אחרי הפסקת חשמל (שקע מחובר למגן מנחשולי מתח) המסך לא נדלק (כאילו אין חשמל). u2312HM . DELL. מה יכולה להיות הבעיה? כיצד לתקן לבד במחיר סביר? האם עדיף לקנות חדש? יש רעיון נוסף? - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אחרי הפסקת חשמל (שקע מחובר למגן מנחשולי מתח) המסך לא נדלק (כאילו אין חשמל). u2312HM . DELL. מה יכולה להיות הבעיה? כיצד לתקן לבד במחיר סביר? האם עדיף לקנות חדש? יש רעיון נוסף?


masah
 Share

Recommended Posts

שלום,

הייתה לי הבוקר הפסקת חשמל וכשהיא עברה גיליתי שהמסך (שמחובר למגן מפני נחשולי מתח) לא דולק. בכלל. בכפתור ההדלקה אשר אמור להאיר באור כתום בזמן שאין אות יש חשכה מוחלטת כאילו הוא מכובה.

המחשב עובד (ואני מקליד כרגע במסך חצי הרוס מ 2001)...

 

מיותר לציין שהמסך בן 5-6 ולכן מזמן ללא אחריות...

מחיפוש ברשת של הבעיה הזו (מסך לא נדלק אחרי הפסקת חשמל) והמילה u2312HM, אנשים ברחבי העולם מדווחים על אותן ההתרחשויות בדיוק (אחד ציין שגם הוא מוגן מנחשולי מתח) וענו למישהו שכנראה צריך להחליף את הPOWER CIRCUIT.

הייתי מנסה להחליף בעצמי אבל בהתחשב בכך שדואר לא עובד ובכלל אני לא נמצא בארה"ב כך שעם משלוח זה יוצא יקר- אני די בדילמה.

האם למסור את המסך (בן5- 6 שנים) לטכנאי ב 200-400 שקל +נסיעה וזמן,  לחכות כשימכרו מסך דומה ביד2 באזור שלי (לא מרכז. עכשיו ביד2 מוכרים מסך זהה במרכז ב 400ש"ח), או שאולי להשקיע כסף ולקנות כבר מסך חדש (סופר מעצבן, כי את המסך הזה קניתי בזמנו בלמעלה מאלפיה וציפיתי לזמן עבודה לפחות של 10-20 שנים, כמו המסך הסיני ב 500 שקל שמקרטע\מהבהב עד היום -בלי שום הגנה(!!!). מסתבר שDELL זה לא שם דבר.

או אולי יש למישהו רעיון נוסף?

אגב, עכשיו , אז לפחות יש סיכוי שהקלקול יצא בטיימינג טוב? (או שהיום הסטנדרטים שונים מלפני חצי עשור)...

 

 

תודה!

 

נ.ב למערכת- מה קורה עם הפרסומות שלכם? ביטלתי באתר הזה את החוסם לפני עשור כי אני לא רוצה שהאתר יסגר אבל רבאק, אין פה שום דבר!!!

תנו לי פרסומות להקליק עליהן ולהרגיש טוב עם עצמי כאילו אני תורם!

 

 

 

 

 

 

 

 

נערך על-ידי masah
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • masah changed the title to אחרי הפסקת חשמל (שקע מחובר למגן מנחשולי מתח) המסך לא נדלק (כאילו אין חשמל). u2312HM . DELL. מה יכולה להיות הבעיה? כיצד לתקן לבד במחיר סביר? האם עדיף לקנות חדש? יש רעיון נוסף?

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...