Saar Namir פורסם 2020 באוגוסט 5 Share פורסם 2020 באוגוסט 5 (נערך) אהלן חבר'ה, הייתי שמח לשמוע חוות דעת על החנות. שלחתי בקשה ל'הזמנה טלפונית' מהם, אחרי שוידאתי שיש להם במלאי את כל החלקים של המפרט. אבל עברו יומיים (למען ההגינות, זה היה ב-3 לחודש אבל אחר הצהריים, בסביבות 5 בערב כזה, אבל הם עובדים עד 7) - ואף אחד לא חזר אלי, למרות שהיו לי עוד כמה שאלות ששאלתי במייל והם בסופו של דבר נענו, הכוונה שהשאלות במייל נענו, ההזמנה הטלפונית עדיין לא מומשה. יכול להיות שיש להם עומס והכל, לא אומר שלא, אבל קצת מוזר לי שאני נשאר 'באוויר' עם הזמנה מבלי שאף אחד ידבר איתי ויגיד שיש עיכובים כאלה ואחרים (למרות שבמייל אמרו לי שכל הרכיבים במלאי, אז לא אמורה להיות שום בעיה). אשמח לשמוע ממכם אנשים, כי אני כבר מתחיל לתהות אם כדאי לי לבדוק במקומות אחרים ולחסוך כאב ראש פוטנציאלי. עריכה: זו לא תלונה על החנות, זה נטו לשם חיפוש חוות דעת, כי אף פעם לא הזמנתי מהם ואני לא רגיל להמתנה כזאת ארוכה. הנציג שדיבר איתי במייל היה מאוד אדיב עד כה. נערך 2020 באוגוסט 5 על-ידי Saar Namir ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Red Siskin פורסם 2020 באוגוסט 5 Share פורסם 2020 באוגוסט 5 (נערך) . נערך 2020 באוגוסט 9 על-ידי Red Siskin ...טעות שלי יצאתי אידיוט ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mzn פורסם 2020 באוגוסט 5 Share פורסם 2020 באוגוסט 5 האמת שאני התעניינתי במוצר שלא נמצא באתר שלהם, שלחתי הודעה בצור קשר ותוך יום קיבלתי מייל שהוא זמין וגם עם אחלה מחיר. לא ביצעתי עדיין את ההזמנה, חייב לציין. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Red Siskin פורסם 2020 באוגוסט 5 Share פורסם 2020 באוגוסט 5 (נערך) אז אל תחכה יותר מידי כי אין יבוא חדש של מוצרים ודי מהר הכל נגמר מהמלאי, כנראה יוצרים חוסרים בכוונה לדחוף מחירים אחר כך ולהאשים את הקורונה אבל היבוא לארץ מעולם לא נסגר שלא יעבדו עליכם. לפי מה שראיתי בבנדא וסי די לוג שמייבאים את רוב מוצרי הגיימינג. נערך 2020 באוגוסט 5 על-ידי Red Siskin ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Saar Namir פורסם 2020 באוגוסט 5 מחבר Share פורסם 2020 באוגוסט 5 (נערך) ציטוט של mzn האמת שאני התעניינתי במוצר שלא נמצא באתר שלהם, שלחתי הודעה בצור קשר ותוך יום קיבלתי מייל שהוא זמין וגם עם אחלה מחיר. לא ביצעתי עדיין את ההזמנה, חייב לציין. גם אני קיבלתי הודעה בצור קשר די מהר, זה מה שציינתי בהודעה המקורית. בהמשך ההתכתבות בדקתי אם הכל במלאי והכל נראה תקין ונאמר לי שכן. אבל מהרגע שמילאתי טופס הזמנה באתר - דממה. מה שעולה לי בראש זה בעיקר 'עם מי אדבר כשאצטרך לממש אחריות?', יש כאן לפי דעתי קטע מוזר בקטע של שירות לקוחות. והאמת שבשעה האחרונה גם לא הצלחתי לראות את הדיון שפתחתי, הוא נעלם ופתאום צץ שוב, חשבתי שאולי לא שלחתי אותו בסוף. נערך 2020 באוגוסט 5 על-ידי Saar Namir בלבול בין עם לאם, בכלל, אני כותב את ההודעות האלה בזמן שאני עושה מליון ואחד דברים במקביל, עמכם הסליחה ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Red Siskin פורסם 2020 באוגוסט 5 Share פורסם 2020 באוגוסט 5 (נערך) אין אחריות באמת בחנויות האלה הכל עבודה בעיניים גם לא באייבורי וגם לא ב KSP אני קונה ב KSP מאז שהם היו חנות קטנטונת בחיפה ועדיין הם מתנהגים כמו זבל שאני בא לקנות שם או שיש בעיה עם איזה מוצר, על אייבורי בירושלים אין מה לדבר פשוט זוועה (בערים אחרות השירות יותר טוב ככה שמעתי מחברים שגרים במקומות שונים בארץ). כל העסקים בוכים שאין עבודה בגלל הקורונה אבל בפועל זה הכל שקר הם לא עומדים בעומסי העבודה ומתעלקים על המענקים של המדינה. נערך 2020 באוגוסט 5 על-ידי Red Siskin ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
No-One פורסם 2020 באוגוסט 5 Share פורסם 2020 באוגוסט 5 (נערך) פעמים רבות קניתי מTMS, הסחורה הגיע מהיום למחר במשלוח מהיר תמיד. גם לגבי מימוש אחריות, שלחתי וקיבלתי טלפון יום למחרת שמוצר באמת מקולקל ושלחו לי אחר עם דמי משלוח על חשבונם כמקובל ותוך יומים שלושה החומרה מחוברת חזרה למחשב. מהתרשמותי חנות נהדרת עם צוות מקצועי. נערך 2020 באוגוסט 5 על-ידי No-One ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
No-One פורסם 2020 באוגוסט 5 Share פורסם 2020 באוגוסט 5 לגבי ההתנהלות בזמני הקורונה אין לי מושג. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Saar Namir פורסם 2020 באוגוסט 5 מחבר Share פורסם 2020 באוגוסט 5 ציטוט של No-One פעמים רבות קניתי מTMS, הסחורה הגיע מהיום למחר במשלוח מהיר תמיד. גם לגבי מימוש אחריות, שלחתי וקיבלתי טלפון יום למחרת שמוצר באמת מקולקל ושלחו לי אחר עם דמי משלוח על חשבונם כמקובל ותוך יומים שלושה החומרה מחוברת חזרה למחשב. מהתרשמותי חנות נהדרת עם צוות מקצועי. שמח לשמוע שככה יצא לך להתרשם מהם, ככה זה בהחלט צריך לקרות. בכל מקרה, עוד יום עבודה נגמר (בשבילי) ועדיין לא הגיעה שיחה. מניח שאתחיל לבדוק בחנויות נוספות, קטע מוזר. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Moon-Mage פורסם 2020 באוגוסט 5 Share פורסם 2020 באוגוסט 5 @Kirill-TMS ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תגובה פופולרית Kirill-TMS פורסם 2020 באוגוסט 5 תגובה פופולרית Share פורסם 2020 באוגוסט 5 אוסיף משהו ממני מצטער מראש אם יש פה גם אנשים לא מרוצים, אין חנות מושלמת ב 100% בזמן הקורונה כמות העבודה גדלה פי XXXX גייסנו גם XXX עובדים חדשים גם בשעות האלה אני נמצא מוך מחשב ועונה למיילים. זמן תגובה קצת איטי יותר בגלל העומס, מי שצריך כאן עכשיו ודחוף שיגיע פיזית לחנות לשלוח הודעה בווטסאפ של חנות ואז להתקשר לחנות ולהגיד שכבר 20 דקות לא עונים לו שם, מקובל אבל זה המצב היום. לקוח לנו בממצוע כרגע להגיע לכל הזמנה חדשה באתר בין 2-3 ולפעמים 4 ימי עבודה, זה לא בסדר אבל עובדים על זה עובדים חדשים סיימו השבוע חפיפה מלאה על התוכנות ( באו עם רקיע מעולה מעלום החומרה ואין צורך ללמד אותם מ 0 ) וכך זמני טיפול שלנו בהזמנות ורמת השרות תשתפר עוד בשבוע הקרוב גם המייל שלי נגיש לכולם פותח התרד אם יש לך שאלות מוזמן לשלוח לי מייל ואשמח לעזור 3 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mzn פורסם 2020 באוגוסט 5 Share פורסם 2020 באוגוסט 5 אני חושב שצריך לגלות סובלנות כלפי בעלי עסקים בארץ בתקופה הנוכחית (כמובן מבלי שזה יבוא על מקצוענות ומימוש אחריות לדוגמא), בסופו של דבר העומס עליהם גורם להם להעסיק עוד חבר'ה חדשים ולהכניס אנשים למעגל העבודה במדינה, זה מבורך. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Saar Namir פורסם 2020 באוגוסט 6 מחבר Share פורסם 2020 באוגוסט 6 ציטוט של mzn אני חושב שצריך לגלות סובלנות כלפי בעלי עסקים בארץ בתקופה הנוכחית (כמובן מבלי שזה יבוא על מקצוענות ומימוש אחריות לדוגמא), בסופו של דבר העומס עליהם גורם להם להעסיק עוד חבר'ה חדשים ולהכניס אנשים למעגל העבודה במדינה, זה מבורך. מסכים. בכל מקרה, חזרו אלי בדיוק וביצעתי את הרכישה. האמת שלא ידעתי שהבחור שאיתו דיברתי במייל היה המנהל של החנות, אז זה די הרגיע אותי, כי הוא באמת היה נשמע אחלה. מיותר לציין שאוסיף תמונות (ובדיקות עומס, לבדוק שהכל תקין ולראות סופסוף מה ההייפ סביב AMD ) עזרתם לי מאוד, חברים. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
יהושע מנחם פורסם 2020 באוגוסט 6 Share פורסם 2020 באוגוסט 6 קניתי מTMS מספר פעמים , השרות מצויין ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Dom1no פורסם 2020 באוגוסט 7 Share פורסם 2020 באוגוסט 7 קניתי מהם 3 מערכות מחשב שלמות בחלקים כולל ציוד היקפי ב10 שנים האחרונות ועוד כמה מוצרים בודדים השירות הכי טוב שקיבלתי בחנות מחשבים ובכלל. ובקרוב הזמן להשתדרג אז ללא ספק משם. לא הזמנתי כלום במהלך הקורונה אבל יכול להבין את העומס בתור אחד שגם בתחום. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.