אותה סוללה גדולה, פחות כסף: Mi Note 10 Lite זמין בישראל - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אותה סוללה גדולה, פחות כסף: Mi Note 10 Lite זמין בישראל


yonatan.mendelson
 Share

Recommended Posts

הוא גם בעל מעטפת פלסטיק במקום מעטפת מתכתית ובעל פאנל IPS במקום פאנל . יש הבדלים בין המוצרים, זה ברור - וכל צרכן יזדקק להחליט עבור עצמו האם הם מצדיקים הפרש של 550 שקלים במחיר הרשמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של radar

תודה לשניכם. ה-Note 8 Pro הוא עם שבב Mediatek, אז אוטומטית נפסל. ה-Note 9 Pro הוא עם Snapdragon, ולכן כן ראוי לשימוש.

שבב מדיאטק ועדיין המכשיר טס , מריץ בקלות משחקים כבדים וסוללה שמחזיקה הרבה זמן.

הנוט 8 פרו הוא מכשיר מעולה אני בעצמי השתמשתי בו בתור מכשיר עבודה במשך כמה חודשים.

 

הסיבה לא לקנות נוט 8 פרו זה כי קיים כבר ה9 פרו וההפרש מחירים לא גדול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה שאני פוסל שבבי Mediatek היא לא בגלל מהירות, אלא בגלל ה-. ה- ב- עובד זוועה - לוקח לו פי 10 זמן עד שהוא ננעל על הלוויינים. ב- הנעילה מהירה וטובה. וכל הזמן אומרים שהבעיה הזו "נפתרה" ב-Mediatek, וכבר אין יותר בעיה בנעילה של ה-, ולמרות זאת, חדשים שלהם שיוצאים, עדיין עם אותה בעיה. לא ברור מי משחרר את המידע המטעה הזה שהבעיה נפתרה - היא לא. לכן אני לא ממליץ לאף אחד שאני מכיר, לגעת במכשיר שמבוסס על שבב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יונתן, המשתמש xyo כתב קודם שב-Redmi Note 9S אין , ואתה כתבת שב-Redmi Note 9 Pro יש .. הבעיה, זה אמור להיות אותו דגם.. ממה שאומרים בכמה reviews, "Redmi Note 9S" ו-"Redmi Note 9 Pro", הם שני שמות לאותו דגם בדיוק, כאשר ההבדל הוא רק שה-"Pro" הוא השם שמשתמשים בו בהודו, ו-"9S" הוא השם בשאר העולם. זה אכן כך? כי אם כן, אז יש בשניהם או אין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלו שני דגמים שונים, זהים כמעט לחלוטין במראה אך עם מספר שינויים קטן בפנים - ל-Pro חיישן ראשי ברזולוציה גבוהה יותר, טעינה מהירה יותר וגם . שיאומי יצרה בלבול עם שמות זהים לדגמים מעט שונים בשוק העולמי ובשוק ההודי - שים לב שההתייחסות שלי היא לשמות הדגמים הבינלאומיים, שהם גם אלה שמוצעים רשמית בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של radar

יונתן, המשתמש xyo כתב קודם שב-Redmi Note 9S אין NFC, ואתה כתבת שב-Redmi Note 9 Pro יש NFC.. הבעיה, זה אמור להיות אותו דגם.. ממה שאומרים בכמה reviews, "Redmi Note 9S" ו-"Redmi Note 9 Pro", הם שני שמות לאותו דגם בדיוק, כאשר ההבדל הוא רק שה-"Pro" הוא השם שמשתמשים בו בהודו, ו-"9S" הוא השם בשאר העולם. זה אכן כך? כי אם כן, אז יש NFC בשניהם או אין?

 כמו שיונתן כבר ענה ענה לך הדגם 9פרו בארץ זה לא ה9s והם בילבלו את כולם עם זה .

 

לגבי הgps אני לא חוייתי בעיות איתו , בכללי במכשירי ברירת מחדל זה לשים חיסכון בסוללה באפליקציות  וברגע שאתה מפעיל את הוויז אז החיסכון בסוללה מונע ממנו לרוץ ברקע , מה שאומר שאם יצאת מהוויז ואז אתה חוזר אז הוא מאבד את קליטת הgps , פשוט צריך להעביר את האופציה של חיסכון הסוללה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...