חוויית שירות - באג - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוויית שירות - באג


law89
 Share

Recommended Posts

אני אמנע מלחלק ציונים והמלצות

 

זמני המתנה: התקשרתי בחמישי בצהריים היו קרוב ל-40 לפני. ויתרתי על התענוג.

התקשרתי בחמישי בערב, משהו כמו 12 לפני ולקח להם לענות חצי שעה.

 

ביצעתי את ההזמנה בשישי. מדובר בפריט מעל 499 ש"ח באתר שלהם כאשר מעל סכום כזה אני אמור לקבל משלוח אקספרס. להלן:

https://www.bug.co.il/delivery/

לא היו אופציות לבחור בין אופציות שילוח שונות ואוטומטית מופיע 1-6 ימי עסקים.

רשמתי בהערות של ההזמנה שאני מעוניין במשלוח אקספרס (רצ"ב צילום מסך)

 

התקשרתי הבוקר ב-9:01 כדי לא להמתין עוד פעם זמן לא ריאלי.

הנציגה עונה לי שאם לא סימנתי משלוח אקספרס, אי אפשר לשנות את זה.

אני מסביר שלא מופיעה אופציה למשלוח אקספרס ושרשמתי בהערות של ההזמנה.

ביקשתי לדבר עם מנהלת השירות, אמרה שמעבירה. ממתין ממתין... חוזרת אלי ואומרת שהמנהלת עסוקה. אני מבקש להשאיר שהיא תחזור אלי. היא אומרת שזה עד 2 ימי עסקים.

היא הציעה לי לבטל את העסקה במהלך השיחה אז החלטתי לבטל (כאשר אמרה שאני יכול לבטל ולבצע משלוח חדש עם אקספרס).

אממה היא צריכה לבדוק אם ניתן לבטל כי אם ההזמנה ארוזה (או לא זוכר מה בדיוק היא אמרה), אז לא ניתן. לקחה פרטים ואמרה שתחזור אלי.

 

מה כל כך קשה לדאוג שההזמנה תבוצע במשלוח אקספרס? אז תגידו למחסן שיוציאו היום את ההזמנה.

לא מבין חנויות כאלה.

 

נראה מתי יחזרו ומה בדיוק תהיה התשובה

 

עריכה: כמובן המבצע שהיה כבר לא מופיע ואם אני אבצע משלוח חדש אני אחויב בעוד 70 ש"ח.

3.png

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

14.thumb.PNG.ea7cf2aef92e203eafe7d9485d0a47b3.PNGעברו שעתיים ועדיין הנציגה שלהם לא חזרה אלי אם מידע אם ניתן לבטל את העסקה (אני מעוניין כבר להזמין ממקום אחר ולא רוצה בסוף להיתקע עם שתי הזמנות).

התקשרתי כרגע לשירות לקוחות והשירות לקוחות סגור (מקודם התקשרתי למכירות והם העבירו אותי).

כנראה לא ניתן להגיע לשירות לקוחות באופן ישיר.

מעלה גם תמונה שמראה שלא ניתן לסמן משלוח אקספרס (המסך פחות מ-25 אינץ' כך שהוא אמור לעמוד בתנאים שלהם.

 

נ.ב.

מה קורה לשירות בארץ?

יש לי עוד מוצר שהגיע פגום. אני רודף כבר 3 חודשים אחרי המקום שרכשתי מהם. הם הסכימו להחזיר אבל רוצים שאביא בעצמי (שוקל כמה עשרות קילו) או אשלם להם דמי משלוח מופקעים (פי כמה ממוצר אחר ואפילו יותר ממוצרים שמופיע בהם הרכבה + משלוח).

אציין לטובת הכלל שברגע שמוצר מגיע פגום עלות ההובלה חזרה לחנות צריכה להיות על חשבון החנות ולא הלקוח.

 

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי הכל אבל בגדול היה לי אותו דבר. המשלוח אקספרס פשוט  לא קיים .  כן חיכיתי 40 אנשים בתור . המוצר היה של 1300 ש"ח . 

אמרה שאולי המוצר אינו זמין  לאקספרס - הראתי לה שכן , אמרה שאולי אני לא בטווח של אקפסרס - הראתי שכן , קשקשה עוד כמה דברים , הראתי לה שהיא טועה .

אז אמרה  " זה מה יש"  , כבר יצא לחברת השילוח ואפשר לבטל רק כאשר יחזור  מהם וזה יקח זמן בלה בלה.

 

רכישה התבצעה ביום ד' בלילה ( לפני שבוע וחצי )  . לולא הפרסומות שמרוחות על כל האתר על משלוח אקספרס פשוט הייתי קופץ לסניף ביום ה' בבוקר.

ביום ב' בבוקר קיבלתי הודעה שהמוצר יגיע אלי במהלך היום.

הייתי צריך לצאת אז יצרתי קשר עם השליח לבדוק מה הנק' הבאה שאליה הוא יגיע  , אמר עוד 4 ד' בכתובת X . הגעתי לכתובת X על אופנוע תוך 5 דק.

חיכיתי ... אמר שהשליח שלו תקוע בפקקים ... אחרי כ 15 דקות של המתנה התרסק ליידי קורקינט חשמלי עם 4 חבילות של באג, אחת הייתה שלי . 

לרוכב שלום . לחבילה אחת היה נראה שלא . 

הטלפון די מוצלח, נחמד לחזור לאנדרואיד נקי  אחרי שנים עם miui . 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא הגיע על קורקינט?
חחח

התקשרה אלי נציגה לפני שעה והעסקה בוטלה. דאגו כבר לגבות תשלום ראשון.

ביקשתי בבוקר שיבקשו מהמחסן שישלחו היום - קיבלתי סירוב.

חזרה אלי מנהלת. הראיתי לה שהם פועלים פעמיים בניגוד לתקנון שלהם (לא מאפשרים גם עסקה טלפונית, הלכה בדקה וראתה שאני צודק).
ביקשתי אחרי שביטלו שיעשו עסקה חדשה וישלחו מחר באותו מחיר - גם סירבו. רוצים עוד 70 ש"ח בגלל שעלה המחיר.

למי שקרא בפורום, אחד הצדדים שהגשתי בעבר נגדם תביעה קטנה היה באג. מאז כף רגלי לא דרכה אצלם (אני מעריך שקרוב לעשור). במקום שהשירות ישתפר, הוא נהיה יותר גרוע ממה שהיה. 
בהחלט יתכן שזה יגמר בתביעה נוספת נגד באג (בהחלט הישג. עד היום הייתי פעם אחת בבית משפט. אם לא היו מחייבים ומבטלים בשיחה בבוקר, הייתי אומר שיהיה ומדפדף הלאה אבל האטימות והקשיים שהם מערימים בעצירת קשר איתם + ביטול עסקה מקוממת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעדכן לטובת הכלל:

 

שלחתי להם הודעה שאני רוצה פיצוי או שאני מגיש תביעה.

שוחחתי עם המנהל שירות לקוחות שלהם והוא מתווכח איתי שלא סימנתי את האופציה של המשלוח אקספרס אחרי ששלחתי לו את התמונה שמופיעה כאן. אני מסביר שלא היתה אופציה לסמן והוא ממשיך להתווכח איתי שלא סימנתי. אני אומר לו שיש לו תמונה וזה לא מופיע והוא עדיין ממשיך להתווכח שלא סימנתי נכון חחח.

אמרתי לו שהם יכלו לסגור את זה יפה אתמול ולהציע לי עסקה חדשה באותו מחיר.

הוא הציע לי קופון של 50 ש"ח אחרי שהם העלו את המחיר ב-70 ש"ח. אז אמרתי לו שהמחיר ששילמתי יותר נמוך.

אז הוא הציע קופון של 70 ש"ח.

לקחתי לי קצת זמן לחשוב (המחיר שלהם לא יותר זול מאחרים. winprice רוצים מחיר נמוך יותר, משרדיה שקניתי מהם בעבר רוצים 5 ש"ח יותר. הסיבה היחידה שהזמנתי מבאג זה המשלוח אקספרס).

 

החלטתי בסוף להזמין מחדש ולסגור את הסיפור. המסך אמור להגיע היום.

 

בסה"כ אם אתם יכולים לרכוש את המוצר ולחכות כמה ימים, הייתי ממליץ לרכוש ממקום אחר בגלל:

זמני המתנה של שעה וחצי

אין בכלל מענה בשירות לקוחות (המוקד סגור תמיד)

מחירים שלא זולים מהמתחרים

נציגים שלא יכולים לבצע כלום, אפילו מנהל שם לא יכול לעשות כלום (היחיד שקידם את הנושא זה המנהל שירות לקוחות. הייתי חושב שמנהל רגיל יהיה מסוגל להציע את ההצעה הזאת).

 

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

אני מבין שסיאנס חזר לאופנה.

כפי שנאמר :

ציטוט של yoavke

רכישה התבצעה ביום ד' בלילה ( לפני שבוע וחצי )  . לולא הפרסומות שמרוחות על כל האתר על משלוח אקספרס פשוט הייתי קופץ לסניף ביום ה' בבוקר.

 

לא אמור להיות מסובך להגדיר באתר ביטול לפרסומות  לגבי שירות שאינו רלוונטי.

גם נציגת השירות לא באה ואמרה " סליחה , פאשלה שלנו , אין מצב לתת שירות אקספרס בגלל העומס  - השירות מוקפא"

אלא האשימה אותי בכל כשל מונפץ שיכלה , כמובן שהכל היה קשקוש .

נערך על-ידי yoavke
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה באמת מצפה שחברה תוריד פרסומות ותפעיל אנשי IT בשביל זה? תשים באנרים עם כוכבית?
תפסיד כסף?
לא יודע מה איתך, כשאני רוצה לאכול טוסט אני קופץ לסופר לקנות גבינה- וגם בתור לשירות עצמי- במשלוח לוקח יומיים

כמובן שיפה היו עושים אם היו מוסיפים כוכבית או הסתייגות כולשהיא

אני פשוט אומר שהציפייה לא ריאלית בלי קשר

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Spiderpaz

לא יודע מה איתך, כשאני רוצה לאכול טוסט אני קופץ לסופר לקנות גבינה- וגם בתור לשירות עצמי- במשלוח לוקח יומיים

אם אמרו לי מראש שהמשלוח יגיע אחרי יומיים והוא מגיע אחרי יומיים אז הכל בסדר. 

אם אמרו לי יומיים אבל לקח 5 ימים - זה לא בסדר. 

 

לפעמים אני נכנס לאתר של הסופר והתור הרגיל שלי למשלוח ביום ב' ב 14:00 כבר מלא , אז אני נאלץ לבחור מועד אחר- אבל אני יודע את זה מראש כי התור כבר תפוס . 

 

 

ציטוט של Spiderpaz

אתה באמת מצפה שחברה תוריד פרסומות ותפעיל אנשי IT בשביל זה?

יש היום הרבה חוקים לגבי מחוייבות של חברה לגבי הפרסום שלה .

פרסום שקיים באתר רשמי של חברה הוא פרסום מחייב על פי חוק .

אם אין לך את היכולת להעסיק את גאון המחשבים  , מייסד 8200  , פורץ הפנטגון בעל המחשב הקוונטי בתוך ראשו שיכול להוריד את ה V מהצ'ק בוקס בבק מהפרסומת,  אז אל תקים אתר . 

 

בכל מקרה , יש עניין של יכולת ויש עניין של רצון.

הזמנתי מספר מוצרים מאיבורי באותו שבוע   , כל המוצרים יחד עלו כ 800 ש"ח . הוספתי תשלום למשלוח מהיר . קיבלתי באותו יום.

אחד המוצרים לא היה קיים בסניף ממנו הוציאו לי את המשלוח  ולכן הגיע אלי שליח נוסף עם הפריט הנפרד. 

אז כן, שילמתי על זה 65 ש"ח ולא קיבלתי את זה בחינם  אבל מרגע שהתחייבו בפני על שירות , קיבלתי אותו ללא סייגים כולל הבחירה שלהם להוציא אלי שני שליחים על הזמנה יחידה.

גם השירות של באג מוגדר כשירות בתשלום והופך להיות חינמי רק החל מהזמנה במחיר מסויים.

 

רוב המוצרים שהזמנתי היו קיימים גם במחסני חשמל ואפילו במחיר יותר טוב .

גם שם היה עניין עם משלוח לאותו יום ואם אני לא טועה היו שם כל מיני כוכביות וסייגים לגביו ולכן הלכתי על איבורי . 

 

 

בכל מקרה, התחייבת - תקיים . לא יכול לקיים - אל תתחייב . 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מפספס את הנקודה שלי

אני לא תומך בחנות

גם כשלי דפקו הזמנה שהייתה צריכה להגיע אקספרס וכו תוך יום יומיים  לקח שבוע כי חברת המשלוח איבדה אותה

והיה רשום באתר X,Y,Z תנאים

כעסתי, ביטלתי את ההזמנה, דיברתי עם שליח ישירות, הכול, - רק שמה, מבחינת המוכר הוא הוציא את המשלוח וזהו.- ו*אין לו שליטה מעבר*

ואותן המערכות שמעבדות כמויות וכמויות של משלוחים והופכות את המשלוח לזול גם מסבכות את הנושא כשמדובר בחריגים.

אני אומר רק דבר אחד, יש סיכון-תנהל אותו- זה שלך הבטיחו משהו - לא אומר שהיית יכול למנוע את העוגמה לעצמך עם ניהול סיכונים מחושב.

כן- השירות פח זבל- אבל בהתחשב בתקופה- חוץ מזה שאנשים לא יוצאים מהבתים, חוץ מזה שמשעמם להם אז הם מבזבזים יותר כסף באינטרנט

אין פה יותר מידי הפתעות לעניות דעתי לא?
 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מאמין שאני קורא את מה שאני קורא כאן.

מי אמר לך שהיה בסניף קרוב אלי? היו בערך ב-5 סניפים בארץ את המסך.

אני גם לא בטוח שבמידה והיה האם היה לי מותר להגיע בזמנו עם כל המגבלות וכו'.

 

הלאה - בנוגע לניהול סיכונים. איזה ניהול סיכונים צריך להיות כאן? מבטיחים שירות מסוים תעמדו.

אציין שהיתה לי אופציה לרכוש את המסך במחיר זול יותר במשלוח טיפה יותר ארוך (נדמה לי שיומיים) ובחרתי כאן בגלל שרציתי את המשלוח מיידית.

 

בסך הכל בסוף סגרנו את זה, אבל זה לא אומר שההתנהלות תקינה.

אתה לא יכול לפרסם משהו ואחרי זה לא לעמוד בו ולהאשים את הלקוח. לא היו חסרים פתרונות לפתור את זה בצורה מהירה והנציגות כולל המנהלות היו מאוד אטומות. המנהל שירות לקוחות היה יותר נורמלי מהן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...