A-10 פורסם 2021 באפריל 13 Share פורסם 2021 באפריל 13 (נערך) שוב, יש יותר מידי משתנים, כמו קיבולת, איכות התאים וכו' וכו'. סוללה מאבדת מהמטען שלה גם כשהיא לא בשימוש. כמה ? תלוי ..... נערך 2021 באפריל 13 על-ידי A-10 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ben Gordon פורסם 2021 באפריל 21 מחבר Share פורסם 2021 באפריל 21 עדכון: הבעיה לא נפתרה לאחר החלפת סוללה. הטענתי ל 100%, ביצעתי כיבוי מלא, המתנתי שבוע, הדלקתי, הסוללה ירדה ל 57%. לצורך השוואה, הלפטופ הזהה השני, ירד בתוך שבוע מ 100% ל 89%. שולח שוב ל HP ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-10 פורסם 2021 באפריל 21 Share פורסם 2021 באפריל 21 תודה על העדכון. כפי שכבר כתב כאן, אל תצפה ליותר מידי. נו, אם כבר שלחת, אז שלחת, אבל אל תשלח שוב. כי יכולים להיגרם יותר נזקים מתועלת. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ben Gordon פורסם 2021 באפריל 21 מחבר Share פורסם 2021 באפריל 21 ציטוט של A-10 תודה על העדכון. כפי שכבר כתב כאן, אל תצפה ליותר מידי. נו, אם כבר שלחת, אז שלחת, אבל אל תשלח שוב. כי יכולים להיגרם יותר נזקים מתועלת. איזה נזקים? אחרי שהחליפו סוללה, אולי יטרחו לבדוק יותר לעומק, לא? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-10 פורסם 2021 באפריל 21 Share פורסם 2021 באפריל 21 (נערך) תראה, דפדף אחורה בדיון ותראה - זה לא מגיע למפעל HP, זה מגיע לאיזה קבלן משנה, שאף אחד לא יודע מה טיב ההכשרה והעבודה שהם עושים. לכן, יכולים להיות דברים לטובה ( שבינתיים לא קרו ), או נזקים כתוצאה מעבודה לא מספיק מקצועית. אהה, ותודה על העדכון. נערך 2021 באפריל 21 על-ידי A-10 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ben Gordon פורסם 2021 באפריל 21 מחבר Share פורסם 2021 באפריל 21 תודה, נשלח שוב ונקווה לטוב אעדכן. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ben Gordon פורסם 2021 באפריל 30 מחבר Share פורסם 2021 באפריל 30 שלחתי את הלפטופ בפעם השנייה, תיארתי שוב את הבעיה ואת ההשוואה ללפטופ הזהה השני, ביקשתי שבמסגרת הבדיקה הם ישאירו את הלפטופ כבוי ל 5-7 ימים ויבדקו לאחר מכן, כדי שלא ישלחו לי אותו שוב אחרי יומיים. לאחר שהמחשב התקבל ב HP (אגב, הם מתעקשים שזו מעבדה של HP ולא של שום ספק צד שלישי/חיצוני), קיבלתי הודעה שתאריך ההחזרה השתנה וההערכה העדכנית היא לעוד חודש. יצרתי עמם קשר, שאלתי אם אפשר להקדים קצת, הם אמרו שהם ינסו. למחרת קיבלתי הודעה ששולחים אלי מחשב חלופי, יצרתי שוב קשר, הסברתי שלא ביקשתי ואני לא מעוניין במחשב חלופי ושיבטלו זאת לפני שהוא יעבור למשלוח, הם אמרו שהם מצטערים וזה יבוטל. לאחר כחצי שעה קיבלתי הודעה שהמחשב שלי (לא החלופי), תוקן והוא נשלח אלי. שוב יצרתי קשר, שאלתי איך הוא תוקן ונבדק כזה מהר, הם אמרו שהוא תוקן והפעם הוחלף גם לוח אם וגם סוללה (לא ברור אם שוב הוחלפה סוללה). נקווה שאכן הוחלף גם לוח האם וזה יפתור את הבעיה, אבדוק ואעדכן. אגב, כמובן שכעת נמצאים בדרך אלי שני משלוחים שצריכים להגיע באותו היום, גם הלפטופ המתוקן שלי וגם לפטופ חלופי (שלא ביקשתי, שלא הצליחו לבטל ושאני צריך להתעסק עם שליחתו חזרה). חובבנים. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoavke פורסם 2021 במאי 1 Share פורסם 2021 במאי 1 זה מה שמצופה מהם לעשות . מבחינתם אם בעיית סוללה לא נפתרה על ידי החלפת סוללה עוברים להחלפת לוח. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ben Gordon פורסם 2021 במאי 1 מחבר Share פורסם 2021 במאי 1 אני הייתי מצפה לאבחון אמיתי של התקלה, במקום להחליף חלקים ולקוות שהם הנכונים. וזה עוד בלי להתייחס לכל ההתנהלות מסביב. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-10 פורסם 2021 במאי 1 Share פורסם 2021 במאי 1 שבוע טוב ! תראה הם גם פתרו ( עד שיוכח אחרת ) את הבעיה בנייד במהירות האפשרית ( כפי שביקשת ) גם דאגו לשלוח לך נייד חלופי ( נכון, לא ביקשת, אבל עדיין ...) וגם זמינים ועונים לך כמעט און ליין. אז אולי הם לא 100 אחוז, אבל ... אל תהיה ישראלי טיפוסי ! תרגיע ! בארץ, אתה יכול לחלום על טיפול כזה ( לא יודע אם מ - HP ) אבל בטח מחברות אחרות. אז קצת פרופורציות. 1 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jabberwock פורסם 2021 במאי 2 Share פורסם 2021 במאי 2 מה הכוונה מחשב חלופי? כלומר זמני עד שיתוקן התקול ? אם החליפו את הלוח זה טוב. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ben Gordon פורסם 2021 במאי 2 מחבר Share פורסם 2021 במאי 2 ציטוט של Jabberwock מה הכוונה מחשב חלופי? כלומר זמני עד שיתוקן התקול ? אם החליפו את הלוח זה טוב. כן ונכון. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ben Gordon פורסם 2021 במאי 11 מחבר Share פורסם 2021 במאי 11 עדכון הלפטופ חזר מתיקון שני (תחת אחריות) ממעבדה של HP בארה"ב (אני מתגורר כרגע בארה"ב), הוחלפה סוללה + הוחלף לוח אם + מערכת ההפעלה הותקנה מחדש. הטענתי את שני הלפטופים עד ל 100%, ביצעתי כיבוי מלא, המתנתי שבוע והדלקתי את שניהם. הלפטופ הראשון (לא זה שתוקן) ירד מ 100% ל 91%. הלפטופ השניה (זה שחזר מתיקון) ירק מ 100% ל 63%. אין שום שינוי מהמצב לפני התיקון השני, שכלל גם החלפת לוח אם. 1. אם אשלח שוב ל HP, יש חלק נוסף רלוונטי שיש הגיון להחליפו? 2. האם קצב הפריקה הזה מוגזם? אולי ההשוואה שלי בעייתית, כי אולי הלפטופ השני מציג נתונים לא נכונים? כלומר, אני מנסה להבין האם קצב הפריקה בעייתי, גם בלי קשר להשוואה ללפטופ השני. 3. מה כדאי לעשות? יש טעם לשלוח ל HP שוב? 4. באופן כללי, אם מכבים לפטופ חדש, ומשאירים אותו כבוי למשך חודשיים, מה הסיכון שלאחר מכן הוא לא ידלק ואהיה חייב להחליף סוללה (היא פנימית)? תודה רבה. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-10 פורסם 2021 במאי 11 Share פורסם 2021 במאי 11 ציטוט של Ben Gordon 4. באופן כללי, אם מכבים לפטופ חדש, ומשאירים אותו כבוי למשך חודשיים, מה הסיכון שלאחר מכן הוא לא ידלק ואהיה חייב להחליף סוללה (היא פנימית)? ציטוט של Ben Gordon (אני מתגורר כרגע בארה"ב) תראה לנו כרגע יש צרות טיפה יותר גדולות לשאלה שבציטוט כאן - לא, לא יהיה צורך להחליף סוללה. פשוט תטעין אותו ובזה נגמר הסיפור. לא רואה טעם לשלוח שוב לתיקון, ראה את מה שכתבתי אי שם באמצע הדיון. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ben Gordon פורסם 2021 במאי 11 מחבר Share פורסם 2021 במאי 11 ציטוט של A-10 תראה לנו כרגע יש צרות טיפה יותר גדולות לשאלה שבציטוט כאן - לא, לא יהיה צורך להחליף סוללה. פשוט תטעין אותו ובזה נגמר הסיפור. לא רואה טעם לשלוח שוב לתיקון, ראה את מה שכתבתי אי שם באמצע הדיון. אכן צרות גדולות יותר, אני עוקב מקרוב. ולו בשם הסקרנות, טכנית, מה בגלל יכולה להיות הסיבה לבעיה? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.