הדיל החגיגי חוזר: שלושה חודשים של גיימינג ללא הגבלה במחשבים וב-Xbox בפחות מ-4 שקלים - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיל החגיגי חוזר: שלושה חודשים של גיימינג ללא הגבלה במחשבים וב-Xbox בפחות מ-4 שקלים


yonatan.mendelson
 Share

Recommended Posts

מיקרוסופט מעוניינת מאוד לתת לכם להתנסות בשירות ה-Xbox Game Pass Ultimate הנדיב שלה - במחיר של דולר אחד ויחיד למשך שלושה חודשים, שמהווה הוזלה של 44 דולר ביחס למחיר הסטנדרטי עבור תקופה זו

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פחחחחחח.. זה טוב יותר לשחקנים מזדמנים, ודורש חיבור מהיר ואמין לשני הכיוונים. אישית, אני מעדיף שהמשחק יושב אצלי ולא תלוי בשירות שקם ונופל על חיבור לרשת ואחזקת שרתים אי שם.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתבלבל בשירות. לא מדובר בסטרימינג אלא בגישה אל ספריית משחקים מוגדרת מראש שמהם אתה בוחר, מוריד ויתקין מקומית. כל עוד אתה עם מנוי פעיל תוכל לשחק בהכל ללא הגבלה, אם תפסיק את המנוי לא תוכל לגשת עוד למשחקים גם אם הם מותקנים - אבל זה לא סטרימינג כדוגמת של (למיקרוסופט אכן יש גם שירות כזה, אבל הוא עוד לא זמין רשמית בישראל).
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של yonatan.mendelson

אתה מתבלבל בשירות. לא מדובר בסטרימינג אלא בגישה אל ספריית משחקים מוגדרת מראש שמהם אתה בוחר, מוריד ויתקין מקומית. כל עוד אתה עם מנוי פעיל תוכל לשחק בהכל ללא הגבלה, אם תפסיק את המנוי לא תוכל לגשת עוד למשחקים גם אם הם מותקנים - אבל זה לא סטרימינג כדוגמת Stadia של גוגל (למיקרוסופט אכן יש גם שירות כזה, אבל הוא עוד לא זמין רשמית בישראל).

תודה על ההבהרה. אז זה בעצם שירות להשכרת משחקים לזמן מוגבל. משהו כמו בלוקבאסטר למשחקים. שוב אני חוזר ואומר - מעדיף שהמשחקים שלי הם שלי, ואצלי. לא זמנית ולא בתלות בטובות של תוכנת לקוח ותשלום מנוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...