קניתי שנה שעברה את אחד הSSD שלהם, הכי יקר באותו זמן למעשה, GAMMIX XPG S50 PRO. 1 TERABYTE. קניתי דרך אמאזון, הכון הגיע תקול והמוכר אמר לי ליצור קשר עם שירות לקוחות ADATA באיזור שלנו. שזה טיוואן.   שלחתי להם את הכונן, מאז עברו 7 חודשים, פעם בחודש הם "מעדכנים אותי" שלא ישלחו לי את הכונן גם הפעם, כי שירות הEMS שהם עובדים איתו לא שולח כרגע לישראל, טענה הוגנת, אולי, אבל עברו 7 חודשים מאז שהכונן אצלהם, ואין אופק לראות אותו מגיע אליי חזרה כל עוד יש שם סגר קורונה כלשהוא, הם מסרבים לחלוטין לשלו