עוד רסיס מידע אפשרי על 3090 המיוחל - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עוד רסיס מידע אפשרי על 3090 המיוחל


No-One
 Share

Recommended Posts

  • No-One changed the title to עוד רסיס מידע אפשרי על 3090 המיוחל

אני מסתכל על זה בתור התקדמות טכנולוגית (אופציונאלית) לשוק הדסקטופ,  בפועל גם המחירים של 2080TI וTITAN הם לא ריאלים לרוב ככל המשתמשים.

מה שכן התקווה היא שרמת הביצועים פר $ תעלה בכל סגמנט בפני עצמו יחד עם התגלגלות הליטוגרפיה מדור לדור.

ואז גם לנו כצרכנים ברמה הממוצעת ההתקדמות תהיה אפקטיבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של No-One

אני מסתכל על זה בתור התקדמות טכנולוגית (אופציונאלית) לשוק הדסקטופ,  בפועל גם המחירים של 2080TI וTITAN הם לא ריאלים לרוב ככל המשתמשים.

מה שכן התקווה היא שרמת הביצועים פר $ תעלה בכל סגמנט בפני עצמו יחד עם התגלגלות הליטוגרפיה מדור לדור.

ואז גם לנו כצרכנים ברמה הממוצעת ההתקדמות תהיה אפקטיבית.

מין הסתם שהביצועים לדולר יעלו כי אחרת למה שמישהו יקנה בכלל?
התגובה שלך לא קשורה למה שפרסמת, זה שיש כרטיס מסך שחזק יותר מכרטיס מסך אחר ב50% לא רלוונטי לאף אחד חוץ מאלה שגם ככה יקנו את ההכי יקר לא משנה מה ואם ההדלפה הזאת נכונה אז הם יכולים לדעת שהם יוכלו לקבל 50% יותר ביצועים בtimespy .
כן זה נחמד לדעת שיש משהו חזק איפשהו מבחינה טכנולוגית, אבל זה לא מעניין יותר מלדעת שיש איפשהו עם איזה exaflop.

נערך על-ידי Moon-Mage
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פירוש ההדלפה מבחינתי היא שביחס לדור קודם, תקרת הביצועים לדסקטופ קצת יותר "נשברה" גם אם היא נמצאת ברמת מחיר שהיא מעל היכולת (\מוכנות להשקיע) של רוב האנשים.

אני נוטה להאמין שגם בקטגוריית הביניים השיפור לא יהיה 10-15% אלא קרוב יחסית בהתאמה לקפיצת הביצועים של הדגם העליון מקודמו.

וגם אם לא, אשמח לדעת שהאבסורד שמחשבי גיימינג ב12-15K לא מצליחים למקסם ביצועים ברוב ככל המשחקים ברזולוציית QHD ב165HZ, (מסך שעולה 2000 שקלים) וכל שכן UHD ביותר מ60 FPS יבוא קרוב יותר אל קיצו, גם אם זה לא יתאים לכיס שלי, זו חדשה ששווה להזכיר אותה.

 

הכרטיסים לשוק הגבוה של NVIDIA עניינו אותי פחות או יותר כמו המחשב הקוונטי הראשון של , אני טוען שכאן מדובר במשהוא הרבה יותר מוחשי לגיימרים (את האספקט של deep learning \עריכת ו3D\אנמיציה ושאר העניינים המקצועיים אשאיר לחוו"ד של המומחים בעניין)

 

 

נערך על-ידי No-One
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטייק שלי:

כרגע ל- יש ביקוש מאוד גדול בעולם ה-ML, והיא מייצרת ליבות גרפיות עם קונפיגורציות מלאות בעיקר לשרתים ותחנות עבודה בנושא.

אנחנו כמשתמשי הולכים לקבל את החלק הקצר של המקל הזה, בדמות כרטיסי מסך יחסית מבוייתים ובעלי מאפיינים טכניים סבירים ביחס למלוא הפוטנציאל של ארכיטקטורת Ampare, אפילו ברמת ושאר מלכודות צרכניות.

 

זה אומר בעיקר 2 דברים

1 - הטכנולוגיה הזאת הולכת כנראה להשאר איתנו כמות זמן מכובדת, בדומה ל-Turing

2 - גל כרטיסי המסך הראשון יראה מספיק מרשים בשביל להביא לשיפור מול הדור הקודם, בכל פלח אפשרי, אבל יהיה מספיק בקנה בשביל להשיק גל מחודש של במידה ויהיה צורך, אולי ב-2021, אולי אפילו ב-2022 שיתבסס על אותה הארכיטקטורה בדיוק, רק קונפיגורציות וזיכרון שונות.

 

אני לא מצפה למחירי השקה מיוחדים, אלה כאלה שדומים ל-Turing לכל הפחות, זה אומר כנראה 700 דולר למה שיחליף את 2080. יתכן מאוד ונגיע לאותו מצב שבו עדיף יהיה לרכוש יד שניה איזשהו כרטיס דור קודם בגרושים מאשר לרכוש חדש חזק. זה כמובן לא אומר יותר מדי, כי זה המצב בערך בכל דור לאחרונה, פשוט כי קפיצת הביצועים פר נתח שוק היא לא אותם זינוקים דרמתיים שהיינו רגילים אליהם לפני דור GTX10. 

 

אני לא חושב שטכנולוגית יש ל-NVIDIA יותר מדי ממה לחשוש מכיוון או אינטל בתחום כרטיסי המסך לשוק הבייתי. ההפסד של NVIDIA מול יהיה בזה שאנשים יקנו חדשות במקום שישדרגו\יקנו מחשבים גיימינג חדשים, ומזה לדעתי היא צריכה לחשוש הרבה יותר.

 

הצעד הנכון לדעתי מצד יהיה להשיק לצד המוצרים הנוצצים והיקרים שלה גם משהו שיוכל לתת מענה הוגן מול הקונסולות החדשות, איזשהו כרטיס Mid range שיזניק את הצרכן לרמת ביצועים שנחשבה למאוד מתקדמת (רמת 2070S) עבור תג מחיר קצת יותר קל לבליעה, משהו באיזור 350 דולר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...