המלצות לאוזניות גיימינג - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצות לאוזניות גיימינג


Or Gindy
 Share

Recommended Posts

היי חברים אני מעוניין לקנות גיימינג באזור ה400 שקל כרגע לאחר הסקר שוק שעשיתי אני מתלבט בין 2 דגמים 

 

SteelSeries Arctis 5 7.1

Razer BlackShark V2 

 

אני מודע לזה שיש עוד הרבה אוזניות טובות כמו ו LOGITECH 

 

אבל אשמח לקבל חווד על 2 הדגמים האלה אם מישהו מבין בזה יותר כי ביוטיוב אין מספיק מידע עליהן

 

תודה רבה 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הייתי קונה שום "אוזניות גיימינג" חוץ מהHYPERX CLOUD 2. וגם זה רק כי הן לא באמת אוזניות גיימינג אלא פשוט אוזניות טובות עם מדבקה של ומיתוג "גיימינג". ומיקרופון.

 

אני יודע שזה לא מה ששאלת :) אבל זה רק השנקל שלי. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מחפש משהו מקצועי יחסית בטווח המחיר הזה הבנתי שאלה חברות רציניות הסטיל סירייס למשל אני רואה שמשתמשים בהן בתחרויות ודברים כאלה 

והאוזניות של רייזר הבנתי באמת שעד עכשיו הם היו פח אשפה ורק לאחרונה(החל מהדגם הזה) הם השתפרו ועשו דברים טובים בדגם הזה ספציפית בגלל זה שאלתי עליהן אבל אתה טוען שעדיף ללכת על סנהייזר בלי התלבטות בכלל

מה שמעניין אותי האמת זה ההפרדה של הצלילים ואיך שומעים צעדים ומרחק של דמויות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום דבר מקצועי באוזניות גיימינג, זה פשוט לכל דבר. בתחרויות גיימינג משתמשים במה שהספונסרים דוחפים להם. להגדיר את קהל היעד של רוב ציוד הגיימינג (רק עכבר עם חיישן טוב באמת משנה) כ"ילדי פורטנייט" זה די מדויק לצערי.

 

מי שרוצה איכות קונה אוזניות hi-fi נורמליות מבית טוב (סנהייזר, beyerdynamic, audio-technica, סוני - כאלה) ואח"כ שובר את הראש מה הוא עושה עם המיקרופון. איכות הסאונד הרבה יותר טובה ממה שתקבל בכל סט של רייזר או שמוכרים לך מותג וזהו. לגיימינג ספציפית אם חשוב לך צליל כיווני מדויק כדאי מסוג open back.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עם Cloud Alpha ומאוד מרוצה מהן, איכות הסאונד פצצה, נוחות מאוד והמיקרופון גם כן עושה את העבודה שלו מעולה.

תתרחק מאוזניות "7.1" זה חרטא שיווקית באוזניות, זה אף פעם לא יתן לך באמת חווית של סראונד אמיתי לא משנה מה ישכללו באוזניות. חוץ מזה שברוב המשחקים היום יש כבר סוג של "סראונד" מובנה במנוע של המשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

7.1 זה בסה"כ dsp מובנה שמערבב את הערוצים ונותן תחושה של סאונד היקפי. זה כמובן לא סראונד אמיתי אבל גם לא לגמרי חרטא, היום יש וסאונברים שעושים עבודה לא רעה בהדמיית סראונד. שוב זה ברור שזה לא משתווה לדבר האמיתי. 

 

בכל מה שנוגע לגיימינג שדורש מדויק לאוזניות יש חיסרון גדול; מכוון שהאוזניות הן על הראש מרכז הסאונד משתנה ללא הרף מכוון שהראש זז כל הזמן, ואיתו מרכז הסאונד. 

לכן תמיד רמקולים יהוו אופציה טבעית יותר, או עם head-tracing כמו בaudeze mobius, שזו נפלאה שפותרת את הבעיה של מירכוז הסאונד בגיימינג באוזניות. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שאין לי ניסיון איתם אבל מביקורות שראיתי , בכל מה שקשור לגימניג , הפיצ'ר של 3D לא באמת כזה שימושי כי בתכלס אתה מסתכל על המסך כל הזמן וזה לא עושה כזה הבדל גדול וגם בהם ה 7.1 לא מוצלח במיוחד.

 

בכל  מקרה ה audeze mobius זה של 400$ לא 400 שקל.

אם נישאר בטווח המחירים השפוי של גימר ממוצע אז 7.1 זה גימיק די מאפן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עושה רושם שאתה מגיב בלי להבין כלל על מדובר וגם לא טרחת לחשוב מעט לפני שהגבת.

 

Head-tracing בכלל לא שייך לסראונד או הדמיית 7.1.  מדובר בטכנולוגיה שמאפשרת למרכז את הסנטר אימג' באמצעות חיישן מובנה באוזניה כך שגם כשאתה מזיז את הראש צלילים שמגיעים מהמרכז עדיין נשמעים במקומם המדוייק, דבר שיכול להיות קריטי בגיימינג תחרותי וכמובן שגם מוסיף מאוד לחווית הריאליזם במשחק. 

 

חלק ניכר\רוב הגיימרים היום עושים שימוש במסכי Ultrawide לכל הפחות, ובהתחשב ברוחב המסך ובמרחק הצפייה הממוצעים, הראש זז ללא הרף בעת המשחק. שלא נדבר על תזוזות הגוף ופוזיציה שבא הכסא ממוקם מול המסך. גם אם מדובר בתזוזות קלות של הראש ו\או סטייה קלה במיקום\זווית\גובה הישיבה מול המסך, ברגע שאתה לובש , זה מספיק בכדי לשבש את "איתור" מקור הסאונד המדוייק על "פני השטח". 

 

בדיוק פה נכנס לתמונה ה-head-tracing, שלאחר כיול פשוט יודע למקם את בדיוק את מרכז הסאונד, כך שלמעשה גם אם תפנה את הראש לגמרי מהמסך, עדיין תקבל את מיקום הקולות המדוייק שע"ג המסך, בדומה למציאות או בשימוש של , שכמובן סטטיים על השולחן ולא זזים איתך לאן שהראש\גוף זזים. 

 

שנית, לא המלצתי על המוביוס, אלא הסברתי את ההבדלים והיתרון בשימוש של רמקולים לעומת , וכמו שאמרתי זה כלל לא קשור ל-7.1. 

 

שלישית, זה מצחיק שאתה משתמש במילה "שפוי" שאתה מתייחס לאחד משני החושים העיקריים שעושים בהם שימוש בגיימינג ובכלל - ראייה ושמיעה. זה מזכיר לי כאלו שקונים מחשב ב10k לגיימינג מתקמצנים על המסך ורמקולים. 

בסופו של דבר הכל מתנקז למה שאתה רואה ושומע, ברור שלביצועים יש חשיבות עליונה גם כן אבל הציוד ההיקפי בשימושים הללו חשוב לא פחות. לכן מי שקונה כל שנתיים-שלוש כרטיס מסך ב3000 שקל, זה גם יהיה "שפוי" מצידו להשקיע פעם אחת בזוג או ברמה גבוה מאוד שיוכל להינות מהם במשך שנים רבות. 

 

 

 

נערך על-ידי Roy.T
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...