מחשב נייד מארה"ב - סוללה וכבל + (סוג של) פתרון - עמוד 2 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נייד מארה"ב - סוללה וכבל + (סוג של) פתרון


Ben Gordon
 Share

Recommended Posts

ציטוט של QttP

יכול להיות שהפריקה המואצת של הסוללה כשהמחשב כבוי תלויה בהגדרות של רכיבים אחרים במחשב ולא בסוללה עצמה. למשל - אם רכיב מסוים נשאר במצב שצורך חשמל מסוים בשביל לתמוך בWAKE וכדומה.

 

מעניין, מה לבדוק וכיצד לעשות זאת, כדי לנטרל זאת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של yoavke

תבדוק כמה % הוא מאבד ב 24 שעות .

תטעין ל 100%  תמתין קצת , תכבה כאשר טעון . 

תדליק אחרי 24 שעות  ללא ספק כח .

 

בדקתי זאת, כלום.

הטענתי ל 100%, כיביתי, המתנתי 24 שעות, הדלקתי, נשאר על 100%.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

אם הסוללה התרוקנה לגמרי, משמע שהמחשב לא באמת התכבה!

יכול להיות בעיה בדרייברים.

 

המחשב היה כבוי לחלוטין, בוודאות.

רכשתי 2 לפטופים זהים, ומלכתחילה שמתי לב שאחד נפרק הרבה יותר מהר מהשני (כאשר הם מאוחסנים כבויים למספר שבועות ללא שימוש).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Ben Gordon

מלכתחילה שמתי לב שאחד נפרק הרבה יותר מהר מהשני

אוקיי יש דרך לבדוק את מצב הסוללה. למשל בתוכנה AIDA64 ניתן לראות קיבולת אמיתית. הייתי מנסה לבדוק האם יש ליצרן תוכנה דומה שבודקת.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

אוקיי יש דרך לבדוק את מצב הסוללה. למשל בתוכנה AIDA64 ניתן לראות קיבולת אמיתית. הייתי מנסה לבדוק האם יש ליצרן תוכנה דומה שבודקת.

 

 

נציג התמיכה של HP הריץ (בעזרתי) כלי דיאגנוסטיקה דרך ה של הלפטופ,

בכלי הדיאגנוסטיקה אפשר לבדוק רכיבים שונים, הרצנו בדיקה על הסוללה והתוצאה היתה שהסוללה תקינה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה פעמים הטענת את הסוללה? אני משער שאם אין מספיק מחזורי טעינה אי־אפשר לדעת את מצב הסוללה.

לכן רוקן את הסוללה לגמרי עד 0% והטען מיד ל-100%. אחרי זה בדוק שוב בתוכנה.

אם לא עוזר, שלח להם לבדיקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

כמה פעמים הטענת את הסוללה? אני משער שאם אין מספיק מחזורי טעינה אי־אפשר לדעת את מצב הסוללה.

לכן רוקן את הסוללה לגמרי עד 0% והטען מיד ל-100%. אחרי זה בדוק שוב בתוכנה.

אם לא עוזר, שלח להם לבדיקה.

 

לפני שבדקתי את התקלה הטענתי רק פעם או פעמיים,

אבל בהתאם להמלצה של טכנאי , ביצעתי הטענה ל 100%, פריקה ל 0% (עד שהלפטופ כבה לבד), הטענה ל 100%, פריקה שוב ל 0% והטענה ל 100%.

אני אעקוב אחרי הלפטופ בימים הקרובים ואראה האם הסוללה נפרקת עם הזמן ובאיזה קצב,

אבל גם אם יש תקלה, זה לא קורה בבת אחת, בטח לוקח לפחות שבוע/שבועיים עד שהסוללה תרד לרמה שזה יראה מוזר,

אבל לא יחזיקו את הלפטופ אצלם שבועיים, אלא יחזירו לי אותו לאחר יומיים ויגידו שהכל תקין.

 

יש בכלל טעם לשלוח אותו ל HP?

יש משהו שאני יכול לעשות בעצמי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משעמם לכם ?

מחפשים בעיות בכח ?

לא כל כך הבנתי מה בדיוק הבעיה.

אם יש חשד לתקלה בנייד, במקום לעשות לו טירונות הטענוה / פריקה

תשתמש בו בצורה רגילה ותראה מה קורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של A-10

משעמם לכם ?

מחפשים בעיות בכח ?

לא כל כך הבנתי מה בדיוק הבעיה.

אם יש חשד לתקלה בנייד, במקום לעשות לו טירונות הטענוה / פריקה

תשתמש בו בצורה רגילה ותראה מה קורה.

 

בשימוש רגיל לא תהיה בעיה.

כנראה שכן יש בעיה כאשר המכשיר נשאר סגור לתקופה ארוכה (לעומת הלפטופ התאום שלו, שאצלו זה לא קורה),

ואם זו אכן בעיה, אני מעדיף לטפל בה כעת, כאשר הלפטופ במסגרת האחריות.

השאלה היא כיצד נכון להמשיך מכאן, לאור מה שכתבתי בהודעתי הקודמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

די ענית לעצמך.

ספק רב אם תתגלה בעיה שתצריך החלפה.

מנגד, קח בחשבון ששום מעבדה, גם של החברה עצמה

לא משתווה למפעל יצור.

אני אומר, שלפעמים, הנייד חוזר יותר גרוע ממה שנשלח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של A-10

די ענית לעצמך.

ספק רב אם תתגלה בעיה שתצריך החלפה.

מנגד, קח בחשבון ששום מעבדה, גם של החברה עצמה

לא משתווה למפעל יצור.

אני אומר, שלפעמים, הנייד חוזר יותר גרוע ממה שנשלח.

 

אז העובדה שקיבלתי 2 לפטופים זהים, אחד מהם נפרק בקצב רגיל והשני הרבה יותר מהר (כאשר הם לא בשימוש),

זה לא קריטי? להתעלם ולא לנצל את האחריות כדי לקבל לפטופ ללא תקלות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בכלל לא בטוח שיש תקלה ( לפחות ממה שהבנתי ).

אם הסוללה נגמרת נניח לאחר  ימים ללא שימוש בנייד החשוד כתקול

בעוד שבנייד השני יורד רק 5 אחוז מהקיבולת, אז ברור שיש לך קייס

לפנות ל - .

אם זה לא המצב בכללותו, אלה לאחר חודש חלה פריקה של הסוללה...

זה נראה לי יותר בעייתי כמקרה שייפתר ע"י החברה\ אבל זה כבר לשיקולך.

נערך על-ידי A-10
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של A-10

אני בכלל לא בטוח שיש תקלה ( לפחות ממה שהבנתי ).

אם הסוללה נגמרת נניח לאחר  ימים ללא שימוש בנייד החשוד כתקול

בעוד שבנייד השני יורד רק 5 אחוז מהקיבולת, אז ברור שיש לך קייס

לפנות ל - HP.

אם זה לא המצב בכללותו, אלה לאחר חודש חלה פריקה של הסוללה...

זה נראה לי יותר בעייתי כמקרה שייפתר ע"י החברה\ אבל זה כבר לשיקולך.

 

2 לפטופים חדשים וזהים לחלוטין שנרכשו באותו הזמן עם אותו תאריך ייצור (בערך).

שני הלפטופים טעונים ב 100%, כיביתי לחלוטין את שני הלפטופים, הדלקתי לאחר כחודש,

לפטופ אחד ירד ל 75% והשני ל 0%.

אני לא יודע אם פריקה ל 0% לקחה שבוע או חודש, אנסה לבדוק.

מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • Ben Gordon changed the title to מחשב נייד מארה"ב - סוללה וכבל + (סוג של) פתרון

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...