AMD Radeon RDNA2 RX 6900XT ? - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

AMD Radeon RDNA2 RX 6900XT ?


nec_000
 Share

Recommended Posts

ציטוט של urib

לפי איך שסוני מתנהגת ועדיין לא חושפת את המחיר... לדעתי ה-PS5 תעלה 650-700$ לפחות.

 

 

הבנתי שאמזון חשפה מחירים תסתכל בעמוד הראשי של האתר פה, בכל מקרה לא משנה מה המחיר של הסוני לדעתי סביר להניח שסוני לא מנסה למקסם רווחים על מכירה של הקונסולוה מתוך מחשבה להפוך אותה לכמה שיותר נגישה, כאשר הרווח יבוא מהמשחקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של urib

זה נראה לי סתם פייק, כמו ההדלפה הקודמת.

הפעם החומרה מאוד יקרה בהשוואה לדור הקודם, קשה לי להאמין שסוני תיקח סיכון גדול למכור חומרה כזאת בהפסד גדול.

ה"הדלפה" הזו היא סך הכול PLACE HOLDER שהן מציבות באופן קבוע כשמוכרז מכשיר. זה היה ככה גם עם הנינטנדו NX (כלומר הסוויץ'). סוני כבר אמרה שזה קשקוש אחד גדול, והיא כנראה מחכה ליולי (ההכרזה של על משחקים ואולי גם מחיר) כדי להתאים מחירים, לדעתי. 

 

זה ככה בתעשיית הקונסולות שנים על גבי שנים. גם את היא טענה שמכרה בהפסד, ואז הרוויחה על המשחקים. כך טענה גם עם הסוויץ', הקונסולה נמכרה במצב של הפסד קל, ואת הרווח קיבלה דרך שירותי האונליין והמשחקים. 

 

שרייר (אחד מאנשי התקשורת הבכירים בתעשייה) טען שעלות הייצור של ה-PS5, כמדווח, היא סדר גודל של 450 דולר, תוסיף לזה עוד 50$ של עלויות שיווק והפצה פר חתיכה, וקיבלת משהו כמו 500$. אני חושב שסביר לגמרי להסתכל על הגרסה הרגילה (500$) ועל הגרסה חסרת כונן הדיסקים (450$) בצורות האלה. 

הימים ש-PS3 עלתה 599$ בהשקה עברו וחלפו, אני לא חושב שזה יקרה עוד הפעם, זה פשוט לא ריאלי. בייחוד לא אחרי ההצלחה המטאורית של ה- ושיטת השיווק המסוימת הזו.

 

אני אופתע אם נקבל מכשיר ב-400$ בהשקה, אולי תעשה משהו עם פרויקט לוקהארט שדווח עליו כמה פעמים (מכשיר חלש יותר, שעלויות הייצור שלו כנראה נמוכות יותר), אבל אני לא חושב שהמכשירים הבסיסיים יעלו ככה. 450$ נראה כמו מקום טוב להתחיל ממנו, ו-500$ נראה כמו מקום טוב לטפס אליו.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באשר ל-, אני לא חושב שיצוץ לו צ'יפ שאמור להתחרות ב-3080Ti או ב-3090Ti, ההדלפה ההיא על צ'יפ בגודל 702 מילימטרים רבועים נראית לי, באופן אישי, כמו בדייה של מעריצים. אם אכן הצ'יפ הזה קיים ו- מסוגלת להתחייב על קירור איכותי דיו (אולי קירור מים כפי שהמצגות שהעלית פה מראות), אולי אז אפשר לדבר על משהו כזה. בינתיים נראה שהיא תנסה בעיקר לאתגר את 3080 שעתיד להחליף את ה-2080Ti, אבל לא מעבר.

 

קצת מבאס מה שקורה איתה. היא מתעכבת עם המענה שלה בשנה שלמה וזה יוצר השקות מגומגמות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...