מנותקים? המחיר המבהיל של Death Stranding עבור השחקנים בישראל - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מנותקים? המחיר המבהיל של Death Stranding עבור השחקנים בישראל


yonatan.mendelson
 Share

Recommended Posts

בטח בדקו כמה עולה משחק לקונסולה בארץ (ואלו במחירים) וקבעו בהתאם. אגב גם החדש אותו סיפור ב , וכשזה יותר מפעם אחת וכלכך הרבה זמן זאת בטוח לא טעות אלא מכוון ע"י מישהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת ששלחתי להם הודעה על זה וזה מה שהם הגיבו Hello, We appreciate your feedback regarding the pricing in . Prices in the Store are set on a region by region basis. The price and currency displayed are the set prices for those games based on your location. We are always working with publishers to adjust prices to be in line with what can be found at local retailers and online shops. Best Regards, Aladar

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך להוסיף כסף בישראל דרך wallet ואז להפעיל לארגנטינה ולקנות שם, אחרי שמוסיפים כסף יש cooldown על קניות של 48 שעות אם אני לא טועה ואז עוד אחד אם רוצים לחזור לישראל של שבוע לדעתי. אני שמעתי שאפשר לקבל באן מסטים אני לא חושב שאפשר אבל ליתר ביטחון פתחתי חשבון חדש השארתי את הראשי על ארגנטינה ואני עושה את המעבר רק בחשבון החדש וקונה מתנה לחשבון הראשי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...