מתי בישראל? מסך הגיימינג המלהיב של Xiaomi בהשקה אירופאית - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתי בישראל? מסך הגיימינג המלהיב של Xiaomi בהשקה אירופאית


yonatan.mendelson
 Share

Recommended Posts

אני די בטוח שהמסך יעשה את דרכו לישראל עד סוף השנה באמצעות יבואנים מקבילים, ייבוא רשמי בטח יהיה ברבעון הראשון של 2021 אם בכלל. אבל כמו כל מוצר שיומי שנמכר בישראל, ינפחו את המחיר לאיזור שיחמיא יותר למתחרים מאשר לשיומי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניתן להזמין את המסך הנ"ל בפחות מ 2000 ש"ח (כולל משלוח) https://www.banggood.com/Original-XIAOMI-Curved--Monitor-34-Inch-21-9-Bring-Fish-Screen-144Hz-High-Refresh-Rate-1500R-Curvature-WQHD-3440+1440-Resolution-121-pencent-sRGB-Wide-Color-Gamut-Free-Sync-Technology-Display-p-1582948.html?ID=224&cur_warehouse=CN

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה שכתבתי בלי לנמק את דברי, המחיר לא הפריע לי. אבל מי שמחפש באמת מוצא, אם תרצה אשלח לך קישורים ... אבל הציפיה הייתה ברמה הטכנולוגית (עפ"י המאמרים שפורסמו באינטרנט) ששיומי נכנסת לתחום מסכי המחשב \ גיימינג (אני מדבר על לפני 5 חודשים +) הייתה עם הרבה דיבורים שלצערי לא מומשו כמו ומחיר התחלתי נמוך 180$ וכו'. שיומי היא באמת חברה טובה ויודעת לעשות דברים איכותיים וזולים - כמו לדוגמת המהפכה שלה בסלולרי . ושוב סליחה, ציפיתי ליותר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...