מעבד Core i5 10600K בביקורת: החיזוק שאינטל הייתה זקוקה לו - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעבד Core i5 10600K בביקורת: החיזוק שאינטל הייתה זקוקה לו


djelectric
 Share

Recommended Posts

הייתי מנסח את זה כך: אינטל משעממת אותנו. עד שהיא לא עוברת לארכיטקטורה הבאה שלה, ה- next generation שלה, היא ממחזרת את הקיים. היא רק נותנת כל פעם עוד קצת ליבות באותו הכסף. לא שזה רע, אבל, אי אפשר לבנות על סמך ההעדר התקדמות הזו, מצע משכנע על מנת לשכנע צרכנים לשדרג את מחשבם הישן. לפחות כן מצליחה ומדי דור, כאשר אצלה דור זה שנה כן, לא עשור, להתקדם בצורה משמעותית גם במספר הליבות, גם ב- IPC עם שפורים דו ספרתיים מדור לדור, והמחיר תחרותי מאד. לכן הגענו כבר תוך 3 שנים בלבד, מאז 2017 אל 2020, כאשר אנשי המחשוב שקונים עם ידע, קונים רק ריזן. בלי לחשוב פעמיים בכלל. ועם יציאת הדור הרביעי בעוד כחצי שנה, Zen3, יפרוץ מחדש את תקרת הביצועים ויתחיל לפתוח פער משמעותי מעל מבחינה פרקטית. חיה על זמן שאול ומוטב לה להביא לנו את הדור הבא טכנולוגית, כמה שיותר מהר בכדי לחזור למגרש הרלוונטיות. שכן בלי זה, היא תסתרך יותר מדי מאחורי zen3.

נערך על-ידי nec_000
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזבו את המחיר רגע, אם אתם עושים למפלצת הקטנה הזאת OC צריכת החשמל מטפסת למעל 200 וואט שזה ברמה של TR עם 32 ליבות כבר וזה פשוט פסיכי.
מעבר לזה שבלי מים המעבד הזה יאבד כמות פסיכית של ביצועים אז גם אם המעבד עצמו היה נמכר במחיר סביר, ההשקעה הנוספת שצריך בקירור ובספק הכוח פשוט מוגזמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר אין ממש טעם בסדרת K, OC לא נותן דבר ששוה את המחיר שהוא עולה- גם צ'יפ יותר יקר, גם דור מוגזם. מעבד פשוט מיותר שכל תכליתו להיות מוצג ראשון בבנצ'ים שמתפרסמים פה.

10400F יכל להיות השבב מנצח מבחינת עלות\תועלת אם היו נותנים לו תמיכה גם עם לוחות מדור קודם אבל גם ככה הוא בחירה טובה למי שעושה גם משחקים וגם תוכנות אדובי.

ולמרות הכל, אינטל תשאיר את הראש מעל המים עם הדור הזה. גם בימים הכי קשים שלהם הם עדין יכולים להציג יתרונות מסוימים (גם אם מועטים) על פני .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בטוח שגם עם 8 ליבות ו5 ghz יתן פה פייט רציני. אם נתעלם מהעובדה שהצריכת חשמל תהיה מטורפת. לאינטל יש ארכיטקטורות מצוינות כבר הרבה שנים. זה לא הזוועה שamd שיחררו (bulldozer) ורק עכשיו מצמצמים את הפער. אני מאמין שזן 3 יהיה מלך הביצועים גם במשחקים. התחרות זה מצויין לנו מבחינת מחירים.

נערך על-ידי st379
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של chnon

מפתיע שמעבד כמו ה6700K, מעבד שכבר נמצא בשוק מעל ל5 שנים, עדיין נחשב לא רע לפי הגרפים שמוצגים כאן.

זה נראה מאד מוזר ויכול להיות שיש שם שגיאת מדידה, יש כמה מקומות בהם ה6700K יותר טוב מה8700K וזה ממש מוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...