איך זה הגיוני? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך זה הגיוני?


jackhammer
 Share

Recommended Posts

היי חברים.

מישהו יכול לתת הסבר הגיוני למה שהולך פה עם הדור הנוכחי של כרטיסי המסך?
נווידיה יצאו עם דור חדש שמציע קפיצת ביצועים אסטרונומית לעומה הדור הקודם. כולם כבר הרעיפו עליהם שבחים ורצו לקנות את הכרטיסים ואפילו לא נתנו צ'אנס לAMD להראות מה יש להם בשרוול.
ואז הכריזה על הכרטיסים שלה, וגם היא מציעה קפיצת ביצועים אסטרונומית לעומה הדור הקודם!

איך זה יכול להיות?
הרי זה לא הגיוני להניח שAMD ראו את הקפיצה הגדולה של נווידיה ואמרו טוב חייבים להפציץ הפעם...
לוקח הרבה זמן לפתח דברים כאלו, מה שאומר שזה היה להם בתכנון הרבה זמן זמן.

אז השאלה שלי היא, איך יכול להיות ששתי החברות מציגות ביחד קפיצות כל כך גדולות? יכול להיות שזה נובע מגורם שמשותף ל2 החברות? (אולי זכרונות? סתם ניחוש...)
בנוסף, אם הן באמת מסוגלות לשפר את הביצועים של הכרטיסים שלהן בצורה כל כך משמעותית, למה לא רואים את זה יותר? הן שומרות את ה"אסים" האלו קרוב לחזה? אם כן אז שוב חוזרת השאלה, איך זה ש2 החברות שלפו את האסים שלהן ביחד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתעלם מהעובדה שדור 20x0 לא הביא כמעט שום שיפור ביצועים ביחס ל10x0 ולכן השיפור נראה כל כך דרמטי בין ה20 ל30 אם תסתכל על השיפור בביצועים לאורך זמן תראה שמדור 9 לדור 30 השיפור בביצועים פחות או יותר ליניארי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AMD הציגה שיפור מאד משמעותי בין GCN לRDNA, הם פשוט היו כל כך הרבה מאחורה שזה הספיק רק כדי בקושי לתפוס את המיד ריינג' של נוידיה בדור ה20, עכשיו עם המשך הפיתוח הם פשוט הגיעו בערך לאותה רמה(אם מתעלמים מRT וDLSS).
לא רק שזה לא מוזר, אלא ברור שנוידיה כיוונה בדיוק לזה, הם חשבו שה3800XT יהיה הכרטיס הכי חזק של וציפו לשמור על כתר הביצועים וזהו, הם לא מנסים לתת את המקסימום האפשרי אלא לתת מספיק כדי שאנשים יקנו.
בדיוק מהסיבה הזאת הם יכלו לתת דור סופר פושר כמו דור ה20 שהיה מלא בטכנולוגיות בושר שהם רצו להתנסות בהם שAMD היתה מאחורה.

העתיד הקרוב בעולם העיבוד הגרפי יהיה מאד מעניין שנוידיה אולי תצטרך סוף סוף לשנס מותניים ולתת את המקסימום(ובדרך גם לשלם לTSMC את מה שהם דורשים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קורה ביחד ביגלל .

היא הייתה ה-Underdog יותר מדי זמן והחברות אינטל ונבידיה חיו על זרי הדפנה אלא שהתברר שהיא הולכת להפציץ אז התחילו להתעורר מהשינה על ידי מצלתיים. אלא שכרגע אינטל בבעיה עדיין אין לה פיתרון למעבדים החדשים של ביגלל שהם תקועים על 14nm.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

קורה ביחד ביגלל AMD.

היא הייתה ה-Underdog יותר מדי זמן והחברות אינטל ונבידיה חיו על זרי הדפנה אלא שהתברר שהיא הולכת להפציץ אז התחילו להתעורר מהשינה על ידי מצלתיים. אלא שכרגע אינטל בבעיה עדיין אין לה פיתרון למעבדים החדשים של AMD ביגלל שהם תקועים על 14nm.

 

הסיפור עם אפילו עוד יותר מוזר (מהצג של אינטל) כי זה כבר קרה להם בעבר לפני כ15 שנה שהם קיבלו בראש מסדרת האת'לון והFX המקורי (אח FX55, נוסטלגיה....). אז היית מצפה שהם ילמדו את הלקח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...