מחשב חדש, לפעמים נדלק לפעמים לא. במעבדה אומרים "הכל תקין". - עמוד 2 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב חדש, לפעמים נדלק לפעמים לא. במעבדה אומרים "הכל תקין".


harel1981
 Share

Recommended Posts

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ציטוט של harel1981

איך בודקים איזו יש לי והאם היא הכי עדכנית?
* אציין שכשקיבלתי את המחשב, עשיתי עדכון רק לכרטיס המסך. אין לי מושג לגבי שאר החומרה, אם בהרכבה מעדכנים או שזה אוטו' מתעדכן וכו'.

איך עושים זאת?

מגשרים 2 פינים על לוח האם עם ג'אמפר

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון:
מראש השנה שהוא נדלק, הוא עבד רגיל ונדלק כל בוקר ללא בעיה.
בצאת כיפור ניסיתי להדליק - אין תגובה.
ניסית את כל השיטות, להשאיר לחוץ על מתג ההפעלה, לעדכן ביוס, לפרוק מתח, לנסות בכל השקעים בבית וגם ללחוץ לחיצה אחת ולהשאיר עד שידלק כמו שהצליח פעם שעברה.. כלום לא עזר ולא נדלק. היום בבוקר ניסית שוב ולא נדלק. בשעה 11:00 לפני שיצאתי לסניף של KSP ניסיתי ניסיון אחרון - לא מגיב \ לא נדלק.

הגעתי לסניף, המתנתי כחצי שעה בתור - ושם נדלק.
מה ההיגיון? מתוך 4 פעמים ששמתי את המחשב לתיקון, 3 פעמים הוא נדלק אצלם.
האם הנסיעה ברכב(הטלטולים)? האם החשמל בבית שלי(למרות שיש עוד מחשבים וגם המחשב הקודם שעבד 4 שנים ואף אחד מהם לא עושה בעיות)? מה יכול להיות ההיגיון ששם נדלק ואצלי לא? גם אם אצלי לא נדלק במשך יום שלם... איך שאני מגיע לסניף שלהם - נדלק.

השארתי שוב את המחשב אצלם. הוא אמר שיעשה שוב בדיקת מתחים כי לטענתו הבעיה היא חשמל סטטי.
הבעיה שהידיים שלי כבולות, אין תקלה נראית לעין שאני יכול לדרוש שיחליפו את החלק הבעייתי, אין לי אפשרות להפעיל ביטוח כי לטענתם לא מוצאים בעיה, אין לי אפשרות לבטל את העסקה ולדרוש החזר כספי... יוצא שקניתי בKSP מחשב חדש שבילה מחצית מהזמן במעבדה שלהם, ובחצי השני או שעבד או שלא עבד או שטורטרתי הלוך חזור איתו.

איך אני פותר תבעיה הזאת חברים? מה אתם הייתם עושים בהנחה שאינכם מבינים בחומרה ולא מתכוונים להתעסק איתה ולסכן את הביטוח?

נערך על-ידי harel1981
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי מצפה מהחנות להבין שאתה לא סתם מטריד אותם ושיש פה בעיה.

כפי שנאמר , תבקש מהם לבדוק מה גרסת הביוס הנוכחית  והגיד לך מה היא ולאחר מכן שיעדכנו אותו . למרות שאני לא חושב שזאת הבעיה.

 

אם הם לא מצליחים לשחזר את התקלה, ולא מציעים לך שום פתרון אחר, נסה לבקש מהם להחליף את ספק הכח  , אם אין ברירה אז לספק שכבר יש לך אצלך . 

 

אם לא האמון הבסיסי אז הפעם האחת שהוא לא נדלק אצלם זה מספיק בשביל להבין שאתה לא מקשקש.

הקשקוש לגבי חשמל סטטי הוא במקרה הטוב משהו שמזבלים ללקוח כדי לנפנף אותו ובמקרה הרע משהו שהוא במאת מאמין בו .

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של yoavke

הייתי מצפה מהחנות להבין שאתה לא סתם מטריד אותם ושיש פה בעיה.

כפי שנאמר , תבקש מהם לבדוק מה גרסת הביוס הנוכחית  והגיד לך מה היא ולאחר מכן שיעדכנו אותו . למרות שאני לא חושב שזאת הבעיה.

 

אם הם לא מצליחים לשחזר את התקלה, ולא מציעים לך שום פתרון אחר, נסה לבקש מהם להחליף את ספק הכח  , אם אין ברירה אז לספק שכבר יש לך אצלך . 

 

אם לא האמון הבסיסי אז הפעם האחת שהוא לא נדלק אצלם זה מספיק בשביל להבין שאתה לא מקשקש.

הקשקוש לגבי חשמל סטטי הוא במקרה הטוב משהו שמזבלים ללקוח כדי לנפנף אותו ובמקרה הרע משהו שהוא במאת מאמין בו .

 

 

 

 

כן... זה מה שחשבתי לעשות אם הם שוב יחזירו לי את המחשב ללא טיפול. יש לי מהמחשב הקודם(בתקווה שהוא עובד). ארכיב אותו ואראה לאחר כמה שבועות אם המחשב עובד תקין.

ביקשתי כמה פעמים להחליף לי ספק, אבל הם לא מחליפים כי הם לא מאתרים שום תקלה.
ומה שהכי משגע אותי זה שאם המחשב לא נדלק אצלי, הוא לא יידלק גם עוד שעה וגם עוד 5 שעות... אבל כשאני מגיע לסניף הוא נדלק(3 פעמים מתוך 4 נדלק). מה הקטע? אולי משהו בנסיעה באוטו, הטלטולים? כבר לא מבין ת'היגיון.
אולי בפעם הבאה אקח את המחשב לנסיעה באוטו עד לאזור הסניף ואז אחזור לבדוק אם יידלק בבית:)

כבר דיברתי עם חברת האשראי לגבי ביטול עסקה ואמרו לי שזה אפשרי אבל פרוצדורה עם מעט אחוזי הצלחה.

אני ממש אובד עצות. מוכן אפילו לקנות את הרכיב התקול בחברה אחרת למרות האחריות, רק בשביל השקט שלי.

נערך על-ידי harel1981
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעשה את הגישור בלוח אם.

זה לקצר 2 פינים עם טסטר.

יש חוט עם 2 פינים להתחל.

חוט 2 פינים להדלקה.

ליתר בטחון אתה יכול להשאיר את ההתחל מחובר.

אפשר לנסות להחליף בין ההתחל להפעלה.

בעקרון הכי מומלץ לנתק את שניהם.

 

נערך על-ידי none77
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של urib

קח בחשבון שבזמן הנסיעה עד ל-KSP, המחשב שלך לא מחובר לחשמל! וכל מטען חשמלי במחשב מתרוקן.


גם בבית הוא לא היה מחובר לחשמל כל הלילה ובבוקר לא נדלק ובסניף נדלק.

 

ציטוט של none77

תעשה את הגישור בלוח אם.

זה לקצר 2 פינים עם טסטר.

יש חוט עם 2 פינים להתחל.

חוט 2 פינים להדלקה.

ליתר בטחון אתה יכול להשאיר את ההתחל מחובר.

אפשר לנסות להחליף בין ההתחל להפעלה.

בעקרון הכי מומלץ לנתק את שניהם.

 


מעדיף שלא להתעסק עם זה. עדיין המחשב עוד לא בן חודשיים ויש אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה מחובר למחשב ? ( הכוונה לכלל הציוד הקפי  ) 

האם כאשר אתה מנתק אותו בבית ( או מעביר שקע ) אתה מנתק את הנ"ל ?

הרי אתה בטוח מנתק את הנ"ל כאשר אתה לוקח לחנות ( למעט דונגלים ? ) 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של yoavke

מה מחובר למחשב ? ( הכוונה לכלל הציוד הקפי  ) 

האם כאשר אתה מנתק אותו בבית ( או מעביר שקע ) אתה מנתק את הנ"ל ?

הרי אתה בטוח מנתק את הנ"ל כאשר אתה לוקח לחנות ( למעט דונגלים ? ) 


רמקולים, מקלדת, עכבר, מיקרופון, מסך... רגיל.
כל הנ"ל עברו מהמחשב הקודם למחשב החדש ועבדו תקין בקודם.

כשאני מעביר אותו לשקע אחר בבית, אני מחבר רק את המחשב בלבד. ללא ציוד עקפי. וגם עם ניסיון של כבל חשמל מהמחשב הקודם.
אצלי בבית הוא לא נדלק בשום שקע אחר. גם במשך יום שלם לאחר שהפסיק לעבוד.
וכאמור, בסניף, מתוך 4 פעמים הוא נדלק ללא בעיה 3 פעמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של aviv00

אפילו המאוורר או נורה בלוח האם לא נדלקת בכלל ? בזמן הלחיצה על הדלקה

או חיבור הכבל של החשמל אל המחשב

 בזמן החיבור לחשמל יש נורה שדולקת בלוח האם. שום דבר אחר לא נדלק או מגיב.


עדכון נכון לרגע זה: המחשב אצלם מיום שלישי, שירות הלקוחות שלהם לא עונה בווצאפ, לאחר הודעות מרובות מאתמול בבוקר.
התקשרתי היום בבוקר והייתה אפשרות שיחזרו אלי בSMS או במייל, בחרתי בשניהם.
 חזרו אלי תוך שעה בשניהם וביקשו מס' חשבונית... לאחר שקיבלו את המספר נעלמו עקבותיהם. ולא מגיבים להודעות שלי יותר.

אתמול פניתי למנהל במייל והוא התכתב איתי מספר פעמים תוך שהוא חוזר על המשפט "נחכה לתוצאות הבדיקה"(כאילו מדובר בבדיקה לוירוס הקורונה ש3 ימים עדיין ממתינים).
והיום גם הוא הפסיק לענות להודעות שלי.

זה השירות של KSP חברים. למי שחשב לקנות מחשב דרכם בטעות.
מסננים בכל ערוץ אפשרי, 3 ימים המחשב במעבדה ולא רק שאין תשובות ללקוח, הם מתחמקים ממנו כאילו מדובר בספק שדורש מהם כספים.
פשוט ביזיון.

נערך על-ידי harel1981
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של harel1981

זה השירות של KSP חברים. למי שחשב לקנות מחשב דרכם בטעות.
מסננים בכל ערוץ אפשרי, 3 ימים המחשב במעבדה ולא רק שאין תשובות ללקוח, הם מתחמקים ממנו כאילו מדובר בספק שדורש מהם כספים.
פשוט ביזיון.

נסה לארגן מכתב אזהרה מעו"ד...

תבדוק במשפחה, מכרים, חברים אם יש עו"ד שיכול ב10-דקות לארגן לך מכתב לפני הליכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 שנה מאוחר יותר...

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...