שליטה מהעולם לבקר השקייה בBT - אינטרנט של הדברים - IoT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שליטה מהעולם לבקר השקייה בBT


elitzur e
 Share

Recommended Posts

שלום, אני מנסה להבין האם ניתן לפתור את המצב הזה:

יש לי מערכת השקיה שאפשר להתחבר עליה בBT בעזרת האפליקציה שלה. אבל זה אומר שאם אני נניח לא בבית אני לא יכול לעשות כלום.

האם ניתן להתקין בבית איזה שהוא בקר או חיבור חכם שמצד אחד עובד בWIFI של הבית ומספק לי גם ממשק לדבר איתו מהעולם ובמקביל לאחר "הגעה" לאותו רכיב WIFI בתוך הרשת, להתחבר בBT (שכבר נמצא בטווח כי זה כבר בבית) כדי "לדבר" עם מערכת ההשקיה?

 

מקווה שהייתי ברור. תודה לכל עצה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

אם אתה מדבר על מערכת השקייה "רצינית" (ולא משהו קטן ל-3.5 עציצים בחלון) ואתה לא רוצה להתחיל להרכיב בעצמך מערכת ולהסתבך, אני יכול להמליץ מנסיוני על בקר השקייה אמריקאי של Hunter \ Hydrawise. אתר: https://www.hydrawise.com/.

זה בקר וויפי (לא BT) שמתחבר לאינטרנט ואתה יכול לשלוט בו דרך אפליקצית האנדרואיד \ שלו מכל מקום. הוא לא זול, אבל הגרסה הבסיסית שלו תומכת בעד 6 איזורי השקייה (ברזים חשמליים) שאחד מהם יכול להיות מוגדר כמאסטר (כלומר כברז ראשי שסוגר את ההשקייה לכולם). הוא יודע להתאים אוטומטית את ההשקייה למזג האוויר באיזורך, כלומר אם יורד גשם, או הטמפרטורות נמוכות, או שירדה כמות מסויימת של משקעים בימים האחרונים וכד' הוא יודע להפחית אוטומטית את ההשקיה באופן פרופורציונאלי או לכבות אותה לגמרי. יש לו גם עד שני חיבורי סנסורים חיצוניים - אתה יכול לדוגמה לרכוש מד מיים שמתחבר לבקר, ואז הבקר יודע להגיד כמה ליטרים כל איזור צרך בכל תקופת זמן ואפילו לעצור את הבקר אם יש פיצוץ בצינור והצריכה משתוללת. אני קניתי את הבקר ברשת "הגרעין", אבל אולי מוכרים במקומות נוספים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...