על מה צריך להסתכל כשבוחרים ספק? - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

על מה צריך להסתכל כשבוחרים ספק?


yellow acid
 Share

Recommended Posts

יכול להיות שבקרוב אצטרך להלחיף את ספק הכוח שלי, אז התחלתי קצת לבדוק בנושא.

מעבר לואט וחברה טובה, יש עוד פרמטרים?

כי למשל אני רואה CoolerMaster MPY-6501-AFAAG ב230 שקל, ולעומתו HCG650 Gold ב400 שקל מחיר כמעט כפול, בזמן ששניהם אמורים לתת 650W, אז למה ההבדל הכ"כ משמעותי?

תודה!

נערך על-ידי yellow acid
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על זה: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1eL0893Ramlwk6E3s3uSvH1_juom7SMG5SCNzP2Uov8w/edit#gid=1529225916

עריכה: אוסיף קצת, בגדול קשה מאד לדעת איזה ספק לבחור בלי להתעמק כי ההבדלים במחיר יכולים לנבוע ממיתוג או באמת מרכיבים ותכנון ובלי בדיקה מעמיקה קשה לדעת.
מה שכן אפשר לבדוק זה את הטופולוגיה במסמך שצירפתי ושם אתה בגדול רוצה DC-DC ואם אתה משקיע הרבה הייתי מצפה שתקבל ספק שיוצר ע"י חברה כמו delta או סיסוניק עם קבלים יפניים, אבל בלי בדיקה מעמיקה של הדגם הספציפי קשה לדעת.
בכל מקרה הצורך בספק יקר תלוי קודם כל במחשב, ממה שאני זוכר מהדיונים שלך המחשב שלך לא צרכן היסטרי של חשמל ולכן לא הייתי מציע לך להשקיע יותר מדי בספק אלא אם אתה מתכנן שידרוג מאד רציני(אזור ה3080 ורייזן 5).

פה יש tier list יותר פשוט, אבל לא תמיד יהיה שם את הדגם שאתה מחפש: https://linustechtips.com/topic/1116640-psucultists-psu-tier-list/

נערך על-ידי Moon-Mage
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש לא מתכוון שידרוג רציני כמו שאתה מתאר, אני הולך להשאר עם ה1650S לפחות 5 שנים, אם אני אשדרג זה יהיה להוסיף כונן , ואולי בשביל שאוכל להביא מעבד שלא יוצר ב2012.

מה שכן אני כנראה צריך לשדרג ספק כי מאד יכול להיות שהבעיה שלי עם ה1650S היא הספק, ואם אני אמצא ספק איכותי ב200-300 שקל שיוכל להתאים יכול להיות שאני פשוט אקנה על עיוור בשביל לנסות לחסוך את הבדיקת מעבדה. אני יודע שזה הימור, אבל מקסימום שידרגתי למשהו יותר חדש אז זה הימור שאני מוכן לקחת. (שוב אם מדובר על מחיר של כמה מאות שקלים).

 

איזה ספק אני צריך לדעתך?

 

עריכה: הצצתי בקישור והסתבכתי ברמות... XD

 

נערך על-ידי yellow acid
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגדול רק את הגודל אבל הסטנדרט לספק כוח ATX לא השתנה בכמה עשורים האחרונים.
אלא אם המחשב שלך ממותג, הם משתמשים בקישקושים שלהם ואת זה באמת צריך לבדוק.

נערך על-ידי Moon-Mage
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אניח שהעומק אצלך הוא 14 במקום 15 וזה בדיוק הסטנדרט:Dimensions of an ATX power supply are 150 mm width, 86 mm height, and typically 140 mm depth, although the depth can vary from brand to brand.

נערך על-ידי Moon-Mage
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Moon-Mage

לדעתי הספק הזול של קולר מאסטר הוא מעל ומעבר עבורך.

באתי להזמין ולמרות שזה הספק שפורסם בזאפ AFAAG שהוא טייר B או A- לפי הרשימה שנתת, החנויות נותנות ספק נחות יותר - ACABW שהוא טייר C.

גם עליו ללכת בראש שקט או להמשיך לחפש?

 

עריכה: סליחה הוא לא טייר A-, אין לו טייר ברשימה אבל עדיין זה מוצר אחר, מה שכתבתי הוא זהב, ומה שנמכר בפועל הוא לבן, לראשון יש מודולרטי, למה שנמכר אין מודולריטי. האינפוט של הראשון מלא ושל מה שנמכר מוגבל ל230. אין לי מושג מה הדברים האלו אומרים אבל זה לא אותו מוצר אז אני שואל שוב.

נערך על-ידי yellow acid
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סביר להניח שזה יעבוד, אבל אם תרצה אולי לשדרג את המחשב בעתיד אולי עדיף לך להוציא טיפה יותר עכשיו ולקחת ספק קצת יותר טוב כדי לחסוך לעצמך כאב ראש אחר כך.
תלוי בעיקר בך, אני אישית הייתי משקיע טיפה וקונה אולי את הG750H של גיגהבייט ב400 ש"ח, הוא מודולארי והוא יוכל להשאר איתך עוד דיי הרבה שנים קדימה.
 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...