עולים רמה: כונני NVMe מבטיחים חדשים מבית מיקרון - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עולים רמה: כונני NVMe מבטיחים חדשים מבית מיקרון


yonatan.mendelson
 Share

Recommended Posts

ה-P5 הזה.. הוא תומך PCIE4 ? - כי יש כוננים מחברות פחות מפוארות שכבר תומכים בזה. חשבתי שמיקרון הם אלה שבשותף פיתחו עם אינטל את הגביע הקדוש של הזיכרון\אחסון - או בשם הקודם שלו 3dXPoint, אם כבר להראות את כל מה שיש לה - למה לא לייצר כונן של 2TB שעובד עם PCIE4 ??.. אם אני זוכר נכון, ניסו למכור לנו שהדבר הזה מהיר כמו ואפשר לכתוב בו "אין סוף" פעמים.. כבר היו כאלה שפנטזו על לוח אם שאין בו צורך ב-. מעניין מתי זה באמת יקרה, גם בלי קשר למיקרון או ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Optane הוא בעיקר יח"צ. אין בו תועלת ולא תהיה בו תועלת לרוב המשתמשים.

הוא לא DRAM והוא לא כונן אחסון. הוא משהו באמצע. היתרון שלו על פני DRAM הוא שהוא לא נדיף (ולכן יכול לשמש כזיכרון מטמון אבל לא משמש ככונן אחסון בהגדרה המסורתית) והיתרון שלו על פני הם זמני גישה קצרים יותר (אבל לא כמו RAM).

השימושים שמרוויחים מפרופיל הביצועים הזה הוא קטן מאוד (ואני לא יכול לחשוב באמת על אף אחד כזה) ובטח לא שימושים של משתמש ממוצע.

מערכת בלי RAM לא תהיה עד שלא יפותח שבב זיכרון לא נדיף שמהיר לפחות כמו RAM. כרגע זה אפילו לא באופק (השבבים הכי מהירים שיש לנו הם ומכווני הביצועים שבהם מואצים על ידי מטמון DRAM). למרות ההצהרות של אינטל, הוא בטח לא הבשורה בתחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...