יוליוס פורסם 2020 באוגוסט 3 Share פורסם 2020 באוגוסט 3 (נערך) אשתי והבן היו בדצמבר 3 שבועות באנגליה ורכשו סים ,10 ליש"ט לחודש . הובטח להם שזה רק לחודש . במקרה עברתי על פרטי האשראי ומתברר שממשיכים לחייב מידי חודש . כבר 8 חודשים. שלחתי אליהם מייל ולא ענו. כיצד אני מבטל את המשך החיוב ובקשת החזר כספי ? אני ב 012 ויש לי 50 דקות שיחה חינם לא מובן לי כיצד לחייג ב012 ענו לי שצריך לחייג רק את הקידומת של המדינה ומספר הקו. למרות זאת מקבל הודעה בעברית שלא חייגתי נכון רשמתי את המספר 442070310791 דיברתי עם נציגת השירות אמרה ללחוץ 0 ארוך , לקבל + ואז קידומת והמספר או 00 , קידומת והמספר איך יכול לדעת אם זה ניח ולא נייד ? על נייד יש חיוב https://mobile.lebara.com/gb/en/contact-us?fbclid=... נערך 2020 באוגוסט 3 על-ידי יוליוס הוספת עדכון ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lompy פורסם 2020 באוגוסט 3 Share פורסם 2020 באוגוסט 3 בספק רב עם תצליח לקבל את הכסף חזרה. תתקשר לחברת האשראי ותעשה הכחשת עסקה כדי שיפסיקו לחייב אותך. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2020 באוגוסט 4 Share פורסם 2020 באוגוסט 4 הרבה אנשים אוהבים לזרוק את המושג "הכחשת עסקה"... אתה לא יכול לעשות הכחשת עסקה לעסקה שאתה לא באמת מתכחש לזה שהיא קרתה. אם קיבלת תנאים שונים / מוצר שונה וכו' ממה שסיכמת - זה מבאס, אבל זה לא אומר שהעסקה לא התקיימה, ואתה עלול למצוא את עצמך משלם קנסות על הכחשת עסקה שקרית. במקרים כאלה חברת האשראי תשלח אותך לפתור את המחלוקת מול הספק. ציטוט של יוליוס רשמתי את המספר 442070310791 ניסית 442070310791+ ? קודם + ואז המספר שיש לך, כש-44 זאת הקידומת של המדינה אגב. זאת הדרך הנכונה לחייג, אם זה לא עובד תפנה לספק הסלולר שלך, כנראה שלא מוגדר לך ספק שיחות חו"ל דיפולטי. ציטוט של יוליוס איך יכול לדעת אם זה ניח ולא נייד ? לפי האתר של החברה, זה מספר נייח: http://goldensalesltd.co.uk/lebara.php ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lompy פורסם 2020 באוגוסט 4 Share פורסם 2020 באוגוסט 4 (נערך) ציטוט של Milford Cubicle הרבה אנשים אוהבים לזרוק את המושג "הכחשת עסקה"... אתה לא יכול לעשות הכחשת עסקה לעסקה שאתה לא באמת מתכחש לזה שהיא קרתה. אם קיבלת תנאים שונים / מוצר שונה וכו' ממה שסיכמת - זה מבאס, אבל זה לא אומר שהעסקה לא התקיימה, ואתה עלול למצוא את עצמך משלם קנסות על הכחשת עסקה שקרית. במקרים כאלה חברת האשראי תשלח אותך לפתור את המחלוקת מול הספק. לא יקרה שום דבר , עשיתי הכחשת עסקה בעבר לחברות שעשו לי בעיות להתנתק ולא היתה עם זה שום בעיה , אתה מתחייב בפני חברת האשראי שאם תיהיה בעיה הם לא צד בעניין ובזה זה נגמר. שעכשיו חברת סלולר מאנגליה תרדוף אחריו ותנסה לגבות את הכסף , בהצלחה להם. וחוץ מזה אני בכלל לא בטוח שזה אפילו נכנס תחת הגדרה של הכחשת עסקה , זה בעצם סוג של הוראת קבע שאתה משלם כל חודש עבור השרות. אתה רשאי להפסיק את התשלום כל רגע. נערך 2020 באוגוסט 4 על-ידי lompy ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.