כונני SSD מהירים במחירים שווים, רק עד מחר ב-Amazon - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כונני SSD מהירים במחירים שווים, רק עד מחר ב-Amazon


yonatan.mendelson
 Share

Recommended Posts

דגם Rocket Nano נראה אמנם מדליק ביותר, אבל אני ממליץ לכל מי שלא רוצה מפח נפש להתרחק מהכונן הזה. הכונן סובל מהשהיות קשות, ירידה דרמטית בביצועים תוך דקות בודדות מתחילת השימוש, ורחוק מאוד מלגרד את המהירויות המוצהרות. ערכתי בדיקות רבות על מגוון רחב של מחשבים בשלל הקונפיגורציות האפשריות בUSB3.0 + USN3.1, בשום מקרה המהירות לא חצתה את ה 400MB/S. לא משנה באיזו מערכת הפעלה ובאילו , כל המבדקים נכשלו ללא יוצא מהכלל. אגב, גם השירות של החברה אינו עומד בסטנדרטים מקובלים, הם הואילו להגיב רק לאחר שפרסמתי חוות דעת שלילית על השירות שלהם, אולם לאחר מכן הם התעלמו לחלוטין מפניות ההמשך.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דגם Rocket Nano נראה אמנם מדליק ביותר, אבל ממליץ לכל מי שלא רוצה מפח נפש להתרחק מהכונן הזה. הכונן סובל מהשהיות קשות, ירידה דרמטית בביצועים תוך דקות בודדות מתחילת השימוש, ורחוק מאוד מלגרד את המהירויות המוצהרות. ערכתי בדיקות רבות על מגוון רחב של מחשבים בשלל הקונפיגורציות האפשריות בUSB3.0 + USN3.1, בשום מקרה המהירות לא חצתה את ה 400MB/S. לא משנה באיזו מערכת הפעלה ובאילו , כל המבדקים נכשלו ללא יוצא מהכלל. אגב, גם השירות של החברה אינו עומד בסטנדרטים מקובלים, הם הואילו להגיב רק לאחר שפרסמתי חוות דעת שלילית על השירות שלהם, אולם לאחר מכן הם התעלמו לחלוטין מפניות ההמשך.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על השיתוף וחוות הדעת. לגבי מהירות ההעברה המירבית של הכונן - אציין כי נדרש חיבור תומך תקן 3.1 Gen.2 או 3.2 Gen.2 על מנת ליהנות מרוחב פס אפקטיבי של 10 ג׳יגה-ביט לשנייה שיאפשר לכונן הזה למצות את הפוטנציאל שלו, בעוד שהמהירות המירבית אליה אתה הגעת מעידה כי השתמשת בחיבור 3.1 Gen.1 בעל רוחב פס אפקטיבי זהה לזה של חיבורי 3.0 סטנדרטיים, כלומר 5 ג׳יגה-ביט בשנייה.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ידוע לי לא נכנסתי לפרטי פרטים כדי לא להלאות את הקוראים. USB3.1 דור 2 או בשמו הרשמי האקטואלי USB3.2 קיים מזה זמן רב ובמבדקים שערכתי גם החומרה הזו נכללה ועדיין למרות הפוטנציאל התאורטי הדבר לא בא לידי ביטוי בתוצאות השיפור במקרים בהם היה כזה היה מינורי. במשך כל החודשים בהם הכונן היה ברשותי ערכתי מבדקים כאלו בכל הזדמנות בהם היתה תחת ידי מערכת עם חומרה חדישה שונה מהמפרטים הקודמים. כמעט בכל המבדקים התוצאות היו עגומות מאוד סדר גודל של עשרות מגה בודדים, כאשר התקנים מקבילים באותן מערכות ובאותם פורטים השיגו ביצועים עדיפים לאין ערוך. התוצאות "הטובות ביותר" שהצלחתי להפיק היו דוקא על גבי מערכת עם צ'יפ USB3.0 של NEC, שם הושגה תוצאה "מרשימה" של 205 מגה. המבדקים האחרונים שביצעתי לפני כשבועיים התבצעו על מחשב נייד חדיש - מעבד דור עשירי עם תמיכה מובנית לUSB3.2, מערכת 2004-WIN10 נקייה עם הדרייברים העדכניים ביותר של , כאשר כל ההגדרות של חסכון בחשמל נוטרלו ואופשרה כתיבה למטמון. גם במבדק הזה למרות השיפור התוצאות הגיעו לידי 400 מגה, וחזרתי על הבדיקות שוב ושוב עם 3 תוכנות שונות. לא הסתפקתי בבדיקות סטטיות, ניסיתי גם שימוש שוטף שכלל מגוון פעולות העתקה וכתיבה, בכולם הביצועים היו מחרידים עד כדי כך שהיו פחותים מכונן פלאש ג'נרי . העתקה של 250 ג'גה קבצי ארכה למעלה מ6.5 שעות, כשברוב התהליך קצב הכתיבה עמד על כ 1800K, זה רק להמחשה. יתכן מאוד שההתקן הספציפי שברשותי אינו תקין, או שמא הכבלים לא תקינים, למרות שבדקתי עם 2 הכבלים שהגיעו עם הכונן בתצורת C ו-A, אבל אני די סקפטי שזו הסיבה, הכונן מתחמם מאוד תוך זמן קצר וכנראה שזה שילוב של חום ותכנון לקוי או שילוב של רכיבים שאינם ברמה הנדרשת. אוכל להפנות את הקוראים לביקורת באמזון עם צילומי מסך של הבדיקות מלפני כשנה, הדברים מדברים בעד עצמם. מאכזב מאוד וחבל. בכלל חוסר האחידות בתקינה של USB3 והיעדר גוף שמאשר את שלל החומרה בתחום יוצרת בליל עצום של הונאות מכל הסוגים האפשריים. גם כניסתם של המטענים המהירים וכבילה התואמת במקביל לרכזות למיניהן הוסיפו אין ספור בעיות, שכבר לא ניתן להבחין מה באמת עומד בתקן ומה לא. וככל שזה נוגע לכבלים שם 90 אחוז כלל לא מיועדים לתת מענה לדרישות החומרה. כבר זמן רב שמתבקשת בדיקה יסודית של הנושא הרחב הזה, אך דרושים לכך אמצעים היות וכאמור בגלל המגוון העצום כדי לכסות בסקירה את שלל ההיבטים צריך לרכוש הרבה מאוד ציוד. יש כמה סקירות והשוואות טובות על רכזות, אבל אף אחד לא מעיז להיכנס לנושא הכבילה שם התוהו ובוהו מוחלט.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...