מחשב נייד מארה"ב - סוללה וכבל - עמוד 5 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
adplus-dvertising
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

מחשב נייד מארה"ב - סוללה וכבל


Recommended Posts

שוב, יש יותר מידי משתנים,

כמו קיבולת, איכות התאים וכו' וכו'.

סוללה מאבדת מהמטען שלה גם כשהיא לא בשימוש.

כמה ? תלוי .....   :)

נערך על-ידי A-10
קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
  • תגובות 77
  • נפתח בתאריך
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תגובות פופולריות

שבוע טוב !   תראה הם גם פתרו ( עד שיוכח אחרת ) את הבעיה בנייד  במהירות האפשרית ( כפי שביקשת ) גם דאגו לשלוח לך נייד חלופי ( נכון, לא ביקשת, אבל עדיין ...)  וגם זמינים ועונים לך כמע

תמונות מצורפות

עדכון: הבעיה לא נפתרה לאחר החלפת .

הטענתי ל 100%, ביצעתי כיבוי מלא, המתנתי שבוע, הדלקתי, הסוללה ירדה ל 57%.

לצורך השוואה, הלפטופ הזהה השני, ירד בתוך שבוע מ 100% ל 89%.

שולח שוב ל HP 🤦‍♀️

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תודה על העדכון.

כפי שכבר כתב כאן, אל תצפה ליותר מידי.

נו, אם כבר שלחת, אז שלחת, אבל אל תשלח שוב.

כי יכולים להיגרם יותר נזקים מתועלת.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של A-10

תודה על העדכון.

כפי שכבר כתב כאן, אל תצפה ליותר מידי.

נו, אם כבר שלחת, אז שלחת, אבל אל תשלח שוב.

כי יכולים להיגרם יותר נזקים מתועלת.

 

איזה נזקים?

אחרי שהחליפו , אולי יטרחו לבדוק יותר לעומק, לא?

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תראה, דפדף אחורה בדיון ותראה - 

זה לא מגיע למפעל , זה מגיע לאיזה קבלן משנה,

שאף אחד לא יודע מה טיב ההכשרה והעבודה שהם עושים.

לכן, יכולים להיות דברים לטובה ( שבינתיים לא קרו ), או נזקים

כתוצאה מעבודה לא מספיק מקצועית.

 

אהה, ותודה על העדכון.

נערך על-ידי A-10
קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
  • 2 שבועות מאוחר יותר...

שלחתי את הלפטופ בפעם השנייה, תיארתי שוב את הבעיה ואת ההשוואה ללפטופ הזהה השני,
ביקשתי שבמסגרת הבדיקה הם ישאירו את הלפטופ כבוי ל 5-7 ימים ויבדקו לאחר מכן, כדי שלא ישלחו לי אותו שוב אחרי יומיים.


לאחר שהמחשב התקבל ב (אגב, הם מתעקשים שזו מעבדה של ולא של שום ספק צד שלישי/חיצוני), 
קיבלתי הודעה שתאריך ההחזרה השתנה וההערכה העדכנית היא לעוד חודש.

יצרתי עמם קשר, שאלתי אם אפשר להקדים קצת, הם אמרו שהם ינסו.
למחרת קיבלתי הודעה ששולחים אלי מחשב חלופי,
יצרתי שוב קשר, הסברתי שלא ביקשתי ואני לא מעוניין במחשב חלופי ושיבטלו זאת לפני שהוא יעבור למשלוח,
הם אמרו שהם מצטערים וזה יבוטל.

 

לאחר כחצי שעה קיבלתי הודעה שהמחשב שלי (לא החלופי), תוקן והוא נשלח אלי.
שוב יצרתי קשר, שאלתי איך הוא תוקן ונבדק כזה מהר,
הם אמרו שהוא תוקן והפעם הוחלף גם וגם (לא ברור אם שוב הוחלפה סוללה).
נקווה שאכן הוחלף גם לוח האם וזה יפתור את הבעיה, אבדוק ואעדכן.

 

אגב, כמובן שכעת נמצאים בדרך אלי שני משלוחים שצריכים להגיע באותו היום,
גם הלפטופ המתוקן שלי וגם לפטופ חלופי (שלא ביקשתי, שלא הצליחו לבטל ושאני צריך להתעסק עם שליחתו חזרה).

 

חובבנים🤦‍♀️.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני הייתי מצפה לאבחון אמיתי של התקלה, במקום להחליף חלקים ולקוות שהם הנכונים. 

וזה עוד בלי להתייחס לכל ההתנהלות מסביב. 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

שבוע טוב !

 

תראה

הם גם פתרו ( עד שיוכח אחרת ) את הבעיה בנייד  במהירות האפשרית ( כפי שביקשת )

גם דאגו לשלוח לך חלופי ( נכון, לא ביקשת, אבל עדיין ...)  וגם זמינים ועונים לך כמעט און ליין.

אז אולי הם לא 100 אחוז, אבל ...

אל תהיה ישראלי טיפוסי !

תרגיע !

בארץ, אתה יכול לחלום על טיפול כזה ( לא יודע אם מ - ) אבל בטח מחברות אחרות.

אז קצת פרופורציות.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
  • 2 שבועות מאוחר יותר...

עדכון

הלפטופ חזר מתיקון שני (תחת אחריות)  ממעבדה של בארה"ב (אני מתגורר כרגע בארה"ב),

הוחלפה סוללה + הוחלף + מערכת ההפעלה הותקנה מחדש.

 

הטענתי את שני הלפטופים עד ל 100%, ביצעתי כיבוי מלא, המתנתי שבוע והדלקתי את שניהם.

הלפטופ הראשון (לא זה שתוקן) ירד מ 100% ל 91%.

הלפטופ השניה (זה שחזר מתיקון) ירק מ 100% ל 63%.

 

אין שום שינוי מהמצב לפני התיקון השני, שכלל גם החלפת .

 

1. אם אשלח שוב ל , יש חלק נוסף רלוונטי שיש הגיון להחליפו?

 

2. האם קצב הפריקה הזה מוגזם?

אולי ההשוואה שלי בעייתית, כי אולי הלפטופ השני מציג נתונים לא נכונים?

כלומר, אני מנסה להבין האם קצב הפריקה בעייתי, גם בלי קשר להשוואה ללפטופ השני.

 

3. מה כדאי לעשות? יש טעם לשלוח ל שוב?

 

4. באופן כללי, אם מכבים לפטופ חדש, ומשאירים אותו כבוי למשך חודשיים,

מה הסיכון שלאחר מכן הוא לא ידלק ואהיה חייב להחליף (היא פנימית)?

 

תודה רבה.

 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Ben Gordon

4. באופן כללי, אם מכבים לפטופ חדש, ומשאירים אותו כבוי למשך חודשיים,

מה הסיכון שלאחר מכן הוא לא ידלק ואהיה חייב להחליף סוללה (היא פנימית)?

 

 

ציטוט של Ben Gordon

(אני מתגורר כרגע בארה"ב)

תראה

לנו כרגע יש צרות טיפה יותר גדולות  :)

 

לשאלה שבציטוט כאן -

לא, לא יהיה צורך להחליף .

פשוט תטעין אותו ובזה נגמר הסיפור.

 

לא רואה טעם לשלוח שוב לתיקון, ראה את מה שכתבתי אי שם באמצע הדיון.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של A-10

 

תראה

לנו כרגע יש צרות טיפה יותר גדולות  :)

 

לשאלה שבציטוט כאן -

לא, לא יהיה צורך להחליף סוללה.

פשוט תטעין אותו ובזה נגמר הסיפור.

 

לא רואה טעם לשלוח שוב לתיקון, ראה את מה שכתבתי אי שם באמצע הדיון.

 

אכן צרות גדולות יותר, אני עוקב מקרוב.

 

ולו בשם הסקרנות, טכנית, מה בגלל יכולה להיות הסיבה לבעיה?

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר