לא ממליץ על 012 מובייל - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא ממליץ על 012 מובייל


gutenberg
 Share

Recommended Posts

הייתי לקוח של 012 מובייל במשך 7 שנים. כל שנה הם מעדכנים חבילות וכרגיל עוברים לחבילה החדשה לפי שהמחיר של החבילה הקודם יעלה.

הייתי לקוח במשך 7 שנים, ותמיד הייתי בחבילה עם שיחות לחו"ל במחיר שנע בין 30-45 ש"ח לחודש, ואני מתקשר מספר דקות לחו"ל בחודש.

בתור לקוח קבוע במשך כל כך הרבה זמן לא בדקתי את האותיות הקטנות של החבילה החדשה והאמת, שבמשך כמה חודשים לא בדקתי גם את החשבוניות.

אבל פתאום אני פותח את האתר ומסתכל על החשבוניות האחרונות, ומגלה שבמשך 6 חודשים שילמתי מעל 200 ש"ח כמה פעמים, מסתבר שבחבילה החדשה לא היו שיחות לחו"ל.

התקשרתי לשירות הלקוחות והתשובה: "מצטערים, מבחינה משפטית זו בעיה שלך ואין מה לעשות עם זה". כמובן שבאותו יום עברתי חברה והעברתי עוד 4 מבני המשפחה לחברה אחרת, וישר התחילו להגיע שיחות משירות הלקוחות של 012 לבני המשפחה

 

אז רק רציתי שתהיו מוכנים לשירות ישראלי עלוב אפילו מחברה בסדר גודל כזה. 

 

ברור שהטעות עליי, אבל כשרואים את ההיסטוריה של הלקוח עם החברה, אני מאמין שאפשר להגיע להסדר אחר מאשר "מצטערים, מבחינה משפטית זו בעיה שלך ואין מה לעשות עם זה".

דוגמא לשירות לקוחות טוב: אני מפתח ומשתמש ב- (שירות הענן של אמאזון), ופעם אחת שכחתי למחוק כמה מחשבים וירטואלים שיצרתי (EC2), מסדי נתונים (RDS), ובנוסף לא מחקתי דומיינים שהיו לי, ועל כל אלה יש תשלום חודשי קבוע.

התחברתי לאחר כמה חודשים וראיתי חיוב של כמה מאות דולרים (כן, זה יקר). פתחתי CASE באתר של , הסברתי להם על הטעות בתום לב, ויום אחרי, ביטלו את כל החיובים...

 

אז זהו מקווה שהמקרה שלי ידוע ליותר אנשים ושיעשו עם המידע הזה שימוש נכון

 

 

 

נערך על-ידי gutenberg
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של multicore

אני לא מבין פה משהו.

נרשמת עם משתמש חדש (אני רואה דברים מאחורי הקלעים) רק כדי לפרסם את הדיון הזה? למה?

מה הקשר בין AWS לאיזה לחברת שירותים סלולריים?

איזה דברים אתה רואה מאחורי הקלעים? למה אתה כל כך מסתורי? ספר לכולנו. יש לי עוד הרבה משתמשים פה דרך אגב שאתה כנראה לא מכיר מאחורי הקלעים, אז לא עקבת מספיק טוב. 

הקשר בין זה לתת דוגמא לשירות לקוחות טוב ולמה ציפיתי ולמה למרות שעשיתי טעות עדיין יש מקרים שבהם חברה יכולה לעזור ללקוח שלה.

 

עצה: אל תפגע בפרטיות המשתמשים שלך ברבים, זה מבריח אותם. 

אני לא יודע למה אתה גם שואל "מה הקשר בין לחברת סלולר" באופן שמרמז שאני מפרסם אותם, כי אני לא חושב שהם צריכים פרסום, אז אני לא מבין מה הנקודה של התגובה שלך חוץ מלהראות לכולם שאתה.. אדמין ויש לך יכולת לראות "מאחורי הקלעים" שמישהו מתחבר מאותו IP?

 

אתגר בשבילך: תמצא את כל המשתמשים שלי בפורום ותשלח לי (כי שכחתי בעצמי כמה מהם ואני רוצה להיזכר)

נערך על-ידי gutenberg
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...