yoavke פורסם 2021 באוקטובר 17 Share פורסם 2021 באוקטובר 17 בדיקה וחיפוש של בעיות דומות בטרם פרסום הודעה חדשה זה דבר מבורך . האם עברת על כל הדיון, בדקת את מה שהוצע לפותח הדיון המקורי ? הבעיה שלך באמת זהה ועל מחשב חדש ? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
itzik429 פורסם 2021 בנובמבר 6 Share פורסם 2021 בנובמבר 6 (נערך) ציטוט של harel1981 בזמן החיבור לחשמל יש נורה שדולקת בלוח האם. שום דבר אחר לא נדלק או מגיב. עדכון נכון לרגע זה: המחשב אצלם מיום שלישי, שירות הלקוחות שלהם לא עונה בווצאפ, לאחר הודעות מרובות מאתמול בבוקר. התקשרתי היום בבוקר והייתה אפשרות שיחזרו אלי בSMS או במייל, בחרתי בשניהם. חזרו אלי תוך שעה בשניהם וביקשו מס' חשבונית... לאחר שקיבלו את המספר נעלמו עקבותיהם. ולא מגיבים להודעות שלי יותר. אתמול פניתי למנהל במייל והוא התכתב איתי מספר פעמים תוך שהוא חוזר על המשפט "נחכה לתוצאות הבדיקה"(כאילו מדובר בבדיקה לוירוס הקורונה ש3 ימים עדיין ממתינים). והיום גם הוא הפסיק לענות להודעות שלי. זה השירות של KSP חברים. למי שחשב לקנות מחשב דרכם בטעות. מסננים בכל ערוץ אפשרי, 3 ימים המחשב במעבדה ולא רק שאין תשובות ללקוח, הם מתחמקים ממנו כאילו מדובר בספק שדורש מהם כספים. פשוט ביזיון. אשמח לדעת איך הסתיים הסיפור.. סתם מתוך סקרנות נערך 2021 בנובמבר 6 על-ידי itzik429 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.