ניתוקים באינטרנט הוט - פאקטלוסים וקטיעות בזום - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ניתוקים באינטרנט הוט - פאקטלוסים וקטיעות בזום


DeXter211
 Share

Recommended Posts

שלום,

דירה במושב בצפון (ליד עפולה) , תשתית ספק נט.

כאשר עושים שיחות זום השמע נקטע מדי כמה דקות, לאחר שפותחים מיקרופון לרוב לא שומעים את התשובה מהצד השני לכמה שניות.

מבירור זה קורה גם בכרמיאל ובכללי לתשתית .
DNS של ו (1.1.1.1 או 2.2.2.2) לא פתר.

VPN שרת ישראלי של AVIRA SHEILD גם לא עזר.

שיחות רבות עם והוטנט (כולל הבדיחה שהם קוראים לה "מחלקת הנדסה") לא עזרו ואמרו שאצלם לא רואים כלום. ראוטר הוחלף כבר פעמיים (HOTBOX4).

על הרשת יש 2 מתאמי מוקה בשביל ממיר YES (לא קשורים למחשבים שמהם מתנהל הזום).

HOTBOX4 שמשמש רק כמודם, xioami ax6 מחובר אליו (השיומי מקבל כבל WAN מאחת היציאות LAN של ההוט בוקס).

כל כבלי ה LAN הם לפחות cat5e ומעלה, כבלי ה-RF מחוברים כמו שצריך.

 

אם מישהו יודע בנוסף לעשות עידכון קושחה לראוטר של הוט אשמח להכוונה 🙂

 

אופציות שראיתי באינטרנט
 

  1. לבדוק אם קיים פילטר בארון תקשורת
  2. עדכון קושחה לראוטר
  3. לדבר עם הספק– לבקש להגדיר חייגן חדש
  4. החלפת כבלי RF ל 6 RG
  5. VPN

 

 

LOG

 

19/11/2020 19:52:52      Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM
 19/11/2020 19:53:12      Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM
 19/11/2020 19:53:32      Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM
 19/11/2020 19:53:53      DHCP FAILED - Request sent, No response;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; 
 20/11/2020 12:32:43      Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 
 20/11/2020 12:33:03      Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 
 20/11/2020 12:33:23      Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 
 20/11/2020 19:40:13      Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 
 20/11/2020 19:40:33      Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 
 20/11/2020 19:40:53      Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 
 20/11/2020 20:51:49      Resetting the cable modem due to docsDevResetNow 
 20/11/2020 21:05:32      Resetting the cable modem due to docsDevResetNow 
 Time Not Established      No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=-------:60;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; 
 Time Not Established      DHCP FAILED - Request sent, No response;CM-MAC=--------;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; 
 Time Not Established      No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=--------;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; 
 21/11/2020 03:49:14      No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=-----------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 
 Time Not Established      No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; 
 Time Not Established      DHCP FAILED - Discover sent, no offer received;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; 
 21/11/2020 11:16:53      No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 
 Time Not Established      Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4 
 Time Not Established      DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.0;CM-VER=3.0; 
 21/11/2020 22:27:50      Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.8;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 
 21/11/2020 22:27:51      Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.9;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 
 22/11/2020 11:21:19      SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3... 
 22/11/2020 11:21:19      MDD message timeout;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 
 22/11/2020 11:21:20      SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 
 22/11/2020 11:21:23      SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3... 
 22/11/2020 11:21:25      SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 
 22/11/2020 11:21:29      SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3... 
 22/11/2020 11:21:31      SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 
 22/11/2020 11:21:32      SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:---------------;CM-QOS=1.1;CM-VER=3... 
 22/11/2020 11:21:56      Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d... 
 14/1/2020 23:30:54      Client IP: 192.168.1.21; Client MAC: ---------------;Host name: Dors-iPad 
 14/1/2020 23:42:01      Client IP: 192.168.1.21; Client MAC: ---------------;Host name: Dors-iPad 
 16/1/2020 18:50:04      Client IP: 192.168.1.21; Client MAC: ---------------;Host name: Dors-iPad 
 18/1/2020 00:41:42      Client IP: 192.168.1.24; Client MAC: ---------------;Host name: danis-MBP 
 18/1/2020 04:19:14      Client IP: 192.168.1.24; Client MAC: ---------------;Host name: danis-MBP 
 1/3/2020 15:26:07      Client IP: 192.168.1.104; Client MAC: ---------------;Host name: --------------- 
 29/6/2020 12:31:08      Client IP: 192.168.1.12; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP----------------
 6/7/2020 20:08:28      Client IP: 192.168.1.13; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP----------------
 14/7/2020 15:30:29      Client IP: 192.168.1.28; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP----------------
 14/7/2020 15:38:09      Client IP: 192.168.1.28; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP----------------
 17/8/2020 11:56:53      Client IP: 192.168.1.11; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP----------------
 17/8/2020 12:03:47      Client IP: 192.168.1.11; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP----------------
 21/11/2020 23:13:53      Client IP: 192.168.1.14; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP----------------
 21/11/2020 23:13:55      Client IP: 192.168.1.14; Client MAC: ---------------;Host name: DESKTOP----------------
 22/11/2020 11:46:59      Client IP: 192.168.1.37; Client MAC: ---------------;Host name: MiWiFi-RA69 
 22/11/2020 22:52:29      Client IP: 192.168.1.37; Client MAC: ---------------;Host name: MiWiFi-RA69 
 22/11/2020 23:00:33      Client IP: 192.168.1.37; Client MAC:---------------;Host name: MiWiFi-RA69 
 23/11/2020 08:46:02      Client IP: 192.168.1.37; Client MAC:---------------;Host name: MiWiFi-RA69 
 23/11/2020 08:53:31      Client IP: 192.168.1.37; Client MAC: ---------------;Host name: MiWiFi-RA69 
 23/11/2020 09:58:19      Client IP: 192.168.1.37; Client MAC:---------------;Host name: MiWiFi-RA69 
 23/11/2020 10:51:36      Client IP: 192.168.1.37; Client MAC:---------------;Host name: MiWiFi-RA69 

1.png

2.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני מהצפון יש לי בעייה דומה במשחקים

PACKET LOSS וניתוקים

עשיתי בדיקות עם PINGPLOTTER

לבדוק אם הרשת הפנימית שלי תקינה

יש 0.1 LOSS אם אני שולח 100 פינגים בשנייה

זה לא צריך לגרום לניתוקים

נערך על-ידי aviv00
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Welcome to the club

אני חווה תופעות דומות, באיזור המרכז ברמת גן. כיוון שגם הטלפון הקווי של - אין לי טלפון. אחרי 4 פעמים של החלפת הוטבוקס, הצלחתי לקבל מהם הודאה שיש בעיית תשתית והיא בטיפול (3 שבועות כבר "בטיפול").

לפחות כעת כאשר מתקשרים לתמיכה טכנית 6910*, יש מענה אוטומטי שמדווח על תקלה. 

האם אצלך יש מענה דומה בעת פנייה למוקד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של DeXter211

תודה רבה 🙂

ההוט בוקס הוחלף כבר פעמיים וטכנאים היו פה לפחות 5 פעמים.

אתה ממליץ פשוט להזמין לפה על פיעם טכנאי?

ממש לא! הכוונה שלי היא שאם בעת התקשרות לטלפון של התמיכה הטכנית מתקבלת הודעה מוקלטת "שיש בעיות תשתית בסביבתך ואנו מטפלים בה, ואין צורך לדבר עם נציג" - פירושו שלא יעזרו לך ביקור טכנאי או החלפת הוטבוקס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...