מקלדת גיימינג מומלצת -הקשות שקטות,ויסות עוצמת לחץ על המקש.. - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקלדת גיימינג מומלצת -הקשות שקטות,ויסות עוצמת לחץ על המקש..


AlexBe
 Share

Recommended Posts

שלום חבר'ה,

צריך המלצה למקלדת גיימינג עם התכונות הבאות:

1.הקשות שקטות - ממקלדות הגימינג שבחנתי בחנויות יצא שהם עושות רעש פחות נעים לי לאוזן - יש מקלדת שנחשבות לשקטות יותר בתחום ?  

2.הייתי שמח מאוד מאוד אם תהיי במקלדת  עוצמת ויסות על הלחיצה בהדרגה - הכוונה שאם אני לוחץ חלש על המקש אז מתקבלת עוצמה חלשה וככול שאני לוחץ עמוק יותר על המקש העוצמה מתגברת ,

כמו שיש לרוב הבקרים עבור המחשב והקונסולות , לדוגמא עם בקר אם אני רוצה לנוע עם דמות במשחק לאט אז אני פשוט מזיז את הג'ויסטיק קדימה בעדינות לאט ואז הדמות נעה לאט ואם אני רוצה להגביר קצב פשוט לוחץ על הג'וסטיק חזק יותר בהדרגה .  

3. כמובן שעדיף שתהיי גם מוארת עם בקרה נוחה על שליטת הווליום של המחשב.

 

סעיף 2 הכי חשוב לי 

 

תודה מראש לעוזרים 

נערך על-ידי AlexBe
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. cherry silent switches, ולאו דווקא Cherry, אלא שהסוויצ'ים שלהם הכי נפוצים\נמכרים.

כנס ליוטיוב ותשמע את ההבדל slient VS red/ Blue, כמובן שיש גם הכלאות של סיילנט עם סוויצ'ים אחרים.

 

2.לא שמעתי על פיצ'ר כזה במקלדות, ואדרבא, כל הגיימרים הגדולים מדגישים שזה אחד החסרונות בלשחק עם מקלדת מול קונטרולר.

אשמח להתבדות.

נערך על-ידי No-One
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Cooler Master MK850

 

הבעיה שלייצר את המקלדת זה רק חצי עבודה, המשחקים לא תומכים בזה וצריך למצוא כל מיני קומבינות בתוכנה ודריברים כדי לגרום לזה לעבוד. בקיצור גם אם יש לך את המקלדת זה לא עובד כל כך טוב ויש עם זה לא מעט בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סעיף 2 לא פרקטי.

למרות שאמרת שאתה לא רוצה רעש לדעתי cherry mx brown הכי מומלץ כי בסופו של דבר אתה גם תצטרך להקליד והסוויצים הליניארים לא משהו בזה

למרות שהיא רועשת להקליד על הסוויצים החומים זה מאוד מספק :)

אם אתה ממש רציני cherry mx speed לי יש מקלדת כזאת והאמת שלא הייתי מתנגד לחזור ל brown.

איך שאתה מתחיל ללחוץ זה ישר נרשם הנגיעות הכי מינוריות נקלטות ולכן יש הרבה טעויות וצריך למחוק ולרשום מחדש. מצד שני זה מצויין לגיימינג כי זה מקצר את הזמן תגובה, בגדול הסוויצים יותר שקטים. ממליץ לך לנסות את ה cherry mx speed אם יש לך אפשרות בגדול אתה יכול להקליד ממש חלש עם קצות האצבעות מאוד רגישה ללחיצות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבין תודה על התגובות ,

 

הרעיון הגיע מעולם הג'ויסטיקים , אני לא תחרותי אלה מחפש יותר אלגנטיות , והרבה משחקים כשאני משחק עם הדמויות עם המקלדת לא זזות באלגנטיות אלה או מהר או לאט כלומר שני מצבים , ועם הבקר האנלוגי התזוזה יותר אלגנטית אפשר להתחיל ללכת ולאט לאט להאיץ במידת הצורך 

אז כנראה אוותר על הפיטצ'ר אם זה לא משהו מוגמר ודרוש עוד .

 

מהסקירות שיצא לי לעבור נתפסתי על cherry Red , אולי כי ראיתי מקלדת שיש במלאי שאהבתי את התצורה שלה והנוחות בהקלדה - strix flare

ראיתה אותה בחדר גיימיניג בקניון הרצליה ממש הייתה לי נוחה וגם שקטה יחסית ,

מה אומרים על הדגם ?

נערך על-ידי AlexBe
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי קשר לדגם הזה ספצפית, לRED אין אינדיקציה באיזה שלב בלחיצה שלך המקלדת מעבירה אות, איפשהוא באמצע.. מה שגורם להקלדה בלתי רצויה לפעמים. BLUE דומה יותר למקלדת ממברנה, אתה "מרגיש" את נקודת הלחיצה של הסוויץ', קצת רועשת יותר אבל זה מעבר עדיף יותר לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש מקלדת עם מתגים מסוג Cherry MX Red ואני ממש אוהב אותם. זה עניין של העדפה אישית.

 

יש בעיקרון שתי קטגוריות בולטות של מתגים - Tactile (כמו MX Brown) שמקבלים מהם פידבק כשהמתג מתחיל להיות פעיל, ממש מרגישים כאילו עוברים בליטה כזו, ויש את המתגים הלינארים (כמו MX Red), שבהם יש תחושה רציפה כזו כשמקישים עליהם (ומכאן השם). אם אתה יכול למצוא חנות שמאפשרת לך להקליד על מקלדות עם שני סוגי המתגים זה כמובן הכי טוב, אבל אם לא, אז לכל הפחות תראה כמה סרטונים ביוטיוב שמדגימים את ההבדלים.

 

רוב האנשים מעדיפים מתגים מסוג Tactile, ואני יכול להבין את זה. רשמו פה לגבי ה-MX Blue, שהם Tactile וגם Clicky, כלומר שהם גם עושים הרבה רעש. אני יודע שיש הרבה שאוהבים את זה, אבל אני אישית לא מבין איך. זה רועש בטירוף. כמו להקליד על מכונת כתיבה בערך. בדרך כלל מעדיפים מתגים לינארים.

 

אני לא מכיר את המקלדת שציינת, אבל במחיר שלה (לפחות ב-KSP) אתה יכול להשיג כמעט את כל המקלדות הטובות ביותר, אז הייתי בודק עוד אפשרויות. במחיר כזה לא שווה להינעל סתם על משהו 🙂.

נערך על-ידי Tokadon
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Tokadon

רשמו פה לגבי ה-MX Blue, שהם Tactile וגם Clicky, כלומר שהם גם עושים הרבה רעש. אני יודע שיש הרבה שאוהבים את זה, אבל אני אישית לא מבין איך

כי הם דורשים פחות עומצת לחיצה מאשר הBROWN, לחלק (בעלי ידיים קטנות\עדינות בעיקר) זה פשוט מעייף, בפרט מי שגם מקליד הרבה, לחלק זה הסוויץ' האולטימטיבי.

 נכון הBLUE רועש יותר כפי שציינתי, בגיימינג בכל מקרה יש של עצם המשחק אז ככה שהעניין קצת נבלע, בכל סוויץ' יהיה פשרה מסוג שהוא. 

לא באתי לשווק BLUE, רק לבהיר את ההבדל.

נערך על-ידי No-One
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של No-One

כי הם דורשים פחות עומצת לחיצה מאשר הBROWN, לחלק (בעלי ידיים קטנות\עדינות בעיקר) זה פשוט מעייף, בפרט מי שגם מקליד הרבה, לחלק זה הסוויץ' האולטימטיבי.

 נכון הBLUE רועש יותר כפי שציינתי, בגיימינג בכל מקרה יש סאונד של עצם המשחק אז ככה שהעניין קצת נבלע, בכל סוויץ' יהיה פשרה מסוג שהוא. 

לא באתי לשווק BLUE, רק לבהיר את ההבדל.

כן, אני מסכים שלגיימרים בד"כ לא כל כך אכפת כמה רועשת המקלדת בדיוק מהסיבה הזו, אבל רובנו לא רק משחקים במחשב
(או גרים לבד בבית 😁). כמו שאמרתי, זו רק דעתי הצנועה. דרך אגב, יש מתגים שקטים וגם tactile, וגם שצריך להפעיל עליהם פחות לחץ, אבל יותר נדיר למצוא אותם סתם במקלדות "מהשורה".

 

ציטוט של AlexBe

בנוסף ראיתי שמוכרים את הדגם Razer blackwidow elite, שנראית לי טוב ונוחה 

אבל בשום מפרט בחנויות לא היה רשום דגם המקשים, משהו לא הבנתי שם? 

זו מקלדת סבבה. רשמת מקשים, אבל אני מניח שהתכוונת למתגים. היא באה עם כל סוגי המתגים הסטנדרטים, רק שים לב שאלה מתגים ש- מייצרים בעצמם. הם סוג של "חיקוי" של Cherry למיניהם. זה לא אומר שהם בהכרח פחות טובים, אבל זה כן טיפה שונה. על הקופסה של המקלדת כתוב את צבע המתג שמתאים לסוג המתג.

נערך על-ידי Tokadon
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...