כרטיסי המסך RX 6800 XT ו-RX 6800 בביקורת: האם Radeon מביס את GeForce? - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיסי המסך RX 6800 XT ו-RX 6800 בביקורת: האם Radeon מביס את GeForce?


djelectric
 Share

Recommended Posts

הממוצעים שלי ושל סטיב מ-HU יצאו דומים, כמעט זהים בכל המצבים בהם יש נטו רסטריזציה ולא RTRT. בדרך כלל יש קצת שיח מדיה לפני השקה של מוצר כזה לראות שהכל מסתדר, והפעם פחות היה לי אישית עניין בזה. שמח לדעת שהתוצאות הגיוניות אחרי כל העבודה הזאת.

 

יהיה מעניין לראות את הנוף משתנה. מהכיוון שלי בעיקר לשבת על גבעה ולצפות בהמולה...

אני רואה את עצמי משתמש בכרטיסי מסך שכאלה ביומיום בעיקר כי המשחקים שלי לא משתמשים בתכונות היחודיות של NVIDIA. אמנם, במידה והייתי משחק כותרי , אני חושב שכרגע היתרון פשוט הולך לצד הירוק.

 

ל- יש הרבה עבודה לעשות בעורף ולא רק בחזית.

 

ציון לטובה - עברנו מ-"איך לעזאזל הולכת בכלל להתחרות בדבר הזה" ל-"AMD מראה המון פוטנציאל, היא יודעת מה צריך לתקן, הדור הבא יהיה מעניין עוד יותר".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של captaincaveman

הישג מרשים מאוד. אם הקפיצה בדור הבא תהיה שוב באותו סדר גודל זו כבר תהיה אופרה אחרת לגמרי.

אם לא יוסיפו חומרה יעודית בדור הבא ליכולות RT ומקביל לליבות טנזור הם ישקעו שוב למקום בו הם היו בשנים האחרונות.
NV כבר עשו את הקפיצה הדרושה ו"ספגו" את העלות בדמות צריכת חשמל, זה ניכר היטב בסדרה 3000. עדין צריכים לעבור את המשוכה הזו וזה לפני שאינטל תצטרף לחגיגה.

AMD יצטרכו להשקיע הרבה יותר מעכשיו כדי להישאר במרוץ לצמרת. ברגע ש-NV יקבלו גישה לאותה טכנולגיית ייצור 7NM מתקדמת הפער יגדל שוב לטובתם די בוודאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של omertgm

NV כבר עשו את הקפיצה הדרושה ו"ספגו" את העלות בדמות צריכת חשמ

לא ביגלל שעברו לסמסונג ? 😂

ב- כבר מוכנים עם 5nm.

 

אגב משהו מעניין מהסירטון של HW:

SAM.thumb.png.d08083f0f12be9e1c0aeb4ae5503a293.png

משהו מיוחד שקורה במשחק הזה ספציפית עם SAM.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של huber

Moon-Mage - תציץ בסקירה של  Hardware Unboxed ותראה שזה לא לגמרי נכון.

ראיתי את כל הסקירה וזה מאד נכון, ה3080 מנצח כמעט בכל משחק אפשרי ב4K וזה בלי שאיתו כמובן של6800XT אין שום סיכוי וזה אפילו גרוע יותר אם משתמשים בRT שגם שם הRX 6800XT מתרסק.
ה6800XT כרטיס מצוין לחלוטין לFHD ו1440P אם לא רוצים שום פיצ'ר מיוחד כמו הNoise cancelation של נוידיה או RT וDLSS(שאולי יהיה ואולי לא יהיה לAMD בדור הזה), אבל אני אישית הייתי ממליץ על ה3080 ל4K או למשחקים עם וRT.

 

(הכל כמובן תיאורטי לחלוטין כי אי אפשר לקנות אף אחד מהכרטיסים האלו בכל מקרה)

נערך על-ידי Moon-Mage
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני לא ממליץ בכלל לקנות היום בואכה 2021 כרטיס במחיר צמרת עם רק 8 או 10GB זכרון,

אלא אם אתה קונה עם אפס הבנה במחשבים קוד תוכנה והתפתחותם לאורך הזמן.

יש להמתין ל- 3080ti עם בשאיפה 20GB , או לכל הפחות 12GB... אחד מהשניים.

העיקר שלא להתקע מהר מדי עם מעצור לדלת במחיר מופקע.

 

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

ואני לא ממליץ בכלל לקנות היום בואכה 2021 כרטיס במחיר צמרת עם רק 8 או 10GB זכרון,

אלא אם אתה קונה עם אפס הבנה במחשבים קוד תוכנה והתפתחותם לאורך הזמן.

יש להמתין ל- 3080ti עם בשאיפה 20GB , או לכל הפחות 12GB... אחד מהשניים.

העיקר שלא להתקע מהר מדי עם מעצור לדלת במחיר מופקע.

 

מה ההשפעה של הזיכרון על ה-FPS? ז"א עד כמה ה-FPS יפגע כשיגמר הזיכרון?

נראה לי שבלי המספרים האלה האמירות שלך הן לגמרי באוויר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמירות שלי לא רק שאינן באויר, אלא הם מדעי המחשב פר אקסלנס. 

ברגע שנגמר למכונה הזכרון היא יורדת ל- swap page.

בצע סימולציה להתרשמות עצמית, חרוג מכמות הזכרון שיש לך בככרטיס מסך, בנגיד 2GB בתור דוגמא,

נתר את הביצועים ועקוב בעיניים שלך אחרי גמגומים המתרחשים מעת לעת כשכותר טוען טקסטורות

ברקע, כאשר אינן נמצאות לו ב- VRAM. מה שנקרא page swap מול ה הכללי של המחשב ותקבל

תשובה טובה לשאלתך. 

ככל שחורגים מכמות הזכרון הנחוץ הגמגומים ילכו ויחריפו. 

כותרים טריים של היום בואכה 21, הכי חדישים, רוצים לראות סביבות 10GB ואף מעל לערך זה, ככמות זכרון עדכנית

לכרטיס צמרת המריץ בהגדרות גראפיות מקסימליות.  זה ילך ויחריף ככל שעובר הזמן. לא ירחק היום שירצו מעבר

ל- 12GB, בטח כשיש בשוק כרטיסי 16GB כסטנדרט כבר.

 

 

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מסכים עם מי שאומר שray tracing זה מיותר. כל משחק שיוצא עכשיו יוצא עם תמיכה בזה כי הקונסולות מקדמות את זה כאילו זה הדבר הבא. להזכירכם, הקונסולות כולן עובדות על . גם במשחקים כרגע, בשניה שמדליקים ray tracing, הקונסולה רצה בבקושי 30 פריימים. אנחנו הולכים לראות את הפיצ'ר מרסק הביצועים הזה בכל משחק. לAMD לא אכפת, כי בעלי קונסולות אוהבים חוויה "סינמטית" של 30FPS. שחקני שרוצים לנצל את מסך 144hz שלהם, שיהיה להם בהצלחה לשחק Minecraft ב12 פריימים לשניה...
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

האמירות שלי לא רק שאינן באויר, אלא הם מדעי המחשב פר אקסלנס. 

ברגע שנגמר למכונה הזכרון היא יורדת ל- swap page.

בצע סימולציה להתרשמות עצמית, חרוג מכות הזכרון שיש לך בככרטיס מסך, בנגיד 2GB בתור דוגמא,

נתר את הביצועים ועקוב בעיניים שלך אחרי גמגומים המתרחשים מעת לעת כשכותר טוען טקסטורות

ברקע, כאשר אינן נמצאות לו ב- VRAM. מה שנקרא page swap מול ה RAM הכללי של המחשב ותקבל

תשובה טובה לשאלתך. 

ככל שחורגים מכמות הזכרון הנחוץ הגמגומים ילכו ויחריפו. 

כותרים טריים של היום בואכה 21, הכי חדישים, רוצים לראות סביבות 10GB ואף מעל לערך זה, ככומת זכרון עדכני

לכרטיס צמרת המריץ 4k בהגדרות גראפיות מקסימליות.  זה ילך ויחריף ככל שעובר הזמן. לא ירחק היום שירצו מעבר

ל- 12GB, בטח כשיש בשוק כרטיסי 16GB כסטנדרט כבר.

 

 

את התיאוריה אני מכיר לפחות טוב כמוך. צא מתוך נקודת הנחה, שמה שאתה יודע בתחום, גם אני יודע.

אני שואל אם ראית בנצ'ים שמראים את ההשפעה של זה, או שהכל בגדר תיאוריה (שוב, לא אומר שזה לא יתברר כנכון כשיבדקו, אבל כל עוד זה לא נבדק...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתחום הזה ישבנו והתעסקנו רבות בפיתוחים כדי להבין השלכה של חריגה. הבנו, שמוטב לעשות הכל על מנת שלא לחרוג

כי יש עונש מורגש (ומדיד) גם. יש טריקים שבהם אתה מסנכרן שחלוף טקסטרות בין VRAM ל- (כדי להגדיל את

בנק הטקסטורות הזמין מחוץ למגבלות ה- VRAM) להתבצע בנקודות טעינה מתוזמנות מראש בכוונה מתוכננת, כמו מעבר

שלב כניסה יציאה, מקומות שבהם ה- stutter לא מורגש או לא מפריע ממש.

 

הצורך בשמוש בשיטות האלו זה רק למקרה שאתה כמפתח די בכוונה מתכנן את המוצר שלך לעבוד ככה, בפועל לא

משתמשים בזה. עם הזמן הבינו שמוטב לתכנן את נפח הטקסטרות כך שיתאים לגודל VRAM הזמין, הכי פשוט הכי בטוח

ולא דורש עבודת מאמץ מוגזמת או עונש למשתמש.

 

כותר מבית id software שנחשבת להערכתי למפתחת מס' 1 בעולם בתחום ביצועי , בכותר הטרי שלה

doom ethernal מוודאת, שאתה כמשתמש לא חורג מההקצאה. היא לא רוצה שהמשתמש יחווה פגיעה ביצועית. אם

תנסה לשים הגדרה שחורגת הוא יעצור אותך ולא יבצע apply, אלא יתן למשתמש התראה לשנות הגדרות לכאלו שכן

נכנסות במגבלת VRAM של המאיץ. מפתחים טובים עובדים כך ולא נותנים למשתמש את הגמישות לעשות טעויות.

 

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

לא ביגלל שעברו לסמסונג ? 😂

ב-TSMC כבר מוכנים עם 5nm.

 

גם זה, NV כרגע רצה עם 2 משקולות על הגב ש- עדין לא העמיסה:
1- יכולות RT ו- בחומרה ייעודית.

2- תהליך ייצור תת אופטימלי של סמסונג ביחס של 7NM המשויף של . בכלל לא מדבר על 5NM. 
אני מעריך שתוך חצי שנה NV יתחילו לדבר על "ריפרש" של אמפרה על 7NM משופר AKA גרסאות .

 

מצד שני, NV בעלת הגישה הבלעדית לזיכרון DDR6X וזה נותן להם רוח גבית שאין ל- (וכנראה גם לא יהיה..).

 

אגב, בחזית התוכנה\דרייבר נראה שגם הפעם מתמודדים עם בעיות לא נעימות (נפילות תדר חמורות ב- CONTROL). הצטברות בעיות כאלו לגמרי יכול להטות את הכף (המאוזנת) אם הם לא יטפלו בזה בחודש הקרוב, ועדיף מהר יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Moon-Mage

ממה שאני ראיתי הכרטיסים החדשים של AMD ממש לא מתאימים ל4K ונותנים ביצועים גרועים יותר בכמעט כל המשחקים.
אם באמת היה אפשר להשיג RX 6800XT ב650$ אולי זה באמת היה רלוונטי, אבל בעולם בו אי אפשר להשיג אף אחד מהכרטיסים ולMSRP אין משמעות אני לא רואה למה שמישהו יקנה AMD אם הוא יכול לקנות נוידיה ולקבל ביצועים דומים ברוב הכותרים וביצועים משמעותית יותר טובים עם RT וDLSS.

מסכים. מה שיקבע את הצלחת מוצר זה או אחר זה הזמינות לצרכן הקצה.
החברה שתצליח להעמיד מלאי ולשים כרטיס על כל מדף בכל חנות היא זו שתבסס את הצלחתה בסיבוב הזה.
מצב זה נובע לאור האיזון היחסי בין המוצרים מ-2 החברות בקצה העליון, דבר שלא נראה כבר שנים רבות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...