איך נעלם ביום בהיר עכבר הדגל של LOGITECH מארצנו - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך נעלם ביום בהיר עכבר הדגל של LOGITECH מארצנו


No-One
 Share

Recommended Posts

ציטוט של No-One

אני הרבה שנים לומד היסטוריה, בפרט של העם היהודי, והרבה יותר שעות מאדם ממוצע, את הגירסה הנוצרית המטורללת להקמת הדת שלהם אני מכיר, כמו גם את רעיון ביסוס ה"דת" שלהם, שהוא הרבה יותר מופרך מאגדות האחים גרין.

יש"ו היה ממזר, אמא שלו מרים (ספרית נשים במקצועה) זינתה תחת בעלה פפוס בן יהודה (שהיה צדיק) ויצא הממזר המדובר, אתה מוזמן ללמוד היסטוריה גם במסכת גיטין,שבת,חגיגה בתלמוד בבלי ועוד.

הייתי מתבייש במקומך לדבר על יוצאי דת שלמה בהכללה, בטח שהם הרוב המכריע במדינה הזו. 

 

אם אתה מאזור ירושלים אתה מוזמן להצטרף לציבור בכיכר בלפור ולהפגין יחד איתם ולהשמיע את טענותיך. 

(מאחל לך שלא תפגוש את "הפאמילייה".)

 

המחיר של העכבר הזה הוא 150$+- בארה"ב, כולל משלוח ומיסים יוצא 680 +- שקלים, שזה המחיר בחנויוצ בארץ, ואפשר גם למצוא ב630 בארץ, אז אני באמת לא מבין על מה הקמת מהומה.

 

אני לא מאמין בכלום ודת מעניינת לי את הביצים הכל עבודה זרה תחת מסווה של דת תלמד היסטוריה אמיתית יהודים סוגדים לשבתאי, מוסלמים ירח, נוצרים שמש, לה פאמיליה משפחה שלי ואתה טיפש שנכנס לענייני דת ופוליטיקה וישר מסמן אותי כנוצרי שמאלני יפה מאוד הוכחת שאתה ילד גזען וטיפש.

 

שמסך מחשב עולה 300$ ונמכר בישראל ב-2000 ש"ח זה רק כי יהודים גנבים מטבעם זה לא חדש שאף אחד בישראל לא מוכר פחות מ-300% רווח והם מצאו שיטה להאשים את המיסים וכל מיני שטויות כאלו ואחרות שניתן להפריך בקלי קלות על ידי בדיקת תעריף המכס באתר.

יש ים של מוצרים שנמכרים במחירים מופרזים של יהודים גנבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.
 Share


×
  • צור חדש...