנה - יביאו לך אותו ויקחו את הפגום.

 


 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של jackhammer

מאיזה חנות המחשב הזה נקנה?

יש לי שם בראש אבל לא רוצה סתם להאשים....

איזה מקרה הזוי. 

כמו שנפולאיון אמר, שיטפלו בך קודם כל ואחר כך ידאגו לשבור את הראש מול חברת השליחויות. אותך זה לא מעניין. מבחינתך עד שהמחשב אצלך, החנות אחראית על הכל. זה שהיא מפעילה קבלני משנה למשימה מסויימת זה סוגיה שלה...

 

אני לא רוצה סתם להכפיש שלא לצורך בפורום.

בוא נראה מה הם יעשו קודם.

אמרו לי שמחר יקבלו תשובות מחברת השליחויות.

 

אם מאוד מעניין אותך מי החנות, אז בפרטי.

 

נ.ב.

הפס העליון מאחור היה חסר.

הפס התחתון נראה גם כאילו הוא בדרך החוצה (הוא הגיע בזווית עוד לפני ששלחתי אני לא זוכר אם בכזאת זווית או פחות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של HelpSupport

מזל ביש.

משתתף בצערך. 

אל תבקש - דרוש, שהחברה תטפל במחשב בכללותו ומיד ללא קשר לבעיה שלה מול חברת השליחויות.

הבעיה של החברה וחברת השליחויות איננה מעינינך.

אקצין ואומר - דרוש מהחברה שיכינו מחשב חדש לפי מפרט ההזמנה - יביאו לך אותו ויקחו את הפגום.

 


 

 

 

אמרו לי שמחר החברה שליחויות תיתן תשובה. אני אתן להם לפחות את היום הזה ונראה מה הם יגידו.

כן, מזל ביש. המחשב אולי היה אצלי שבועיים ונשלח בגלל מספר בעיות קטנות אך לעיתים מעצבנות כמו תיקתוקים לפרקים.

לצערי לא הצליחו לתפוס את התקלות, אז הוא די נשלח לחינם.

 

הנטייה שלי היא לבקש מחשב חדש. האם זאת דרישה סבירה גם לאור עוצמת המכה וגם לאור פרק הזמן המאוד מאוד קצר שהוא היה ברשותי?

המחשב מכיל 5 חלקים (ואיזה מזל שלא שלחתי את ה- שנקנה מאמזון ביחד עם המחשב). על שניים אני יכול לומר בוודאות שיש נזק פיזי נראה לעין. על הלוח אם אני גם יכול לומר בסבירות גבוהה שהוא התעקם (אני קצת בהתלבטות בגלל שאולי בגלל שהמארז עקום אז אולי זה רק נראה שהלוח התעקם מאחור).

המעבד - אין לי מושג איפה הוא אז אינני יכול לבדוק מה איתו.

 

החשש שלי הוא שלחלקים שאינני רואה פיזית שהתעקמו, נגרמו נזקים מהעוצמה של המכה. אם המאוורר באמצע המארז התעקם מהעוצמה, אז זה אומר שהוא חטף מכה מאוד רצינית.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם הייתי דורש מחשב חדש.
אבל 1. אין לך באמת דרך לדעת אם מה שתקבל באמת חלקים חדשים או שאלה אותם חלקים ופשוט אמרו לך "כן כן זה חדש" (אלא אם כן תרשום את הסריאלים של החלקים? אבל זה יצריך פירוק ואם אתה לא מבין כל כך לא הייתי מסתכן). המארז הוא כמובן יוצא מן הכלל כי יש בו נזק פיזי בולט לעין בצורה חד משמעית.
ו2. מנסיון אישי עם החנויות בארץ בכללי (ועם החנות שיש לי בראש בפרט), הם יעשו הכל כדי להתחמק ולזרוק האשמות על כל דבר כדי להתנער מלהפסיד כסף על מחשב חדש (למרות שאת החלקים האלה הם בוודאות יגלגלו הלאה למחשב אחר (אם בכלל הם יתנו לך חלקים חדשים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע ל-1 - שיביאו את החדש ואז יקחו את הישן.

אבל גם פה מי יודע איזה ציוד יביאו. זה גם סיכון.

 

2. אמור להיות להם ביטוח על המשלוח. שינצלו אותו.

וכן, השירות בישראל מזעזע.

כל דבר אתה צריך לרדוף  אחרי החנויות.

איזה הבדל בינם לבין .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי 1 - אני לא חושב שזה עובד ככה....
לגבי 2 - נכון יש להם ביטוח. אבל מהצד שלהם הם ירצו קודם לברר עם חברת הביטוח / משלוחים ואז לתת לך פתרון.
אותך כמובן הבירור שלהם לא מעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מקווה שתקבל את מה שמגיע לך.
אצלי זה בערך השלב שבו התחילו התירוצים....
הבחור בדיוק יצא.
לא הספקנו כי יש יום הולדת למנהל.
בגלל ספירת מלאי עצרנו את כל העבודה.
היה גשום היום אז נשארנו במיטה עוד קצת....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...