תחום הIT/רשתות או הנדסאי כלשהו - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תחום הIT/רשתות או הנדסאי כלשהו


emoky
 Share

Recommended Posts

אני אמנם לא כזה קרוב לשחרור שלי אבל עוד כמה חודשים זה כבר יגיע.

 

התחלתי טיפה לחשוב על מה יהיה איתי אחרי הצבא ובינתיים יש לי כמה רעיונות בראש שלי, אני רוצה לנסות ללכת לתחום טכנולוגי כי מאז ותמיד הייתי במחשב (אמנם לא עשיתי דברים מועילים מדי עד עכשיו) אבל בתקופה האחרונה התחלתי קצת ללמוד על Arduino וגם שיעורים בסיסיים על תחום התמיכה הטכנית (Comptia A+).

 

ממה שהבנתי בגדול, אלא אם כן עושים תואר בתחום חשמל/תוכנה/מדעי מחשב אז מאוד קשה להיכנס לתחום מבלי להיות איזה גאון על שכבר מגיל 13 מתכנת. קראתי הרבה באינטנרט (לא יודע עד כמה זה נכון) שכל הקורסים של תכנות של גון ברייס וכו הם קצת חרטוט, שרוב האנשים שמסיימים את הקורסים האלה אחרי תשלום של 15 20 אלף שקל מסתכמים בזה שהם למדו קצת לתכנת ונאצלו להתעסק בכלל בתחום אחר כפרנסה. אותו דבר שמעתי גם על ההנדסאי למיניהם, בין אם זה תוכנה או אלקטרוניקה. בגלל זה יותר משך אותי תחום הIT כי אני בן אדם שאוהב להבין איך דברים עובדים ולתקן דברים שלא עובדים. אני מאוד מתחבר לתחום מחשבים (אולי פחות למתמטיקה ותיאוריה). לצערי חוץ מידע בסיסי איך להוריד משחקים וכל השטויות האלה אין לי באמת ידע או ניסיון בשום דבר פרקטי או יעיל. אני לא יודע בכלל מה זה Active directory, בקושי יודע איך לחבר מחשב לרשת חוץ מלשים סיסמא, יודע להתקין ווינדוס וזהו בערך. כמו שרשמתי כבר מקודם התחלתי להתעסק קצת עם Arduino ובינתיים אני מאוד נהנה מזה אבל אני גם מודע לעובדה שזה בסך הכל די צעצוע, תחום החומרה וembedded הוא שנות אור יותר מורכב מקוד פשוט בide של ארדואינו.

 

אני אסכם קצת את כל הסלט הזה שכתבתי פה, יש טעם לעשות הנדסאי תוכנה/אלקטרוניקה? זה שווה את ההשקעה הכספית הגדולה הזאת? או עדיף לי ללכת לכיוון הIT (למרות שגם שם הקורסים יקרים מאוד)? אני בן אדם שאוהב להבין איך דברים פועלים לצערי ראש ריאלי או מתמטי אין לי ואני אהיה כנה מכל הלב אני מאוד לא רואה את עצמי משפר יחידות מתמטיקהו כו כי אני לא חושב שיש לי את המוטבציה לעשות דבר שכזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

כדאי להיכנס ליוטיוב לחפש סירטונים על ארדואינו, פרויקטים למניהם או הסבר התחלתי על חלקים בסיסיים כדי לראות אם אתה נמשך לתחום.

יש מלא סירטונים, תוכל ללמוד קצת על הדרך.

כן תודה על ההצעה, כבר יצא לי לראות סרטונים אפילו להוריד כמה PDF, למדתי קצת על התחום כבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...