עתיד הגרפיקה במשחקים: הדגמה מרהיבה עבור Unreal Engine 5.0 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עתיד הגרפיקה במשחקים: הדגמה מרהיבה עבור Unreal Engine 5.0


djelectric
 Share

Recommended Posts

מטורף, מזכיר לי את סוף שנות ה-90 שהמשחקים (בעיקר מרוצי מכוניות וכאלה) כללו סרטוני פתיחה שתמיד היו בכמה רמות מעל המשחקיות בפועל, נראו כלכך מציאותיים שאתה כולך מתלהב, ואז פתאום המשחק עצמו החזיר אותך לפרופורציות.. היום המשחקיות בפועל כבר עקפה את איכות סרטוני הוידאו של אותה תקופה. הזוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המנוע מרשים ביכולות שלו במיוחד עבור מפתחים שלא יצתרכו יותר להתעסק עם LOD עבור מודלים ותאורה "אפויה".

אבל... יש המון חוסר אינפורמציה למשל... כמה יתפסו הסריקות הגאומטריות(Mega Scans), לפי ההגיון חייב להיות פה אלמנט של דחיסה חזקה ואיכותית,

מנגד יש לנו אומנם מהיר מאוד... אבל קטן בנפח 800GB?.

אני קצת מאוכזב מ-Epic כי לדעתי כזה מנוע צריך להציג על חומרה הטובה ביותר שיש, לפחות 2080TI או כרטיסי .

רואים בברור שPS5 מתקשה להתמודד עם הדמו, הדיפים מתחת ל30FPS ממש מורגשים... במיוחד בקטע שהדמות הראשית יוצאת מהמערה.

וכל היופי הזה ללא NPC וללא סביבה של השתקפויות, גם הדמו של המים קצת מאכזב, נראה כמו ג'לי יותר מאשר מים, אך ניתן לסלוח על זה מכיוון שמדבר בזמן-אמת.

לגבי הסוני PS5, אני חושב וזאת דעתי בלבד... שסוני קפצה פה ל"מים עמוקים" להרשים את המעריצים של המותג שכבר המון זמן צמאים לתגובה מצד .

כי למרות הדמו המרשים הזה, נוכחנו לראות שהקונסולה כבר מתקשה ב-1440P לפרוץ את תיקרת ה-30FPS, בסביבה סלעית ללא NPC, זאת הסיבה שרציתי מאוד לראות איך המנוע החדש רץ על .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המממממ הדמו מרשים, אבל .... אכן מעורר הרבה שאלות. הן המעבד והן כרטיס גרפי ב - PS 5 הם של . מה הם בדיוק ? מה התשובה שיש ל - ל - של נווידיה, הנחה שיש, או שהכל נעשה בתוכנה ? ועוד כהנה וכהנה תהיות של עיבוד תאורה ואיכות אנימציה בזמן אמת, ושאלת השאלות - איך כל הטוב הזה יתורגם ל - ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל דור הם מציגים דמו מהמם ובסוף אנחנו מקבלים משחק שנראה סטנדרטי. זה מרהיב, אבל משחקים לא באמת יראו ככה. הסביבה בדמו סטטית לגמרי, אין NPCs ואויבים למיניהם. קחו בחשבון שהמשחקים גם יצטרכו לרוץ על הדור הקודם של הקונסולות- הפרו והX שהם כולה מחשב ממוצע בקושי בימינו וקיבלתם שלא זזנו קדימה כל כך הרבה כמו שהדמו מעמיד פנים. לא חושב שאנחנו נמצאים אפילו בדמו של אנריל 3.9 ברמה הגרפית של ימינו. כך או כך, אצטרך לשדרג כי 4 הליבות שלי כבר לא יספיקו לכלום. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...