סאני דורשים "להחליף מסך" כדי לתקן תקלה חשמלית במכשיר באחריות. למי זה עוד קרה ? - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

סאני דורשים "להחליף מסך" כדי לתקן תקלה חשמלית במכשיר באחריות. למי זה עוד קרה ?


Recommended Posts

היתה לי חוויה מאוד בעייתית מול סאני (היבואן הרשמי של סאמסונג)

הייתי שמח אם אנשים שקרה להם אותו הדבר, יצרו קשר - על מנת לגבש תביעה לבית משפט.

לדעתי הארוע שלי אינו "מקרי" והוא חלק משיטה - אבל כדי להוכיח את זה אני צריך למצא עוד אנשים שזה קרה להם. 

 

מסרתי מכשיר לתיקון במסגרת אחריות היבואן (שנה שניה) - התקלה זוהתה על ידי - חיישן טמפרטורת מדווחה מינוס 20 מעלות. תקלה מוכרת - מצאתי הרבה אנשים ברשת שזה קרה להם. 

הטכנאי קיבל את המכשיר, בדק אותו חיצונית, רשם שיש שריטות ושפשופים ואמר לי שיקח 10 ימים. 

אחרי שבוע בדקתי מה קורה - אמר שמחכים לחלק וברגע שיגיע יתקנו ואקבל הודעה.

 

ההודעה שקיבלתי לאחר שבועיים היתה - לשלם 1100 שקל. מבירור מולם - יש "סדק" במסך שמחייב החלפה של המסך ולכן הם לא יתקנו את החישן אם לא אשלם להם 1100 שקל. 

 

השאלה שלי - כמה מכם מסרו מכשיר לתיקון עם תקלה חשמלית ונדרשו לשלם על החלפת מסך. אם יש עוד אנשים שזה קרה להם - אשמח שתצרו קשר. 

 

נערך על-ידי kdani
קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא יודע עם זה יעזור לך אבל תראה אני יכול להגיד לך שגם אני ביקשתי לתקן בעיה ספציפית ברמקול של האוזן, לא שומעים אצלי כמעט כלום (גלקסי 9) כנראה מנפילה או משהו שהוא זז שם בפנים. במקרה שלי המסך בהחלט שבור אך לא מרוסק, שבר בקטנה כזה. כאשר פניתי לסאני אך לא ביקשתי לתקן את המסך אלא רק את מה שמציק לי עם האוזניה, הנציג אומר לי שהם לא יקחו את הטלפון לתיקון אלא אם כן אני גם מחליף מסך, לא יפתחו אותו בכלל. זאת אומרת לשלם להם איזה 900-1000 שקל כדרישה לתקן גם את המסך שבפועל אני רק רוצה לסדר את האוזניה תיקון של אני מאמין 100-200 שקל בגג.

 

תראה כנראה זה הנהלים הדפוקים שלהם, אני מניסיון מאוד אוהב מכשירי אך לצערנו היבואן הרשמי פה בארץ מבחינת שירות מתחת לכל ביקורת.

בינתיים סוחב ככה עד שהטלפון ימות, עובר לONEPLUS אחרי זה.

 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני בטוח שיש עוד הרבה כמוך . אני לא ביניהם .

זה לא רק אצלם , הרעיון הבסיסי בגישה הוא שאם המסך נשבר  או שיש נזק מהותי למכשיר כנראה המכשיר נפל וחווה זעזוע יותר חזק ממה שהוא תוכנן אליו ועל כן הוא כבר אינו באחריות.

 

אם מדובר על שקע אזניות בעייתי ,  עושי להיות צדק בגישה הזאת.

חיישן סידרתי דפוק בסוללה זה כבר פחות נופל תחת ההגדרה.

 

אני מעריך שמי שיקח אותם לבית משפט יזכה . הדרישה להחליף מסך כדי לתקן באחריות משהו אחר מרמזת שאין באמת נזק לחלק הדפוק האחר וזאת מידה מסויימת של סחיטה ( לדעתי הלא משפטית ) 

 

חפש את law89  או שמונים ומשהו בפורום , אולי יש לו  עצה בשבילך  . הוא כנראה אסרטיבי בענייני תביעות קטנות . 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של yoavke

אני בטוח שיש עוד הרבה כמוך . אני לא ביניהם .

זה לא רק אצלם , הרעיון הבסיסי בגישה הוא שאם המסך נשבר  או שיש נזק מהותי למכשיר כנראה המכשיר נפל וחווה זעזוע יותר חזק ממה שהוא תוכנן אליו ועל כן הוא כבר אינו באחריות.

 

אם מדובר על שקע אזניות בעייתי ,  עושי להיות צדק בגישה הזאת.

חיישן סידרתי דפוק בסוללה זה כבר פחות נופל תחת ההגדרה.

 

אני מעריך שמי שיקח אותם לבית משפט יזכה . הדרישה להחליף מסך כדי לתקן באחריות משהו אחר מרמזת שאין באמת נזק לחלק הדפוק האחר וזאת מידה מסויימת של סחיטה ( לדעתי הלא משפטית ) 

 

חפש את law89  או שמונים ומשהו בפורום , אולי יש לו  עצה בשבילך  . הוא כנראה אסרטיבי בענייני תביעות קטנות . 

 

הלוואי והייתי אסרטיבי בעניין הזה. אני הגשתי תביעה רק אחרי שהמכשיר שלי נשלח 5 פעמים לתיקון ולא טיפלו בבעיה. אני מדבר על 5 פעמים נסיעה לעיר אחרת לתת את המכשיר + 5 פעמים להחזיר אותו + כל פעם בערך להיות שבועיים בלי מכשיר + שעות על גבי שעות מול השירות לקוחות שלהם.

 

העברתי להם עם התקלות. לדוגמה הפלאפון נכבה בלי שיקרה כלום וכשאני מדליק, אני מאבד 20-30 אחוז מהבטריה והם לא הצליחו לפתור את הבעיה.

 

בדיעבד, הייתי צריך להגיש את התביעה לפני.

 

אם הבחור יגיש תביעה, קח בחשבון שזה משהו כמו חצי שנה עד שיגיע הדיון שלך.

 

נ.ב.

השירות בארץ מזעזע, במיוחד במה שקשור לסלולרי (החברות הוותיקות וחלק מהיבואנים הם פשוט מתחת לכל ביקורת)

נערך על-ידי law89
קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

ביוני הכל יסתדר? תערוכת MWC 2021 מתחילה בגרסה מותאמת לקורונה

במקום חגיגת מובייל גרנדיוזית בברצלונה - אנחנו מקבלים אירוע מצומצם יחסית בשנחאי השבוע, ותוכניות לקאמבק אירופאי במהלך חודש יוני הקרוב תערוכת MWC (ר"ת Mobile World Congress) הייתה האירוע הטכנולוגי הבולט הראשון שסבל מנחת ידה של הקורונה בשנה שעברה, עם הגבלות נאיביות בשלב הראשון, ביטול מלא של האירוע הפיזי לאחר מכן - ובמקביל הבטחות לכך שבשנה הבאה הכל יחזור לקדמותו, כאשר סביר להניח כי באותה נקודת זמן אף אחד לא ניחש או ניבא כי גם ב-2021...

חדש באתר

שירות כביר למעריצים: Diablo 2 Resurrected

שירות כביר למעריצים: Diablo 2 Resurrected

אינספור שמועות וחלומות מתגשמים בבת אחת עם ההכרזה עם גרסה מחודשת של משחק האקשן-תפקידים האלמותי - עבור המחשבים האישיים וקונסולות של שלשות המתחרות הגדולות