התייעצות לגבי התנערות מאחריות KSP - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות לגבי התנערות מאחריות KSP


Danniel
 Share

Recommended Posts

רכשתי סוויץ CISCO מ-KSP בסוף 2019. בחשבונית רשום "אחריות שנתיים באתר הלקוח ע"י סיסקו". לאחר חודשיים התחיל לרסט את עצמו והיה בלתי שמיש. לא הצלחתי להשיג אותם, היו פתוחים למכירות אבל לא לשירות (תקופת הסגר). דרשתי במספר הזדמנויות את מימוש האחריות והחלפה בבית הלקוח. 3 חודשים הייתי בלך ושוב. KSP, CISCO הלוך ושוב. מתנערים. הכריחו אותי להגיע על מנת לאסוף סוויץ חליפי. KSP טענו שזו בעיה של CISCO. סיסקו טענו שלא היה ולא נברא. רשום ע"ג החשבונית בבירור. אני שוקל הגשת תלונה לרשות להגנת הצרכן. אוני בטוח שרבים הוטעו, ואולי יתקנו דרכיהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

בעיה ידועה אין שום אחריות ב KSP רק עבודה בעיניים ומדינה חלשה שנותנת לעסקים להתנהל ככה בצורה פח אשפה... תגיש תלונה כבר אלפים הגישו אין שום השפעה אין שום חוק חדש וזה רק עוד נייר למגירה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תתנהל מולם טלפונית, תקח את התחת שלך ותדבר מול בעל הסניף כשאתה מקליט\מצלם את שיחתכם ומודיע לו על כך שהשיחה מוקלטת\מצולמת..
במידה וכלום לא נעשה, תפנה למועצה להגנת הצרכן עם כל החומר שלך עליהם והם יגישו תלונה ויקנסו אותם.
אתה יכול גם כך לבצע תביעה אזרחית בסמוך לפסיקת המועצה להגנת הצרכן ללא הוכחת נזיקין וגם לקבל הוצאות משפט.
הגיע הזמן שהכלבים השוטים יעברו סירוס.

ולא רק ברשתות המחשבים, כלל מוצרי החשמל שמטרטרים לקוחות ליצרניות\יבואניות וכו' וכו' בנוגע למתן שירות אחריות, הדבר אינו חוקי.
אני קניתי מאיקס חנות, שילמתי איקס עמלה כי לא רכשתי ישירות מהיצרן (ויש ליצרנים לרוב חנויות פיזיות ואונליין לדבר), אין שום סיבה בעולם שהצרכן ינותב מהחנות ליצרן, לספק, ליבואן ובלה בלה בלה.
שופט קבע בפני ב-5 תביעות שהיו לי בעבר כנגד דומות, שזריקת אחריות היא פשע, ורק במקרים שהדבר הוא היפוכו, זה במשקל שהוא נעשה כדבר תמים. החנות עדיין תפצה את הלקוח ויפסק שהדבר נעשה לא במזיד ואין חשש לדפוסי עבריינות מועדים.
וכן יש בארצנו הקטנטנה מבערך 2006 מעין דפוס דומה לזריקת זין.

נערך על-ידי andralamusya
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...