NVIDIA לא תעבוד יותר עם Hardware Unboxed - עמוד 8 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

NVIDIA לא תעבוד יותר עם Hardware Unboxed


huber
 Share

Recommended Posts

ציטוט של Jabberwock

צפיתי בסירטון. היה קשה לדעת איזה מבין האופציות עם RT אבל צדקתי.

אני יכול לחיות בלי RT אם בתמורה אני מקבל עוד FPS

אצלי הדבר יותר גרוע,

אני יכול לחיות בלי RT במשחקי מחשב גם בלי לקבל שום תמורה, גם לא עוד FPS. משום שזו פונקציה שנעשתה ללא

מעניינת. פשוט נוכחתי (היום) לדעת, שגם כותרים שנחשבים להכי משתמשים איכותי ומסיבי ביכולות RT, אין בעצם שום

תמורה מורגשת או משמעותית במשחק. יתרה על כך, אפילו לא שמים לב (אם לא מחפשים ממש באילוץ).


ומשכך עד שלא נראה שפור דרמטי, במשחק אמיתי - שקיים בשוק (לא דמו מבושל של סרטון קולנועי שהיום למדתי שהוא

מטעה) אלא משחק כזה שלא צריך לחפש בציציות על מנת לאבחן תאורה שמחושבת בו אחרת, כאשר הדבר יהיה ברור גם

לסבתא בעלת ראיה של בת 80, אני די מבין, שהפונקציה לא באמת רלוונטית.

 

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 161
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

טוב נו, בRT אף בנאדם לא יכול להבחין, אבל בהשפעה של על התמונה העין החדה והמקצועית שלך כן יכולה להבחין ולכן אין לך עניין גם בזה וגם זה גימיק. אבל לא 16GB, כי 16 ג'יגה נצטרך באיזה משחק מיתולוגי עוד 4 שנים ב4K ULTRA עם RT כשה6900XT גם ככה ידחוף לך 20FPS בלחץ.

 

זה באמת דיון עקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של zone glide

וואלה? אתה בטוח שהם לא מתכוונים להשיק דור חדש השנה הזו? 

ומה באשר למעבדים חוץ מאינטל? יש סיכוי שנראה השנה את DDR5?

אולי התכוונת לסדרת כרטיסי מסך חדשה.. ואולי השנה הזו בעצם ייצאו דגמי ה- או ה-TI.

בעוד ל-AMD אולי תצא סדרה חדשה כן השנה.

 

אכן בטוח. נוידיאה לא מוציאה מולטי ביליון דולר design רק כדי לזרוק אותו לפח כל כך מהר אחרת המשקיעים יראו לה את הדלת.

לגבי מעבדים, ב- Q1 2021 הקרוב שזה אוטוטו יוצא דור 11 של אינטל אשר אמור לתת מענה מסוים לסדרה 5000 של .

יתכן אפילו מענה טוב. עוד לא ידוע מה טיבו ממש, ועל כן יש להמתין למדידות ביצועים בנושא, או לפחות להדלפות ראשונות

שכנראה אוטוטו נראה אותן.

DDR5 ככל המסתמן לא נראה לפני דור ריזן 6000 הבא (לכל המוקדם). הוא לא צפוי לפני Q1 2022 כמו שכרגע מדווחים.

כרטיסים מנוידיאה בין שהם ti או אינם מהווים דור חדש אלא עוד דגמים מהדור הנוכחי עם מפרט ביניים בין כרטיסים קיימים.

לגבי מאיצים גראפיים, אמרה גם כן, שהצפי העקרוני לראות הוא ביחד עם ריזן 6000, ב- Q1 2022.

הכל ברמת דיבור כללי, לא ברמת הבטחה. הנושא נזיל מאד בשלב הזה כי המועד עודנו רחוק ותלוי בהמון פרמטרים בכללם זמינות
ליטוגרפיה של ועוד.

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ch33

טוב נו, בRT אף בנאדם לא יכול להבחין, אבל בהשפעה של על התמונה העין החדה והמקצועית שלך כן יכולה להבחין ולכן אין לך עניין גם בזה וגם זה גימיק. אבל לא 16GB, כי 16 ג'יגה נצטרך באיזה משחק מיתולוגי עוד 4 שנים ב4K ULTRA עם RT כשה6900XT גם ככה ידחוף לך 20FPS בלחץ.

 

זה באמת דיון עקר.

 

זה ממש אינו דיון עקר, זהו דיון מפקח מאיר עיניים ומשכיל. והוא נוגע לכל צרכן שמחפש מאיץ גראפי

ובשלל הפמפום השווקי מאבד לפעמים את הפוקוס וצריכים לסייע ולכוון אותו להבדיל בין תפל לעיקר.

קוראים אותו פה עשרות אם לא מעל 100 משתמשי פורום. לא כולם כותבים אקטיבית.

אין חובה להשתתף למי שאינו רוצה. וכל אחד לכיסו יעשה ויקנה כרצונו על כך אין ויכוח.

 

בחזרה לעניין ולטענות שהעלת:

ביכולות ray tracing  בקולנוע כל אחד מבחין מיד, ובקלות.  גם סבתי בת ה- 96. גם אתה.

מדובר במשהו שונה לחלוטין מ- CGI ומהמתודה בה גיימינג עובד.

 

מצד שני, ברנדור משחק **ברמה הטכנולוגית של ימנו**, כשאתה כשחקן בכלל מרוכז במשחק ולא בפיקסלים,

קשה מאד להבחין. קבלנו ממש הדגמה מרשימה וטריה כמה פוסטים מעלה בשרשור, צפה בה.

למד באופן בלתי אמצעי. לא שיהיה קשה למצוא עוד דוגמאות, אני זוכר שעשו כאלו על כותרים נוספים

אשתקד כמו ועוד, ונזכר שגם שמה אמרו, שהאפקט על גבול הבלתי ניתן לאבחנה בעת משחק.

 

עכשיו,

גם כאשר כן מבחינים במה שזה RT ובמה שהוא תאורה מסורתית, השינוי/שיפור - ניתן למדוד אותם בפרומילים אבל

ממש.  משהו שמתגמד לעומת הרעש והתרועות זיקוקים שניסו לשכנע אותנו שהוא יעשה בתחילת הדרך וגם אני 

האמת מסתבר שהולכתי שולל. תוכל לקרוא את הרשמים שלי מ- 2018 ותראה מה כתבתי אז ומה היתה רמת התלהבותי.

 

לגבי , בוא נשנה את השם והמיתוג כדי שלא יסנוור אותנו, כי נוידאה בהחלט סינוורה:

נקרא לפונקציה super sampling שמשמעו שיטת upscaling and sharpening. ככה יותר נכון לקרוא לפוקנציה

הזו. וכן, אינני מתרגש, משום שהיא לא משהו משנה סדרי עולם. עושים ועשו אותה שנים ואתה יכול לעשותה עם

הכרטיס הנוכחי שלך, באמצעות רנדור ברמה נמוכה יותר ממה שהמסך מסוגל לו, אך להוציא תמונה ברזלוציה

native שלו ולהפעיל sharpening. *קרא על זה מדריכים ברשת. השותף של סטיב ב- HU עשה על זה פרק שלם.

 

ולכן אותי זה לא מרשים. וגם לא מעניין, כי אני מפונק, התרגלתי כבר, לא רוצה ארטיפקטים בתמונה, אלא לקבל את

הרנדור הנקי שלה. שכן תהליך upscale & sharpening פוגע בתמונה ולמי שיש עין רגישה לארטיפקטים (מכל

הסוגים) הדבר מפריע. בשל כך עדיין עובד על 1080P - כי יודע להעריך את האיכות והנקיון בפריים.
**לא כולם רגישים באותה מידה, זה בעיקר עניין של קלימוטרז' בניתוח פריימים CGI שמוביל לרגישות יתר הזו

לארטיפקטים.

 

לגבי 16GB זה לא צריך היום, פה אנחנו תמימי דעים, אבל שוב אתה מפספס את הפואנטה ואני אחזור עליה

כמה שצריך ועד שיכנס לראש:  זה כן צריך בואחה 2021 (ובטח ב- 22 ואליך).

אינני קונה כרטיס מסך לעונה אחת, לקיץ כמו בגד ים, ואז זורק בחורף הבא כשהו מתכווץ בכביסה ולא עולה עלי עוד.

וזו המלצתי לצרכנים בתחומנו. קשה לי מאד לקבל המלצה לרכוש כרטיס עם רק 8/10GB במחיר 500-700$

(יותר בכוון 1000$ בפועל) לכזו תקופה קצרה - עד שנדרש להחליפו שוב. זוהי גישה שמעידה על טמטום

(לא רוצה להיות בוטא יותר).  וכשאני נתקל בטמטום, אינני נרתע או נסוג ממנו - אלא שם עליו זרקור חד וברור.

מי ששופך כל כך הרבה כסף על מוצר פרימיום, על מרצדס, צריך לקבל מרצדס. ומרצדס אינה מוצר חד פעמי

אלא מוצר לתקופה ראויה. ומי שיטמון ראשו בחול ויתן עצות אחיתופל לצרכנים על איך לבזבז את כספם, יקבל

מכותב שורות אלו קונטרה ראויה ובהתאם. כי לי זה מפריע. לי באמת אכפת מוסרית אילו המלצות הקוראים מקבלים.

זה כסף שהושג ביזע רב.

 

עכשיו,

משהוכח שאין שום יתרון פוקנציואנלי ברמה הפרקטית בשטח, ביכולות ray tracing של סדרה 3000, כי RT זניח

עד כדי אבסורד מבחינה אבחנתית, ומשיכולות זהות יהיו למה שיהיה לנו זמין בקלות אוטוטו במוצר השני

גם, ומשהמוצר המתחרה מחזיק מנגד 16GB שכן נותנים לו אורך נשימה ל- 3 שנים קדימה כנדרש וכמצופה

ממוצר בתחום, משהוא גם זול בכמה דולרים, ובעל ביצועים עדיפים ברזולוציה כזו שבפועל יותר משתמשים בה 

(מתחת ל- 4K), נוצר מצב בלתי נמנע למעשה, שבדור הנוכחי סדרה 6000 עדיפה מבחינת all around.

מצד שניה ואינני מתעלם, למעטים שכן עובדים ב- 4K סדרה 3000 עדיפה, בהסתייגות, שיש להמתין לדגמים עם

מספיק = 12GB או 20GB, אשר יצאו לשוק כנראה בינואר. וזו המלצתי שמתאימה לכל סוג של לקוחות, הכל

בהתבסס על הרזלוציה גרידא. ל- סדרה 3000, למתחת לכך סדרה 6000. כמה פשוט וככה נכון.

 

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

 

זה ממש לא דיון עקר, זהו דיון מפקח מאיר עיניים ומשכיל. וקוראים אותו פה עשרות אם לא מעל 100 משתמשי פורום.

לא כולם כותבים אקטיבית.

 

ואין חובה להשתתף למי שלא רוצה.

 

בחזרה לעניין ולטענות שהעלת:

ביכולות ray tracing  בקולנוע כל אחד מבחין מיד, ובקלות.  גם סבתי בת ה- 96.

מדובר במשהו שונה לחלוטין מ- CGI ומהמתודה של גיימינג.

 

מצד שני, ברנדור משחק **ברמה הטכנולוגית של ימנו**, כשאתה כשחקן מרוכז במשחק ולא בפיקסלים, קשה מאד להבחין.

קבלנו הדגמה מרשימה כמה פוסטים קודם, צפה בה. תלמד באופן בלתי אמצעי.

 

עכשיו,

גם כאשר כן מבחינים במה זה RT ומה תאורה מסורתית, השינוי/שיפור - ניתן למדוד אותם בפרומילים אבל ממש.

 משהו שמתגמד לעומת הרעש והתרועות זיקוקים שניסו לשכנע אותנו שהוא יעשה. 

 

לגבי בו נשנה את השם והמיתוג כדי שלא יסנוור אותנו כי נוידאה בהחלט סינוורה:

נקרא לפונקציה super sampling שמשמעו שיטת upscaling and sharpening. ככה יותר נכון לקרוא לפוקנציה הזו.

וכן, אינני מתרגש, משום שהיא לא משהו משנה סדרי עולם. עושים ועשו אותה שנים ואתה יכול לעשותה עם הכרטיס שלך הנוכחי,

באמצעות רנדור ברמה נמוכה יותר ממה שהמסך מסוגל אבל להוציא תמונה ברזלוציה native שלו והפעיל sharpening.

*קרא על זה מדריכים ברשת.

ולכן אותי זה לא מרשים. וגם לא מעניין, כי אני מפונק, התרגלתי כבר, לא רוצה ארטיפקטים בתמונה, אלא לקבל את הרנדור הנקי שלה.

שכן תהליך upscale & sharpening פוגע בתמונה ולמי שיש עין רגישה לארטיפקטים (מכל הסווגים) זה מפריע.

בשל כך עדיין עובד על 1080P כי יודע להעריך את האיכות והנקיון בפריים.

 

לגבי 16GB זה לא צריך היום, לא הערב ב- 16 לדצבמר 2020, זה צריך בואחה 2021 (ובטח ב 22 ואליך).

אינני קונה רטיס מסך לעונה אחת, לקיך כמו בגד ים, ואז זורק בחורף הבא. וזו המלצתי לצרכנים בתחומנו.

קשה לי מאד לקבל המלצה לרכוש כרטיס עם רק 8/10GB זכרון במחיר 500-700$ (יותר בכוון 1000$ בפועל) לכזו תקופה קצרה

עד שנדרש להחליפו שוב. זה מעיד על טמטום (לא רוצה להיות בוטא יותר).

 וכשאני רואה טמטום, אינני נרתע או נסוג ממנו אלא שם עליו זרקור חד וברור.

 

משהוכח שאין שום יתרון פוקנציואנלי ברמה הפרקטית בשטח, ביכולות RT של סדרה 3000, כי RT זניחל עד כדי גיחוך מבחינה אבחנתית

ויכולות זהות למה שיהיה לנו אוטוטו במוצר השני גם, ומשהמוצר המתחרה מחזיק 16GB, גם זול בכמה דולרים, ובעל ביצועים עדיפים

ברזלוציה שבפועל יותר משתמשים בה (מתחת ל 4K), נוצר  מצב בלתי נמנע למעשה, שבדור הנוכחי סדרה 6000 עדיפה. 

רק למעטים שכן עובדים ב- 4K סדרה 3000 עדיפה, בהסתיגות, שיש להמתין לדגמים עם מספיק זכרון e.g 12GB או 20GB

אשר יצאו לשוק כנראה בינואר. וזו המלצתי ששמתאימה לכל סוג של לקוחות בתאם - בהתבסס על רזלוציה גרידא.

נתחיל עם זה שלהצהיר ש RT זה זניח, זה נתון לשיקול דעתך.

 

DLSS הוא מהפכני בגלל הצורה שהוא עובד, הוא לא משתמש בשיטות המסורתיות לביצוע upscaling, והוא ממש לא sharping.

הוא לוקח תמונה בצפיפות פיקסלים נמוכה יותר, מעביר אותה בתוך מודל שמבוסס ניורנים ומציג תמונה באיכות הרבה יותר גבוהה.

אפשר לבצע את זה גם על מעבד שולחני, וגם על מעבד 486, השאלה כמה זמן זה יקח, ל בכרטיסי זה מתבצע בזמן אמת ומהר מאוד באמצעות חומרה ייעודית.

 

מה זה בפועל אומר? שהכרטיס מרנדר תמונה ברזולציה נמוכה עם טקסטורות שנועדו לרזולוציה נמוכה ומציג תמונה ברזולוציה הרבה יותר גבוהה, והתמונה החדשה לא אחת יותר טובה מאשר אם היינו מרנדרים את התמונה ברוזצליה הגובהה, ובשביל ההגינות יש לציין שלעיתים זה גם מפספס.

 

לבנות רשת שתוציא תמונות יותר טובות אפשר אחרי כמה שעות של למידה מיוטיוב או מספרות מקצועית, לבנות רשת שעושה את זה בדיוק גבוה ובמהירות זה כבר סיפור אחר לגמרי, וזה מה ש עשתה.

 

באמצעות השינוי גישה הזה שמאפשר לרנדר תמונה ברוזלוציה נמוכה יותר, ולהעביר אותה דרך ניורונים המשתמש מקבל יותר פריימים לשנייה, מאשר לרנדר את התמונות מההתחלה באיכות גבוהה, ולא רק זה שהאיכות שמתקבלת היא לא פחות יותר מאשר רינדור ברוזלציה גבוהה.

 

עכשיו שכל אחד יחליט אם הפיצ'ר הזה שולי או לא.

 

שתי נקודות למחשבה:

כמו ש LEV אמר פה השאלה מעניינת האם וכאשר נצטרך כרטיסים עם 16 ג'גה, האם סדרה 6000 של יהיה לה בכלל את הכח עיבוד הנדרש, כי כל עוד ל אין מתחרה ל אז קשה לענות על זה.

 

נקודה נוספת, לקונסולות יש 16 ג'גה שהוא משותף לכלל המערכת, מה זה אומר על המשחקים העתידיים?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של k534d

נתחיל עם זה שלהצהיר ש RT זה זניח, זה נתון לשיקול דעתך.

 

DLSS הוא מהפכני בגלל הצורה שהוא עובד, הוא לא משתמש בשיטות המסורתיות לביצוע upscaling, והוא ממש לא מבצע sharping.

הוא לוקח תמונה בצפיפות פיקסלים נמוכה יותר, מעביר אותה בתוך מודל שמבוסס רשת ניורנים ומציג תמונה באיכות הרבה יותר גבוהה.

אפשר לבצע את זה גם על מעבד שולחני, וגם על מעבד 486, השאלה כמה זמן זה יקח, ל NVIDIA בכרטיסי RTX זה מתבצע בזמן אמת ומהר מאוד באמצעות חומרה ייעודית.

 

מה זה בפועל אומר? שהכרטיס מרנדר תמונה ברזולציה נמוכה עם טקסטורות שנועדו לרזולוציה נמוכה ומציג תמונה ברזולוציה הרבה יותר גבוהה, והתמונה החדשה לא אחת יותר טובה מאשר אם היינו מרנדרים את התמונה ברוזצליה הגובהה, ובשביל ההגינות יש לציין שלעיתים זה גם מפספס.

 

לבנות רשת שתוציא תמונות יותר טובות אפשר אחרי כמה שעות של למידה מיוטיוב או מספרות מקצועית, לבנות רשת שעושה את זה בדיוק גבוה ובמהירות זה כבר סיפור אחר לגמרי, וזה מה ש NVIDIA עשתה.

 

באמצעות השינוי גישה הזה שמאפשר לרנדר תמונה ברוזלוציה נמוכה יותר, ולהעביר אותה דרך רשת ניורונים המשתמש מקבל יותר פריימים לשנייה, מאשר לרנדר את התמונות מההתחלה באיכות גבוהה, ולא רק זה שהאיכות שמתקבלת היא לא פחות יותר מאשר רינדור ברוזלציה גבוהה.

 

עכשיו שכל אחד יחליט אם הפיצ'ר הזה שולי או לא.

 

שתי נקודות למחשבה:

כמו ש LEV אמר פה השאלה מעניינת האם וכאשר נצטרך כרטיסים עם 16 ג'גה, האם סדרה 6000 של AMD יהיה לה בכלל את הכח עיבוד הנדרש, כי כל עוד ל AMD אין מתחרה ל אז קשה לענות על זה.

 

נקודה נוספת, לקונסולות יש 16 ג'גה זכרון שהוא משותף לכלל המערכת, מה זה אומר על המשחקים העתידיים?

 

 

בנגוד למנהגי, אענה מאד קצר:

כדי למכור ספור, צריך לעשות ספור טוב. ורצוי בספור לדחוף אלמנטים פסאודו מדעיים, או כאלו שלא ניתן לאמת,

אשר מיועדים לקהל יעד כזה, שממילא לא ממש מבין בתחום ואז הספור עובר חלק. 

תמתין ל- upscale שיראו לנו ואז ירד גם לך האסימון, שללא כל שמוש בוודו התוצאה מקבילה. 

 

לגבי שבסיפת דבריך, מדובר ב- 16GB system shared memory. הוא משותף גם למנוע הכותר (ולמערכת ההפעלה)

וגם למאיץ הגראפי. ולכן הוא מתנהג אפקטיבית יותר כמו 8GB גג 12GB עבור הגראפיקה. במקרים שבהם מערכת ההפעלה והכותר

יצרכו מעט וישאירו לה את הרוב. אם הם יצרכו יותר אז לגראפיקה ישאר פחות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של af db creid

אני :)

 

טוב, אולי אני לא מייצג את הנורמה.

אז אני רושם לך רצפט לבית מרקחת, RTX3000 אחד דחוף.

לך ולפציינט שבה אלי לפניך ועובד עם .

אבל אתם נדירים.

 

ליתר הפצינטים שבאו היום, מסתבר, אין זכוכית מגדלת, הם גם לא משועממים ורוצים רק לשחק. היית מאמין ... 🙂

יש להם בכלל מסך 1080P או 1440P (מעל 95% מהשוק), אז קבלו הם ממני רצפט ל- RX6000.

 

אה, וגם חסכו בקניה 50$ (במחירי MSRP), ובפועל יותר מזה בגלל מחירי השוק. 

תרופות יקרות היום 

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

 

בנגוד למנהגי, אענה מאד קצר:

כדי למכור ספור, צריך לעשות ספור טוב. ורצוי בספור לדחוף אלמנטים פסאודו מדעיים, או כאלו שלא ניתן לאמת,

אשר מיועדים לקהל יעד כזה, שממילא לא ממש מבין בתחום ואז הספור עובר חלק. 

תמתין ל- upscale שיראו לנו AMD ואז ירד גם לך האסימון, שללא כל שמוש בוודו התוצאה מקבילה. 

 

לגבי קונסולות שבסיפת דבריך, מדובר ב- 16GB system shared memory. הוא משותף גם למנוע הכותר (ולמערכת ההפעלה)

וגם למאיץ הגראפי. ולכן הוא מתנהג אפקטיבית יותר כמו 8GB גג 12GB עבור הגראפיקה. במקרים שבהם מערכת ההפעלה והכותר

יצרכו מעט וישאירו לה את הרוב. אם הם יצרכו יותר אז לגראפיקה ישאר פחות.

 

 

קצר זה טוב :)

אלמנטים פסאודו מדעיים וודו ומאגיה שחורה זה נחמד ומגניב אבל בוא נשאיר את זה לפורום בדיוני ופאנטזייה.

אבל לשמחתי אני התעסקתי בעבר עם אלגוריתמים לעיבוד תמונה, וכיום מתעסק ברשתות למידה עמוקה, אז יש לי מושג על מה אני מדבר.

 

כמו שכתבתי באשכול יש להמתין לתגובה של , ייתכן והיא תהיה טובה יותר וייתכן שלא.

אבל בוא נזכור שכדי להגיע ל 2.0, לקח ל לא מעט זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של law89

 

נ.ב.

את המשקיע גם לא מעניינת שורת הרווח, יותר מעניין אותו הדיבידנדים שחולקו

 

כמשקיע רציני מזה כמה עשרות שנים, בעל חיבור הדוק לתחום שוק ההון, אשתף, שמה שמעניין את המשקיע זו התשואה

= רווח ליחידת זמן. משקיעים מנוסים, (מקצוענים?) שמלומדים ברגולציה ובמיסוי, דווקא לא רוצים חלוקת דיוידנטים,

נהפוכו. כי אז משלמים על הדיוידנט מס בעת קבלתו, ולפני שמחזירים את הכספים שוב למחזור ההשקעה.

 

מנגד חברות שאינן מחלקות דיוידנטים, היות והדיוידנט (שלא משולם) מגולם הרי בשווי המניה, גורר שאין תשלום מס על

מנת להחזיר את הסכום בחזרה לשוק. כי לא מקבלים כלום, ואם לא מקבלים, לא משלמים.

 

יוצא לי להסביר זאת בערך פעם בשבוע למי שמדבר איתי על השקעות.

ואז הוא יושב דקה חושב, ואומר, וואלא, לא חשבתי על זה.

אז הנה קבלת מתנה לערב חג נר 7 של חנוכה 🎊

 

אגב אני יצא שלמדתי זאת לראשונה כשהייתי טירון בתחום, קראתי ספרים על שוק ההון, ועל אסטרטגיה.

חלק מהפרקים מדברים על רובד מיסוי ואיך לנהל אותו יעיל. שמה לראשונה הותקלתי בהסבר מדוע רצוי להשקיע

באפיק ללא דיוידנט לעומת אפיק זהה עם דיוידנט. 

וכל פעם כשבאמת צריכים לממש חלק מהתיק (בכדי לצרוך את הכספים נאמר), אז פשוט אז את המכירה.

בשיטה הזו משלמים הרי מס, רק באירועים שצריכים באמת את הכסף, ולא כל הזמן באופן קבוע, בכל סבוב שמחלקים

דידוידנט, גם כשאנו לא מעונינים לצרוך אותו, אלא מיד משקיעים אותו שוב בשוק.

המטרה היא למזער אירועי מס למינ' ההכרחי. חלוקת דיודידנט שגוררת אירועי מס פוגעת במזעור המתבקש.

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של k534d

אבל בוא נזכור שכדי להגיע ל DLSS 2.0, לקח ל NVIDIA לא מעט זמן.

 

מה שאני לא מתפתה כל כך מהר לאמץ, לספור שלהם. 

וכן מעריך שכש- יוציאו א ה upscale שלהם, נגלה את בגדי המלך הערום.

 

נגלה שעושים את זה מצוין, בלי תלות בכותר ספציפי, אלא עובד על כל תמונה כקלט לםפונקציה.

מה שישפר את הגמישות, כי במקום לעבוד רק ב- 5 כותרים, זה פתאום יעבוד בכל מה שיש, לא רק חדש, אלא הסטורית

כל הכותרים מאז ומעולם. וזה יהיה במכה אחת, בום.

 

אלא ואדגיש, תמיד מעדיף רנדור native גם אם זה אומר פשרה ברזולוציה, שכן 1080P נקי, עדיף לעין מאשר 1440P

שעשו upscale אליו בשילוב חידוד וכנראה גם עוד כמה pass-ים של post-image-processing. זה ממש מציק,

נראה מלאכותי ומכיל ארטיפקטים שקופצים בעין.

 

 אגב באים מרקע עבוד תמונה מאד מעמיק עוד מימי ATI שהיו בין הטובים בתעשיה, גם בעבוד .

ולכן הנסיון שיש להם לבצע את הפיתוח הזה הוא מבוסס.

 

 

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

נגלה שעושים את זה מצוין, בלי תלות בכותר ספציפי, אלא עובד על כל תמונה כקלט לםפונקציה.

מה שישפר את הגמישות, כי במקום לעבוד רק ב- 5 כותרים, זה פתאום יעבוד בכל מה שיש, לא רק חדש, אלא הסטורית

כל הכותרים מאז ומעולם. וזה יהיה במכה אחת, בום.

 

אלא ואדגיש, תמיד מעדיף רנדור native גם אם זה אומר פשרה ברזולוציה, שכן 1080P נקי, עדיף לעין מאשר 1440P

שעשו upscale אליו בשילוב חידוד וכנראה גם עוד כמה pass-ים של post-image-processing. זה ממש מציק,

נראה מלאכותי ומכיל ארטיפקטים שקופצים בעין.

 

 אגב AMD באים מרקע עבוד תמונה מאד מעמיק עוד מימי ATI שהיו בין הטובים בתעשיה, גם בעבוד וידאו.

ולכן הנסיון שיש להם לבצע את הפיתוח הזה הוא מבוסס.

 

 

1. כיום תלוי נטו ברצון וביכולת של המפתחים להטמיע את זה במשחקים שלהם.

2. מסתבר שזה לא נכון כי במבחנים שביצעו התגלה שתמונה לאחר לא אחת יותר טובה מאשר native.

3. אני לא אזלזל ב , אבל מבוסס על למידה עמוקה שם ל יש שליטה כמעט מוחלטת כרגע.

 

ובנוגע לבגדי המלך והאם המוצר של יהיה יותר טוב, אין לי מושג נצטרך לחכות, אני מאוד מקווה שהם יביאו פתרון מעולה ומהפכני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

מצד אחד אם עושים upscale איכותי, ויש לנו יכולת להתרשם מכלי עבוד תמונה בתעשיה, אז התוצאה מדהימה.

יהיה לא רק קשה לאתר את הארטיפקטים, אלא שלא אחת התמונה המרוטשת תראה לנו בהחלט מפורטת וטובה יותר,

שזה חלק מהתוצרים המלאכותיים של upscale. אבל בגלל שבמשחק (בנגוד לתמונה סטטית) התמונה זזה מהר,

מעל 60 פריימים לשניה ואתה מרוכז בכלל במשחק ולא ב- peeping, ניתן לבצע upscale תוך ויתור על איכות, אבל לבצעו מהר.

ולכן אני מאד אופטימי לגבי מה שהם יביאו. נחכה ונראה. חודש ינואר זה לא בעוד הרבה זמן, בחודש הזה אמורים להציג לנו איטרציה

ראשונה של המנגנון. כך מסרו בכל אופן בספטמבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד סרטון השוואה side by side, אבל לא מבחן עוור לצערי - מגלים לנו מה הצד עם RT ומה הצד בלי.

רק בשני, בכותר מטרו אקסודוס ניתן להבחין בהבדל, אלא, שבאופן מפתיע משהו, אינני בטוח שהוא בכלל לטובה.

במשחק מחשב להבדיל מסרט , לפעמים אולי מוטב על מנת להבחין בפרטים, דווקא רנדור בלי RT:

 

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד שני אני רואה המון הדגמות של קטעים שהם סרטונים מתוך משחקים, בדומה לאפקט קולנועי,  ואז האפקט RT ניתן לאבחנה

בקלות והוא מרשים אם לא מתחייב.  צריך להגיע למצב שהמשחקים עצמם מתנהגים כמו סרטון , ואז הפונקציה תהיה יותר

אפקטבית לעין.

אני מעריך שנגיע לשם תוך דור או שניים. צריכים שההספק החישובי של החומרה בהיבט הזה יגדל משמעותית ,

ובמקביל שהמפתחים של הכותרים ידעו ויצברו נסיון, איך לבצע, כמה, ועל איזה רכיבים בתמונה כדי שהאפקט יתעצם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...