oplemen פורסם 2020 בדצמבר 14 Share פורסם 2020 בדצמבר 14 אהלן אז יש לי כבר זמן ממושך תקלה באינטרנט, בגדול פינגים גרועים, נפילות מוזרות, אי יציבות ועוד. עשיתי *כל* פתרון אפשרי מהצד שלי, ונזק עשו גם כל "פתרון" מהצד שלהם, וכרגע אני די בטוח שהבעיה נמצאת בכבל שמגיע מהארון תקשורת של בזק עד לראוטר שלי. בגדול זה הולך ככה. יש את הראוטר שממוקמם באחד החדרים בבית, ומסיבות היסטוריות אין אפשרות כרגע להזיז אותו משם. הכבל אינטרנט מגיע מהארון חשמל אליו. משם אני לא בטוח איך זה הולך, אבל אם אני לא טועה יש ארון תקשורת של בזק מחוץ לבית, ומהארון שם זה מגיע לארון חשמל שלי, ואז משם זה הולך לארון מרכזי שנמצא 50 מטרים ממני. ואם זה לא הולך ככה, אז זה מהארון שלי מגיע לארון המרכזי. בגדול הבעיה לפי דעתי נמצאת בתשתית באחד המקומות האלה. איך אני יכול לעלות עליה\מי אמור לטפל בדבר הזה? אשמח לעזרה, תודה. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jabberwock פורסם 2020 בדצמבר 14 Share פורסם 2020 בדצמבר 14 אתה צריך להיכנס ללוח הבקרה של הנתב ומשם לבדוק את כמות הרעשים. ואם אתה רואה שמספר השגיאות עולה אז אתה צריך לדבר עם בזק ולהגיד להם שיש לך רעשים בקו. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
oplemen פורסם 2020 בדצמבר 14 מחבר Share פורסם 2020 בדצמבר 14 ציטוט של Jabberwock אתה צריך להיכנס ללוח הבקרה של הנתב ומשם לבדוק את כמות הרעשים. ואם אתה רואה שמספר השגיאות עולה אז אתה צריך לדבר עם בזק ולהגיד להם שיש לך רעשים בקו. אני עם הנתב המטופש שלהם, זה חלק ממה שניסיתי לעשות על מנת לפתור את הבעיה אמרתי אולי יש בעיה עם הנתב שלי. אז אם אני רוצה להיכנס להגדרות אני צריך לנתק את הDSL , ואז לא תהיה לי אפשרות בכלל לראות את ההפרעות האלה. יש רעיון אחר? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.