DeXter211 פורסם 2020 בנובמבר 23 Share פורסם 2020 בנובמבר 23 שלום, דירה במושב בצפון (ליד עפולה) , תשתית הוט ספק הוט נט. כאשר עושים שיחות זום השמע נקטע מדי כמה דקות, לאחר שפותחים מיקרופון לרוב לא שומעים את התשובה מהצד השני לכמה שניות. מבירור זה קורה גם בכרמיאל ובכללי לתשתית הוט. DNS של גוגל ו (1.1.1.1 או 2.2.2.2) לא פתר. VPN שרת ישראלי של AVIRA SHEILD גם לא עזר. שיחות רבות עם הוט והוטנט (כולל הבדיחה שהם קוראים לה "מחלקת הנדסה") לא עזרו ואמרו שאצלם לא רואים כלום. ראוטר הוחלף כבר פעמיים (HOTBOX4). על הרשת יש 2 מתאמי מוקה בשביל ממיר YES (לא קשורים למחשבים שמהם מתנהל הזום). HOTBOX4 שמשמש רק כמודם, xioami ax6 מחובר אליו (השיומי מקבל כבל WAN מאחת היציאות LAN של ההוט בוקס). כל כבלי ה LAN הם לפחות cat5e ומעלה, כבלי ה-RF מחוברים כמו שצריך. אם מישהו יודע בנוסף לעשות עידכון קושחה לראוטר של הוט אשמח להכוונה אופציות שראיתי באינטרנט לבדוק אם קיים פילטר טלוויזיה בארון תקשורת עדכון קושחה לראוטר לדבר עם הספק– לבקש להגדיר חייגן חדש החלפת כבלי RF ל 6 RG VPN LOG 19/11/2020 19:52:52 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM 19/11/2020 19:53:12 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM 19/11/2020 19:53:32 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM 19/11/2020 19:53:53 DHCP FAILED - Request sent, No response;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; 20/11/2020 12:32:43 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 20/11/2020 12:33:03 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 20/11/2020 12:33:23 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 20/11/2020 19:40:13 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 20/11/2020 19:40:33 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 20/11/2020 19:40:53 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 20/11/2020 20:51:49 Resetting the cable modem due to docsDevResetNow 20/11/2020 21:05:32 Resetting the cable modem due to docsDevResetNow Time Not Established No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=-------:60;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; Time Not Established DHCP FAILED - Request sent, No response;CM-MAC=--------;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; Time Not Established No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=--------;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; 21/11/2020 03:49:14 No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=-----------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; Time Not Established No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; Time Not Established DHCP FAILED - Discover sent, no offer received;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; 21/11/2020 11:16:53 No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; Time Not Established Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4 Time Not Established DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; 21/11/2020 22:27:50 Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.8;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 21/11/2020 22:27:51 Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.9;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 22/11/2020 11:21:19 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3... 22/11/2020 11:21:19 MDD message timeout;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 22/11/2020 11:21:20 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 22/11/2020 11:21:23 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3... 22/11/2020 11:21:25 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 22/11/2020 11:21:29 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3... 22/11/2020 11:21:31 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 22/11/2020 11:21:32 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3... 22/11/2020 11:21:56 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 14/1/2020 23:30:54 Client IP: 192.168.1.21; Client MAC: ---------------;Host name: Dors-iPad 14/1/2020 23:42:01 Client IP: 192.168.1.21; Client MAC: ---------------;Host name: Dors-iPad 16/1/2020 18:50:04 Client IP: 192.168.1.21; Client MAC: ---------------;Host name: Dors-iPad 18/1/2020 00:41:42 Client IP: 192.168.1.24; Client MAC: ---------------;Host name: danis-MBP 18/1/2020 04:19:14 Client IP: 192.168.1.24; Client MAC: ---------------;Host name: danis-MBP 1/3/2020 15:26:07 Client IP: 192.168.1.104; Client MAC: ---------------;Host name: --------------- 29/6/2020 12:31:08 Client IP: 192.168.1.12; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP---------------- 6/7/2020 20:08:28 Client IP: 192.168.1.13; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP---------------- 14/7/2020 15:30:29 Client IP: 192.168.1.28; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP---------------- 14/7/2020 15:38:09 Client IP: 192.168.1.28; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP---------------- 17/8/2020 11:56:53 Client IP: 192.168.1.11; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP---------------- 17/8/2020 12:03:47 Client IP: 192.168.1.11; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP---------------- 21/11/2020 23:13:53 Client IP: 192.168.1.14; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP---------------- 21/11/2020 23:13:55 Client IP: 192.168.1.14; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP---------------- 22/11/2020 11:46:59 Client IP: 192.168.1.37; Client MAC: ---------------;Host name: MiWiFi-RA69 22/11/2020 22:52:29 Client IP: 192.168.1.37; Client MAC: ---------------;Host name: MiWiFi-RA69 22/11/2020 23:00:33 Client IP: 192.168.1.37; Client MAC:---------------;Host name: MiWiFi-RA69 23/11/2020 08:46:02 Client IP: 192.168.1.37; Client MAC:---------------;Host name: MiWiFi-RA69 23/11/2020 08:53:31 Client IP: 192.168.1.37; Client MAC: ---------------;Host name: MiWiFi-RA69 23/11/2020 09:58:19 Client IP: 192.168.1.37; Client MAC:---------------;Host name: MiWiFi-RA69 23/11/2020 10:51:36 Client IP: 192.168.1.37; Client MAC:---------------;Host name: MiWiFi-RA69 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
aviv00 פורסם 2020 בנובמבר 23 Share פורסם 2020 בנובמבר 23 (נערך) גם אני מהצפון יש לי בעייה דומה במשחקים PACKET LOSS וניתוקים עשיתי בדיקות עם PINGPLOTTER לבדוק אם הרשת הפנימית שלי תקינה יש 0.1 LOSS אם אני שולח 100 פינגים בשנייה זה לא צריך לגרום לניתוקים נערך 2020 בנובמבר 23 על-ידי aviv00 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DeXter211 פורסם 2020 בנובמבר 24 מחבר Share פורסם 2020 בנובמבר 24 יש למישהו פתרון? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
eliezer פורסם 2020 בנובמבר 24 Share פורסם 2020 בנובמבר 24 Welcome to the club אני חווה תופעות דומות, באיזור המרכז ברמת גן. כיוון שגם הטלפון הקווי של הוט - אין לי טלפון. אחרי 4 פעמים של החלפת הוטבוקס, הצלחתי לקבל מהם הודאה שיש בעיית תשתית והיא בטיפול (3 שבועות כבר "בטיפול"). לפחות כעת כאשר מתקשרים לתמיכה טכנית 6910*, יש מענה אוטומטי שמדווח על תקלה. האם אצלך יש מענה דומה בעת פנייה למוקד? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DeXter211 פורסם 2020 בנובמבר 24 מחבר Share פורסם 2020 בנובמבר 24 תודה רבה ההוט בוקס הוחלף כבר פעמיים וטכנאים היו פה לפחות 5 פעמים. אתה ממליץ פשוט להזמין לפה על פיעם טכנאי? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
eliezer פורסם 2020 בנובמבר 24 Share פורסם 2020 בנובמבר 24 ציטוט של DeXter211 תודה רבה ההוט בוקס הוחלף כבר פעמיים וטכנאים היו פה לפחות 5 פעמים. אתה ממליץ פשוט להזמין לפה על פיעם טכנאי? ממש לא! הכוונה שלי היא שאם בעת התקשרות לטלפון של התמיכה הטכנית מתקבלת הודעה מוקלטת "שיש בעיות תשתית בסביבתך ואנו מטפלים בה, ואין צורך לדבר עם נציג" - פירושו שלא יעזרו לך ביקור טכנאי או החלפת הוטבוקס. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DeXter211 פורסם 2020 בנובמבר 24 מחבר Share פורסם 2020 בנובמבר 24 עדיין יש את התקלה ומגיעים לפה כל הזמן טכנאים וזה לא עוזר. כשאני מתקשר הם אף פעם לא אמרו שיש תקלב אזורית ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sarm1x פורסם 2020 בנובמבר 26 Share פורסם 2020 בנובמבר 26 פתרון מאוד פשוט, להתנתק מהוט. להתרחק מהם כמו מאש.. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.