המחשב מדווח על שגיאה במדפסת - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המחשב מדווח על שגיאה במדפסת


abr328
 Share

Recommended Posts

שלום רב,

למחשב שלי מחוברת לייזר  XEROS PHASER 3240 PCL 6 לאחרונה איני מצליח להדפיס כי המחשב מדווח 

על "שגיאה" במדפסת, המדפסת עצמה לא מודיעה על תקלה כל שהיא, שמתי לב שלאחרונה הצבע של ההדפסות היה חלש, האם יתכן שזו הסיבה ל"שגיאה" ואלי לרכוש מחסנית דיו חדשה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו מדפסת , אז אני מניח שצריך לרכוש טונר ולא דיו.

 

אבל לפני שעושים את זה, שווה לנתח את המצב.

 

1. על איזו שגיאה בדיוק המחשב מדווח?

2. איך המחשב מחובר למדפסת?

3. האם ניסית מחשב אחר?

4. האם ניסית להדפיס דף ניסיון מהמדפסת עצמה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום וסליחה שלא ראיתי את התגובה שלך מיד.

אכן מדובר על הוספת טונר , אבל, אולי המדפסת התקלקלה ?

במצב המדפסת מופיעה לרוב המילה "שגיאה "ללא פרוט, אבל לפעמים נעלמת המילה שגיאה ומופיעה הודעה "2 מסמכים בתור" אבל, בשני המקרים זה לא מדפיס לא את הדף שלי ולא את דף הנסיון.

המדפסת מחוברת למחשב דרך כבל. כאשר אני מקיש על "מאפייני חומרה" מתקבלת ההודעה "התקן זה פועל כראוי".

בתודה מראש

אברהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדי פעם כשיש בעיות מוזרות או שגיאות שלא מתעדכנות עם המדפסת (אפילו שסידרת אותם) אז שווה להיכנס לservices.msc ומשם להגיע לprinter spooler ולאפס את השירות. זה מסדר בעיות בניהול מול המדפסות ומנקה את המסמכים שמחכים בתור או שגיאות אחרות.

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...