מישהו מכיר מכונות קפה של diameda? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו מכיר מכונות קפה של diameda?


dandiG
 Share

Recommended Posts

אני מחפש מכונת קפה לא יקרה הביתה, אבל שתהיה באיכות טובה, ומצאתי מכונת קפה של חברת diameda במבצע של 299 ש"ח באתר הזה https://www.vero-cafe.co.il/category/מכונות-קפה - מישהו מכיר את החברה הזאת? המכונות שלה נחשבות לטובות יחסית? והמחיר הזה נראה טוב למכונה כזאת פשוטה, לא? ומה זה אומר שכתוב שם "מכונת קפסולות אספרסו קלאב"? זה אומר שאני חייב להשתמש בקפסולות האלה או שגם אחרות מתאימות? ועוד שאלה לגבי המים ששמים במכונה - קראתי פה https://www.htcafe.co.il/vp999525 שאנשים משתמשים בבריטה או במים מינרליים או במים מורתחים - למה בעצם? ומה הכי טוב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שמעתי על החברה הזאת וזה כנראה סתם שם שמדביקים על מכונה שמיוצרת בשביל אספרסו קלאב, לא תמצא יצרן כזה. כשכתוב "מכונת קפסולות אספרסו קלאב" זה אומר שרק הקפסולות קפה שלהם מתאימות למכונה, צריך להיות ברור שהם נותנים לך מכונה בזול (לפעמים אפילו בחינם) ואת הכסף הם יעשו מלמכור לך קפסולות.

 

אם אתה מחפש מכונת קפסולות אני ממליץ לך לדבוק במכונה תואמת קפסולות נספרסו שהן הכי נפוצות ואפשר למצוא בכל סופר קפסולות תואמות מהמון יצרנים שונים במחירים נמוכים יותר. גם אם אתה משלם טיפה יותר על המכונה זה יהיה יותר משתלם אחרי כמה חודשי שימוש, מכונה כמו זאת לדוגמה:

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=951399

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קפה טוב ובזול - מקינטה. BIALETTI BRIKKA סביבות ה 200 שקל, מטחנה פשוטה כמו דלונגי KG79 עוד 200 שקל. תקנה פולי קפה ותטחן במקום. התעסקות של שתי דקות ועוד כמה דקות על הגז. לטווח הארוך הרבה יותר זול מקפסולות גם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של YarYar

קפה טוב ובזול - מקינטה. BIALETTI BRIKKA סביבות ה 200 שקל,מטחנה פשוטה כמו דלונגי KG79 עוד 200 שקל. תקנה פולי קפה ותטחן במקום. התעסקות של שתי דקות ועוד כמה דקות על הגז. לטווח הארוך הרבה יותר זול מקפסולות גם.

יש מקינטות גנריות גם ב60 שקלים, ואני לא בטוח שהאיכות של הקפה שיוצא מהן נופלת מזו של מכונות המותג.

 

החסרון הוא שכמה דקות על הגז זה עדיין יותר זמן מאשר לוקח להכין שוט אספרסו במכונה. פלוס, מי שאוהב קפוצ'ינו, צריך מקציף חלב בנפרד. אפשר במקום זה לקנות מכונת קפה פשוטה כמו Delonghi Dedica / ECO ב700-800 שקלים (לפעמים יש גם בפחות) שעושה הכל (אספרסו, מים חמים, חימום חלב והקצפה).

 

מי שלא רוצה לטחון, יכול גם לקנות קפה טחון (ויש גם מלא חנויות פולי קפה שיטחנו לך במקום). כך או כך זה הרבה יותר זול מקפסולות.

 

גם אני משתמש במים מינרליים במכונת הקפה שלי. זה כי איכות מי הברז פה לא משהו. יש הרבה אבנית וזה יכול לסתום את המכונה, מה שדורש ניקויים תכופים. אני רואה זאת היטב במהירות שבה מצטברים משקעים בתחתית הקומקום החשמלי (ששם אני כן משתמש במי ברז).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שמיוחד ב BRIKKA של ביאלטי, זה שיש לה משקולת שחוסמת את הקפה מלזלוג. רק כשנבנה לחץ מסויים (כפול ממקינטה רגילה, חצי ממכונת אספרסו) הקפה זולג. הוא יוצא יותר קרוב לאספרסו, ולדעתי גם יותר טעים. בטוח יותר טוב משל מכונות קפסולות. ושונה לגמרי ממקינטה רגילה.

מסכים שכמה דקות על הגז זה לא לכל אחד, אבל מצד שני גם צריך לחכות דקה שתיים למכונת אספרסו שתתחמם.

בנוגע לקפה טחון, הוא נשאר איכותי לזמן מאוד קצר... גם אם הוא סגור בצנצנת. הבדל מורגש אפילו בין קפה שנטחן בזה הרגע לאחד שנטחן יום לפני.

אני כבר שנתיים עם המוצר הגאוני הזה: 

 

 

ומקינטה של ביאלטי ומטחנה של דלונגי והקפה שיוצא לי בבית מדהים.

20190214_202313.jpg

20191031_113102.jpg

IMG_20200611_133540-min.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...